Ooit iemand zien flauwvallen tijdens spel?

Crownless

Ooit iemand zien flauwvallen tijdens spel?

Bericht door Crownless »

Of iets anders dat mis ging?

Ik heb zelf een tijd terug gezien hoe iemand echt 'out' ging. Als in, werd meteen losgemaakt, op de grond gelegd, full hood moest af, de hele mikmak. Eigenlijk vond ik dat best eng. Ook al was de persoon kort daarna wel gewoon aanspreekbaar enzo, en ging iedereen er heel rustig en lief mee om. Ik weet nog steeds niet precies waarom ik het eng vond.

Ik vraag me af, heeft iemand zoiets gezien, of een ander spel gezien wat mis ging? En wat was je reactie toen? En wat vind je nu je er op terugkijkt?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Re: Ooit iemand zien flauwvallen tijdens spel?

Bericht door eireann »

Ik ben wel eens flauwgevallen, kwam best onverwacht en zonder heel goede reden. Maar geen idee of Dom en/of mede-sub daar echt van geschrokken waren. Even liggen/zitten/water en toen ging het wel weer, ook gewoon verder gespeeld.

Ik vond het zelf NIET eng iig, maar ik ben raar, ik vind flauwvallen lekker, gebeurt me veel te weinig :)
**Self Rescuing Princess**
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Kortgeleden nog! Bij de tandarts toch? En vond je het toen ook lekker?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ja :oops:, het ongemak er voor niet, maar de sensatie van het flauwvallen zelf wel.

Tijdens spel iets verkeerd zien gaan, nee niet dat ik me voor de geest kan halen eigenlijk.
Yara

Bericht door Yara »

Ik heb het een keer meegemaakt dat de dominant in kwestie op de een of andere manier zijn hoofd stootte, viel tegen een hoek aan van de muur en onderuit ging. Was een spel van vrienden van me op een feest. Was niet leuk, vooral niet voor de heel erg geschrokken sub.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Toch een leuk onderwerp op zich: de sensatie van het flauwvallen :lol:

Ik sprak een keer met een vrouw die het héérlijk vond om onder narcose te gaan....voor haar een top-ervaring!

Zelf ben ik 2 keer in mijn leven flauwgevallen door: Schaamte :shock:
Een keer voor de klas vroeger, tijdens een spreekbeurt (gruwel). En een keer tijdens een mindfuck.....
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Yara schreef:Ik heb het een keer meegemaakt dat de dominant in kwestie op de een of andere manier zijn hoofd stootte, viel tegen een hoek aan van de muur en onderuit ging. Was een spel van vrienden van me op een feest. Was niet leuk, vooral niet voor de heel erg geschrokken sub.
Je moet er toch niet aan denken dat dat gebeurt als je alleen thuis aan het spelen bent! Sub staat vast, Dom ligt buiten westen.... niet ontspannen, zo'n situatie !
Wever

Bericht door Wever »

Crownless schreef:Ik vraag me af, heeft iemand zoiets gezien, of een ander spel gezien wat mis ging? En wat was je reactie toen? En wat vind je nu je er op terugkijkt?
Flauwvallen niet. Maar ik herinner me een meeting (waar ik bij was) dat Peter een keer te hard aangepakt werd waar 'ie later last van had. Ik weet de details niet meer, maar 't had iets met betrampelen te maken.
Ik heb me nadien wel wat schuldig gevoeld, al weet ik donders goed dat ik dat niet zou kunnen hebben voorkomen (ik weet niet eens of ik dat spel wel van nabij gezien heb).

Puur technisch ging mijn laatste spel met Angel ook "mis". Alleen duurde het zelfs voor mezelf nog een hele tijd voordat ik dat echt besefte. Dus zelfs als er al omstaanders zouden geweest zijn (die waren er niet), dan hadden ze daar niets aan gezien.

...en door dat te beschrijven herinner ik me dat ook tomcat toen "iets" had. Intussen weet ik niet meer wat het precies was (iets van een aandoening...is intussen meer dan een jaar geleden, en ik had toen wat belangrijker dingen om op te letten), dus ik kan niet zeggen dat ik relevante reacties of terugblikken daarover heb.
Guilty

Bericht door Guilty »

Mensen kunnen best makkelijk flauwvallen in een bondage, dus ja, meermaals meegemaakt. Eerste keer doodeng, maar nu schrik ik er niet zo snel meer van.
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik ga regelmatig compleet 'out' (soms zelf pardoes op het bord van jongetje :oops: ). Ik stop dan ook met ademen. Het is niet eng, komt allemaal wel weer goed. De situatie waarin verschilt: Soms vanwege extreme pijn, soms door een indringende blik, het kan van alles zijn.
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Ik heb 1 keer op een VSSM bijeenkomst gezien dat een sub onderuit ging, door tepelklemmen waar hij blijkbaar nog niet goed tegen kon.

Zelf heb ik er ook ervaring mee: mijn vader heeft er last van (gehad) en ikzelf ben ook niet helemaal vrij.
De reden waarom het bij mijn vader en mijzelf gebeurd is te verklaren door medische achtergrond.

Op http://sz.oppc.nl/folders/folder-573.html" onclick="window.open(this.href);return false; staat wel een goede uitleg - alleen ben ik het niet eens met de omschrijving dat het komt 'Als u flauwvalt, komt dat omdat uw hersenen tijdelijk minder bloed ontvangen.' Dit is niet geheel correct: het gebeurt als de hersenen te weinig zuurstof ontvangen. Qua oorzaken zijn er nog meer: goede lijst is op http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zie ... llaps.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Flauwvallen is een reactie van het lichaam en dient als een zgn 'reset': door flauwvallen valt het lichaam terug naar de aarde - daarmee zou bloed(zuurstof) toevoer naar de hersenen weer hersteld moeten worden. Ook andere 'invloeden' zouden dan verholpen worden met deze 'reset'.
fantashe

Bericht door fantashe »

@Marijke: Nee hoor. Het is gewoon een soort van verdedigingsmechanisme van mijn lichaam. Het is alleen een beetje lastig te omschrijven. Het duurt ook niet zo lang, althans meestal niet. En het klinkt hier veel enger dat het eigenlijk is. Het is van buitenaf ook redelijk te sturen. Johan vindt het geweldig om me op die manier out te laten gaan. De ander wil het koste wat het kost voorkomen, ook als het dreigt te gebeuren vanuit een extreme handeling.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik heb een heel periode gehad dat ik regelmatig flauwviel. Wel laten nakijken, nooit de oorzaak gevonden. Weet wel dat ik geen uren in een warme badkamer, te drukke fuif,... moet zijn of ik heb prijs. Zo heeft koen me ook al een keertje uit het fc kunnen dragen (was naar een spel aan het kijken, zelf niet spelen). Het was er te druk en ik voelde me onwel worden. Ik heb nog zoiets gebrabbeld en toen kon ie me net opvangen.
phedre

Bericht door phedre »

ik heb ook niet zoveel moeite met flauwvallen.

het meegemaakt dat anderen flauwvielen wel een keer gehad, ze stond aan mij vast gebonden en ze ging out. Gelukkig stonden we beiden weer vast aan de takel, doms hebben die rustig laten zakken, zodat ik kon gaan zitten en daarbij die andere sub ondersteunen, waarna we beiden zijn losgemaakt.
Tango

Bericht door Tango »

Flauwvallen gebeurd wel vaker tijdens een spel. Ik was een tijd met een slavin die bij heftige pijn of soms een bepaalde positie flauwviel. Natuurlijk de eerste keer is het schrikken maar je raakt eraan gewend en je leert het ook aan te zien komen. (ademhaling, ogen, extra transpireren) Het lijkt soms een mengeling van space en flauwvallen.
Ik werk eigenlijk altijd met paniek haken. Dat is op zo"n moment essentieel anders krijg je de slavin bijna niet los als ze wat zwaarder is. Een hand om haar te tillen de andere om de haken los te maken.
En natuurlijk check ik de ademhaling en het hart als ze op de grond ligt. En help haar weer terug te komen.
Daarna speelden we meestal gewoon verder.
Gesloten