ÃŒk vond stuitergevoel al niks...maar kan het ook gemengd??
Bij mij is er ook vaak sprake van wel willen en tegelijkertijd ook vet tegengas geven...Ga voor jezelf anders proberen uit te vogelen wat je zelf echt wilt. maar ook evt. de waarom, probeer de meest positieve intentie erachter te ontdekken. Moeilijk maar kan wel.
Inkie, dank je wel voor de tip. Als je mij kende....zou je weten dat ik best wel een beetje nadenk over dingen, dus ook al bedacht heb wat ik wil en ook waarom. Daarmee is er nog geen oplossing :icon_biggrin:
Ik zit te denken...voor mijzelf nu ineens, maar vraag me dan ook af hoe dat bij jullie is...verandert je gestuiter als je wéét dat je dan-en-dan mag spelen?
Is je stemming anders als je vóór een spel wel of niet gestuiterd hebt? Bestaat er ook een vorm van 'stuiter' als je 'nilla bent en hoe noem je het dan?
Ik merk aan mijzelf dat er verschil is. Dat ik soms, als het lang duurt ook echt wel een tikkeltje kortaf wordt tegen sommige mensen. Vroeger had ik een buurman die over zijn vrouw zei als ze sjaggerijnig was, "hm die heeft een beurt nodig". Misschien is dat het als ik sjaggerijnig ervan wordt/kortaf ga doen.
Als ik daarentegen feller ben, adrem, hyper, gek door de kamer wals, ....als ik dan in buurt van triggerende Dom zou zijn, dan ga ik plagen en uitdagen.
Ik denk dat ik in de ene 'mood' sneller klein en onderdanig ben, in de andere 'mood' dat ik ook in spel blijf uitdagen. Op zich denk ik wel dat de 'strijd' bij beide dan gelijk kan zijn."Strijd als in soort van verzet om toe te geven, om mijzelf over te geven.
Duidelijker terug ontopic: stel ik weet nu dat ik volgende week zou spelen.... Dan komt er een soort rust en tegelijkertijd een soort rush over me. Rust en rush tegelijk.
Rust in het ongewild en ongemakkelijke stuiteren. En een rush in mijn gedrag, dan lijkt het alsof ik de hele wereld aankan.
De stuiterbui van plagen en dergelijke zou zich dan langzaamaan mengen met een gevoel van spanning ofzo in mijn buik.
Gek :icon_confused: dat ik dat zeg! Ik heb namelijk bijna nooit echt spanning gevoeld, of hooguit een lekkere spanning van ohja lekker en fijn. Gek...ik weet namelijk nog wel heel goed dat ik de laatste keer wel echt gespannen was, echt een nervous brake-down...die ook moeilijk weg te krijgen was. Gek.... :icon_confused:
Ehm...welk topic waren we? Ohja... ik stuiterde