Tranen in spel
Re: Tranen in spel
Ik ben dol op uitgelopen makeup. Helaas heb ik het stadium tranen nog niet kunnen bereiken. Subje is gelukkig zo aardig om d'r makeup lekker slordig aan te brengen.
Als sub huil ik eigenlijk alleen als er een emotionele lading los komt...de pijn is dus eigenlijk een soort katalysator. Meestal gaat het dan over iets dat mis gegaan is, waar ik me schuldig over voelde, of iets dergelijks. In al die gevallen ben ik (nadien) wel blij dat het gebeurt: dat maakt immers dat het kan duiden en kan zien wat het is. Ik ben het ook met kitten eens: tranen genezen op de een of andere manier.
Als Dom heb ik het maar eenmaal meegemaakt (en met in totaal 3 D-ervaringen vind ik dat best veel). Enerzijds vond ik het leuk dat ik dat voor elkaar had gekregen, maar anderzijds wist ik niet goed hoe ermee om te gaan. Uit mijn verslag van toen:
Als Dom heb ik het maar eenmaal meegemaakt (en met in totaal 3 D-ervaringen vind ik dat best veel). Enerzijds vond ik het leuk dat ik dat voor elkaar had gekregen, maar anderzijds wist ik niet goed hoe ermee om te gaan. Uit mijn verslag van toen:
Je gezicht vertrekt. Je ziet er anders uit. Niet zuur, zoals je kijkt als ik je pijnig. En ook niet mooi egaal, zoals je kijkt als ik je wat seconden rust gun of je prijs voor je bereidwilligheid je aan mij over te geven. Eerder...je trekt je terug in jezelf. Er wellen tranen op achter je oogleden.
"Traantjes :icon_biggrin: ," denk ik bij mezelf. Ik moet aan Boefje denken. Bij ons tweede spel is er bij mij ook een hele emotionele lading vrijgekomen. Zij vertelde me nadien dat ze wist dat tranen op zich niet zozeer een teken zijn om te stoppen. Ze kunnen er wel een aanwijzing voor zijn. Ik zit dan ook met een tweestrijd. Verder doen of stoppen? Het ligt in mijn handen.
- miss_meeko
Ik kan in een spel vrij gemakkelijk huilen als het diep gaat. Soms van pijn, soms van frustratie en boosheid, en soms van prettige ontlading, en soms heb ik geen idee waarom.
Voor staan tranen zeker niet gelijk aan een stopwoord of de wens tot stoppen. Ik vind het juist heel jammer als dat voor een Dom wel een grens is, dat geeft me het gevoel dat ik me minder mag laten gaan. (en nee, niet dat ik zwaar hysterisch wordt ofzo hoor, vaak is het tamelijk stil huilen)
Ik kick niet op tranen, ook niet van het effect wat het mogelijk kan hebben, het is voor mij gewoon iets wat onderdeel van een spel kan zijn maar wat alleen kan gebeuren als ik me heel veilig voel.
Voor staan tranen zeker niet gelijk aan een stopwoord of de wens tot stoppen. Ik vind het juist heel jammer als dat voor een Dom wel een grens is, dat geeft me het gevoel dat ik me minder mag laten gaan. (en nee, niet dat ik zwaar hysterisch wordt ofzo hoor, vaak is het tamelijk stil huilen)
Ik kick niet op tranen, ook niet van het effect wat het mogelijk kan hebben, het is voor mij gewoon iets wat onderdeel van een spel kan zijn maar wat alleen kan gebeuren als ik me heel veilig voel.
Ik dacht pas...ik huil ook sneller als ik niet lekker in spel zit/mijn gevoel niet klopt. Niet hartverscheurend huilen of snikken, maar een stille traan.
Overigens heb ik geen idee of hij die opmerkt dan.
Overigens heb ik geen idee of hij die opmerkt dan.