inkie schreef:Oeehhh meisje......die heb ik en ik heb nu af en toe nog ehmm wat maag darmprobleempjes erdoor....maar ben door diemedicatie wel nog 10 kg afgevallen en let op...je MOET blijven eten (neemt namelijk de eetlust gedeeltelijk weg ) wil je ook niet bag maken maar de eerste 2 a 3 weken was mijn nachtrust niet langer dan 2 a 3 uurtjes per nacht....iedereen reageert anders en ik heb doorgezet en heel regelmatig alles gedaan en geen medicatie meer na 16.00 (of ik moest soms gaan stappen maar dan zonder alcohol omdat door de dex je lever 2x zo langzaam de alcohol afbreekt....) maar veel succes...enne in stresssituaties is bij mij gebleken dat de werking van alle medicatie bij mij vermindert ( vroeger ook o.a. ritalin gehad) (jij had toch tentament???)
Wat de nachtrust betreft: Chronisch vermoeidheidssyndroom is je vriend

. Zonder dollen: Het heeft als voordeel dat ik al-tijd slaap. No matter what, ik slaap wel. Blijven eten... Dat lukt wel. En zo niet: Ik heb genoeg gewicht dat rustig mag verdwijnen

. Maar dankjewel voor alle tips! Ga ik heel goed onthouden!
Inderdaad stresssituatie trouwens, tentamenweek. Misschien dat het wel meespeelde, dat het daardoor wat harder misging. Maar dat 't goed mis was, dat was duidelijk *fluit*. Maar dankjewel voor de bezorgde posts, da's lief!
Lilith schreef:Meisje toch! Als er een andere keer iets is en je kunt Romanticide niet bereiken dan mag je me altijd bellen! Spring ik gewoon op de fiets (okee, vanuit Engerland gaat dat moeilijk worden..) en ga ik met je mee.

Jij bent lief!

Echt superlief, dankjewel!

*sowieso even moet smsen om thee te komen doen!*