vanaf wanneer spreek je van 'je begin'

Deleted User 178

Re: vanaf wanneer spreek je van 'je begin'

Bericht door Deleted User 178 »

ik denk inderdaad ook dat je het begin hebt als in dat je erover denkt, er mee bezig bent in je hoofd, fantaseert.. En het begin van de praktijk uitvoeren.

Alleen wilde ik met mijn eerste post al duidelijk maken dat dat niet altijd zo hoeft te zijn. Bij mij was er maar 1 begin.. Het gelijk doen was mijn begin..(of je zou die 2 dagen ervoor moeten rekenen als theoretische begin :P ). Ik heb er dus noooit over gefantaseerd of iets..
Mack

Bericht door Mack »

Voor mij is het ook een lange aanloop geweest.

Eerste vage fantasiën en masturberen ergens vanaf m'n 7/8e.
Echt benoemen op m'n 12e.
Daarna was het moeilijk een vriendin te vinden bij wie ik hierover kon praten, dus eerste echte relatie met SM (meer dan ruige sex) op m'n 27e.
Herintroductie na 10 jaar bijna stilstand op m'n 46e
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
mej.s

Bericht door mej.s »

Mack schreef: Herintroductie na 10 jaar bijna stilstand op m'n 46e
Wat zie jij er dan nog geweldig uit zeg! Had je echt nog niet deze leeftijd gegeven hoor.
JJV

Bericht door JJV »

;) 10 jaar stilstand `he
~\v/~
vode

Bericht door vode »

Ik ben in contact gekomen met, toen ik 14 was en naar een LARP ging waar ik opeens mee mocht spelen in een drow groep. Voor de n00bs: drow is een soort elfenras, donkere huid, wit haar. De vrouwen zijn er aan de macht, de hoogste man is lager dan de laagste vrouw. En toen kreeg ik als 14 jarig meisje een zweep in de handen geduwd want dat ras is ook heel erg sadistisch/evil/slecht. Heerlijk, als jong meisje je met een zweep kunnen uitleven op mannen met een malienkolder aan (dus flink door kunnen slaan) :static:

De halve drow-groep was volgens mij een SM'ert, dus al snel op feestjes er veel mee in contact gekomen, hier en daar wat los gespeeld, en op mijn 17de kreeg ik mijn eerste echte meester. :banana: Ik zie dus twee echt beginpunten, het eerste contact en de eerste grote stap naar een D/s
mej.s

Bericht door mej.s »

JJV schreef:;) 10 jaar stilstand `he
Duhhh :zweepje:
kitten

Bericht door kitten »

bambi schreef:
Mack schreef:Herintroductie na 10 jaar bijna stilstand op m'n 46e
Wat zie jij er dan nog geweldig uit zeg! Had je echt nog niet deze leeftijd gegeven hoor.
Joh! Hij gaat nog naast z'n schoenen lopen!

(ik hou het op pact met duivel als verklaring)
Mack

Bericht door Mack »

Nee hoor. :hypocrite:

Ik ben de duivel! :twisted:

Voor de juiste sub dan... :ugeek:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
fantashe

Bericht door fantashe »

Zo'n aardig uitziende meneer...
asti

Bericht door asti »

Mack schreef:Voor de juiste sub dan... :ugeek:
en dáárom heb ik je zo graag op't forum.. omdat je niet zo'n "iedereen zal voor mij subben en zo niet dan zijn het geen subs" type bent :D
mej.s

Bericht door mej.s »

asti schreef:
Mack schreef:Voor de juiste sub dan... :ugeek:
en dáárom heb ik je zo graag op't forum.. omdat je niet zo'n "iedereen zal voor mij subben en zo niet dan zijn het geen subs" type bent :D
Ik ga er vanuit dat niet alleen Mack die instelling heeft. Mijn inziens zijn we hier gelijk aan elkaar en heb ik maar 1 Dominant waar ik naar luister. Voor de rest zijn het hier normale mannen.
asti

Bericht door asti »

bambi schreef:Ik ga er vanuit dat niet alleen Mack die instelling heeft. Mijn inziens zijn we hier gelijk aan elkaar en heb ik maar 1 Dominant waar ik naar luister. Voor de rest zijn het hier normale mannen.
Het is ook niet bedoeld als sneer naar alle andere dominanten hier, dat mag hoop ik duidelijk zijn, maar je ziet het toch helaas wel vaker hoor (gister nog, op een ander forum), dat zodra je laat vallen dat je een vrouwelijke sub bent mensen denken van 'oh dan kan ik je dus domineren'.
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik weet wat je bedoelt asti. Persoonlijk vind ik deze 'dominanten' een beetje zielig, maar dat vertel ik ze maar niet. Ik laat ze lekker in die waan... :discus:
asti

Bericht door asti »

bambi schreef:Ik weet wat je bedoelt asti. Persoonlijk vind ik deze 'dominanten' een beetje zielig, maar dat vertel ik ze maar niet. Ik laat ze lekker in die waan... :discus:
Ik zei laatst nog tegen eentje.. dat zijn dan alle vrouwen minus één vanaf nu, want arrogantie is een turn-off voor me ;)
Heleen

Bericht door Heleen »

Ik vind arrogantie iets anders.. ik smelt voor arrogante mannen :inluv: GJ is heeeeel arrogant.. ik vind dat één van zijn leukste eigenschappen. :kiss:

Maar mannen die mij meteen behandelen als hun sub vind ik bijzonder triest en vervelend.
Gesloten