ga je harder/dieper/sneller bij betere toegang tot speelgoed

JJV

ga je harder/dieper/sneller bij betere toegang tot speelgoed

Bericht door JJV »

(half in mn voorstel topic begonnen)

sta ik te praten met een dame die 'net' is begonnen , maar vervolgens over spelsiuaties begint met bondage tafels en electroplay..
ik wist pas na een jaar of vijf dat zoiets uberhoubt maar bestond!
Vandaar de titel: ga je sneller als je de goede mensen/spullen kent?
(ik heb t losgekoppeld van meets, als kan die link snel gevolgd worden natuurlijk.. Op meets zijn eerder zware/dure speeltjes aanwezig of anders mensen die ze kennen dan wel hebben)
~\v/~
colet

Re: ga je harder/dieper/sneller bij betere toegang tot speelgoed

Bericht door colet »

Naast dat ik al eerder heb gepost dat als ik in gesprek was met anderen, men vond dat ik snel ging....(topic: hoe snel kun je gaan)

Doordat ik ging spelen met een Dominant die wél vanalles kende en had, denk ik wel dat alles sneller ging. Om mij heen ook mensen gesproken die bepaalde zaken na jaren nog nooit hadden gedaan en ik dan wel binnen korte tijd.
Dat is deels de ervaring van D, deels mijn nieuwsgierigheid naar vanalles, vooral vertrouwen én zoals jij al stelt de toegang tot de mogelijkheden!
phedre

Bericht door phedre »

ik denk dat vooral de beschikking tot meer info zorgt dat men sneller gaat. Vroeger... in het pre-internet tijdperk moest je alles zelf ontdekken, uitproberen. Nu wordt alles je op een presenteerblaadje aangegeven, zie je door de bomen het bos bijna niet meer, maar alles wat je wil gaan doen, is al eerder gedaan en beschreven op internet. Dus uitzoeken hoe het moet, hoeft niet meer, alleen nog maar ontdekken of je het zelf lekker vindt.
JJV

Bericht door JJV »

ik heb ook't idee dat nu ik meer spullen heb
.. en beter weet hoe de spullen werken

dat evt toekomstige subs heel andere ervaringen krijgen dan't gepruts waar 'we' tot nu toe eigenlijk best ook veel lol mee hebben gehad

maar een spel wordt nu eenmaal anders als je 'maar' 1 zweepje hebt, en er eentje bijkoopt
.. of dat je er zo 5 kunt pakken
~\v/~
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

ik vind het eigenlijk wel jammer dat men zo snel gaat.
het "prutsen" was juist zo leuk en zal nog steeds leuk zijn, lekker samen dingen uitproberen van pollepel tot huishoudfolie.....
en mijn ervaring er mee is dat het heel veel diepgang gaf, gewoon rustig aan wat prutsen en zo stapje voor stapje verder gaan.
en dan ontdek je ineens dat er idd ook electro is en zwaarde zwepen en weet ik wat allemaal nog meer, heerlijk was dat...

ik vind het dan ook echt jammer dat ik vele zo hard zie lopen (rennen) want ik denk dat je dan een boel leuke dingen misloopt en je er veel minder lang over doet om je grenzen bereiken.
en grenzen verleggen enz vind ik heel leuk, maar er zit een limiet aan en die bereik ik liever langzamer dan heel snel..des te langer heb je er pret van ;)

het valt mij ook op dat het vaak ook stoerdoenerij is, een stroken zweep telt niet eens meer mee je moet een bull hebben of aan kunnen als je een beetje stoer wil overkomen.
en dat slaat in mijn ogen nergens op.
want ik ben dan wel gek op vooral mijn tails maar ben er voornamelijk mee aan de gang gegaan omdat het voor mij makkelijke zwepen zijn die ik goed kan hanteren zonder te veel last te krijgen van mijn spieren.
maar kan net zo veel lol hebben met een stroken zweep en kan dan altijd nog opbouwen naar het gebruik van een tail ipv hem meteen te pakken.

maar dat de info tegenwoordig veel makkelijker te vinden is doormiddel van inet zal zeer zeker ook bijdragen aan het sneller gaan.
kitten

Bericht door kitten »

Volgens mij ligt het vooral in de mensen die je tegenkomt. En via Internet kom je nou eenmaal meer mensen tegen. Ik denk dat het aan het Internet ligt dat alles sneller gaat.
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

btw ik heb bergen speeltjes en dat maakt het soms ook lastiger, want dan hang ik een half uur boven die berg te bedenken wat ik nu weer eens zal pakken/gebruiken.
en met minder speeltjes heb je dat niet en zo kent elk voordeel zijn nadeel ;)
Tári

Bericht door Tári »

Zou ik sneller gaan als ik de juiste mensen/spullen tot mijn beschikking heb? ("mijn" klopt eigenlijk niet aangezien ik sub :p )
Ik denk het niet. Ik hou van het opbouwen, het ontdekken en ervaren. Ik neem daar graag de tijd voor.
Internet heeft me een hoop informatie verschaft waar ik nog helemaal niks mee doe.
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Als je weinig mogelijkheden kent en weinig spullen hebt, kun je minder verschillende dingen doen. Dan kun je nog wel met de dingen die je hebt sneller/harder/dieper gaan. Als je geen toegang hebt tot informatie zal je alles zelf moeten uitvogelen. Volgens mij gaat het dan automatisch langzamer.

Ik denk dat spullen niet direct iets zeggen over diep/snel/hard je speelt. Kennis en informatie des te meer. Met weinig spullen kan je nog steeds keihard spelen. Voor een heftig verkrachtingsspel heb ik helemaal geen speelgoed nodig (hooguit wat touw). En zo'n spel kun je eventueel al op een eerste date spelen (al is het de vraag of dat verstandig is).

Die kennis en informatie via het internet maakt alles veel makkelijker. Misschien soms te makkelijk waardoor sommige mensen teveel te snel doen. Maar ach dat moet ieder voor zich weten. Wie ben ik om te oordelen of anderen te snel gaan. Daarnaast vind ik de voordelen van de informatie op internet veel groter dan dit nadeel.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Zelf ben ik blij dat er in de eerste jaren helemaal geen speeltjes en spullen waren. Ik heb BDSM blijkbaar op een hele andere manier leren kennen. En nooit het gevoel gehad dat er maar wat geprutst werd. Wel duurde het vrij lang voordat ik de goede informatie kon vinden die voor mij bruikbaar was, waar ik wat mee kon.

En nu? Eerlijk gezegd vind ik het na 8 jaar wel een enorme kick om nog nooit een zweep gevoeld te hebben. Wat wacht mij nog :shock:
poes

Bericht door poes »

Ik vind dit eigenlijk een rare vraag. Het doet een beetje voorkomen alsof spelen met electro enzo per se heftiger is dan alleen met twee mensen en wat blote handen of een takje. Hard en diep en snel zijn ook weer alle drie heel verschillende ervaringen.

liefs

poes
JJV

Bericht door JJV »

ehmja
ik was ook blij met LM's opmerking over rapeplay
da's ook deels mijn 'beeld' van rapeplay en bdsm natuurlijk waaruit zo'n vraag voortkomt.

ik heb in mn hoofd een verdeling liggen van 'mild' naar 'heftig'
en dan zit electro bij 'heftig'
komt nog bij dat de betere electro speeltjes gewoon duur zijn

als ik nu 'zou beginnen'
en ik had .. zeg 200 euro te besteden
dan zou ik toch heleboel 'kleinere' dingetjes kopen en niet meteen een electro-app kopen. die zou dan 'voor later' op de lijst komen
komt mijn beeld voor beginner =/= electro ook vandaan

kan soms helemaal geen kwaad om een topicstarter uit of in een bepaald licht te halen hè.. ik post't vanuit mijn beleving .. en er lezen blijkbaar ook andere mee
voor't totaalbeeld en leerzaamheid alleen maar goed als er breed op gereageerd wordt
~\v/~
fantashe

Bericht door fantashe »

De setjes van de Lidl met 4 patches werken prima hoor. Nog geen 25 euro.
JJV

Bericht door JJV »

eh.. heb je daar in't lidl draadje voorbeeld van ook?
(raken offtopic zo)
~\v/~
Gesloten