WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
inkie

Re: WS valt af!

Bericht door inkie »

Je moet een naar het flirttopic gaan daar zijn we vlees aan het verwijderen hihihihihi
(Lipo anyone??) :twisted:
Chris

Bericht door Chris »

Chris schreef:Ik heb een nieuwe stok achter de deur; ik irriteer me de klere aan mijn bijna overleden computer; ik mag pas een nieuwe kopen als ik 95kg weeg. Das een goeie motivatie denk.
Butt... (en tegelijk JEEEJ!!!) mijn MacBook valt sinds 1 januari onder bepaalde regeling dat het brakke onderdeel vervangen wordt.
Voorlopig dus nog geen nieuwe computer nodig.

Even iets nieuws verzinnen als stimulans... Zat te denken aan een systeemmasker van StudioGum als beloning :hypocrite:
vode

Bericht door vode »

Ik woog ooit 100kg ongeveer.. toen ben ik langzaam afgevallen (niet zonder valsspelen :icon_sad: ) en woog ik een jaar geleden 79 ofzo. Alleen nu weeg ik weer 87 (IEKS) en na een test bij het sportcentrum wel heel erg geschrokken, want vetpercentage was echt veelste hoog... Echt crap!

Dus nu probeer ik elke weekdag te sporten, in de praktijk missen we soms een dagje of twee. Elke ochtend een half uur yoga doen. En hier en daar een uur fitnessen inruilen voor een uur zumba. Ik hoop dat het helpt... Deze keer zonder vals spelen.
artemis

Bericht door artemis »

Gaat je vast lukken!
En wat bedoel je met valsspelen?
Hier blijft het 61 maar ben tevreden.
kitten

Bericht door kitten »

Sodeju hey, jij beweegt veel! Ben je dat na 2 weken niet kotsbeu? :bloos: Moet toch hard opschieten, met zóveel beweging!
vode

Bericht door vode »

Als je elke dag probeert te sporten word dat echt een verslaving bijna, dan baal je als je een dagje niet kunt omdat je er echt wel zin in hebt. Omdat cardio wel saai word ruil ik dat soms in voor een les zumba. En de yoga in de ochtend is niet alleen voor beweging/lenigheid maar ook om rustig wakker te worden, en met energie de dag te beginnen. Ik kan het iedereen aanraden. :icon_biggrin:

Artemis: amfetamines, of weekendjes weg en feesten met andere dingen op. Geen hongergevoel, te druk met feesten/trippen dat je niet meer aan eten denkt. Hele nacht door dansen doet ook veel qua vet verbranding. Ik was gewoon door minder eten van 100 naar 90 gegaan, die 90-79 is door verkeerd gebruik.
artemis

Bericht door artemis »

Tja ik hoef je denk ik niet te vertellen hoe slecht dat spul voor je is. Dat weet je zelf ook wel. :)
En misschien je eetpatroon aanpassen naast het sporten?
vode

Bericht door vode »

Way ahead of ya :icon_biggrin:
poes

Bericht door poes »

Ben een aantal jaren geleden van 85 naar 70 kilo gegaan (in twee jaar tijd, met af en toe een tijdje zondigen en stilstaan) door kalorieen te tellen, ochtendgymnastiek te doen (NL in beweging, heel duf, maar heel doeltreffend, en kost minder tijd dan een sportschool) en daarnaast middagdutjes te doen. Dat hielp me door de middagdip te komen.

liefs,

poes
ranting

Bericht door ranting »

Heh, in de tijd dat ik nog speed gebruikte woog ik op een gegeven moment 65 kilo... Ik ben nu 80 en nog steeds niet dik ofzo. Was niet gezond nee :)
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

ik moet ook nog ruim 20 kilo kwijt.

worstelen en sex zijn 2 dingen die wel eens goed zouden kunnen werken, en elke dag 2 liter water drinken is dan ook een strak plan :)
puppie

Bericht door puppie »

Als elke dag 2 liter waterdrinken zou helpen zou ik ondertussen toch flink in de min moeten gaan :hypocrite:
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben al zeker 2 maanden stabiel! :static: Ik had gehoopt at gezakt te zijn in NZ, met het vele bewegen en regelmatige (op het sobere af) eten, maar stabiel is al heel wat! :icon_biggrin:
vode

Bericht door vode »

ranting schreef:Heh, in de tijd dat ik nog speed gebruikte woog ik op een gegeven moment 65 kilo... Ik ben nu 80 en nog steeds niet dik ofzo. Was niet gezond nee :)
Ik val er gelukkig niet zo snel van af dus ik kan het nu nog met mate gebruiken. Verleidelijk spul is het wel als je gewicht wilt verliezen
faery

Bericht door faery »

20 kilo lijkt me wel erg veel, als ik naar jouw foto's kijk bliebje...

Ik heb het idee dat ik aangekomen ben, maar in kilo's is dat niet zo, en mijn vriend zegt ook van niet. Wel voel ik me veel fijner in mijn lichaam, nu ik net wat meer buik lijk te hebben. Vaagheid, maar wel superfijn!
Plaats reactie