Tofenaar schreef:colet schreef: vervloekt nog de Dom die zomaar ongewenst naalden door tepels duwde![]()
what the f... dat deed hij zomaar zonder enig overleg van te voren of peiling of je dat wel ok zou vinden?
Ehhhhhhhhh overleg??? Hoezo?
Da's normaal... in sommige D/s-relaties misschien. In andere D/s-relaties echter niet. Ik heb toch wat moeite met die woorden "da's normaal'. Dat zou namelijk betekenen dat er hier ook behoorlijk wat abnormale mensen rondlopen. (Eh, nou IS dat natuurlijk ook wel zopluis schreef:Da's normaal.. Dat je dergelijke vergaande ideeën even ter sprake brengt alvorens ermee te beginnen, bedoel ik. Al is t maar om in te schatten dat je er geen dingen mee stukmaakt die je als D ook liever heel zou houden.
Zelfs in n TPE zou ik denken dat zoiets wel even n beetje ingeleid mag worden.

Ik polder niet in mijn D/s. Mijn Dom overlegt niet met me of hij wat dan ook met me zal doen, hoe heftig ook. Ik ben van hem, dus hij doet waar hij zin in heeft, of ik dat nu leuk vind of niet. Of ik dat nu goed vind of niet. Of ik dat nu acceptabel vind of niet. Zie ik dingen aankomen waarvan ik ECHT denk: "Hooooo, dit kan nu even niet!" dan mag ik natuurlijk mijn verhaal doen, mijn redenen aanvoeren, maar dat is nog steeds geen garantie dat het dan ook inderdaad niet gebeurt.
Samengevat: Is niet overleggen bij zulke dingen (dus) abnormaal?