Vraag je dat aan een specifiek persoon of aan iemand die daar ervaring in heeft?
Ik gebruik geen medicijnen voor specifiek de hyperfocus.....Naar mijn weten ga je niet juist door de medicatie hyperfocussen (ehmm je kan je wel vaak beter concentreren. en "normale"mensen kunnen wel door die meds gaan hyperfocussen denk ik)
Maar om je niet te vervelen met een ellelang theoretisch verhaal over hoe het allemaal werkt effe een algemene kleine ehmm samenvatting:
De medicijnen gebruik je om te zorgen dat je de inkomende info beter kunt filteren. (die stofjes die Innercircle aanhaald doen dat ook) zgn neurostransmitters die zorgen dat de info beter verwerkt wordt...Dus heeft niets met focussen te maken.
Overigens heb ik niet ervaring met de space in combi met de drugs (ben vrij nieuw in deze wereld zeg maar

Wat ik wel weet is dat dit echte drugs zijn en niet tevergelijken met een paracetamolletje...Eerder te vergelijken met speed of XTC...(ja mensen dat klopt en soms nog vergoed door het ziekenfond ook en er is geen zonder troep in versneden

Ik heb wel ervaring met deze medicatie in combi met alcohol..ehmmmm geen goede combi....(vroeger KON ik mensen redelijk onder tafel drinken) maar nu wordt ik al licht in m'n hoofd na twee wijntjes.... desalniettemin..heb ik veel aan deze meds....