De fascinatie voor anaal?

Gesloten
ranting

Re: De fascinatie voor anaal?

Bericht door ranting »

Ik ben nu al fan :mrgreen:
Di-Marco

Bericht door Di-Marco »

Toevallig zag ik dit weekend Ranking the Stars van BNN.
Daarin was de vraag 'Wie kan er bi-seksuele gevoelens op nahouden?'
De altijd zo grappige en jolige Tijl Beckand zei eindelijk eens iets slims.
"Ik denk dat het in geval van de vrouwen qua emancipatie en zo meer geaccepteerd is."
Tevens even terug kijkende op een van de laatste Spuiten & Slikken, als man een vinger/dildo/penis anaal ontvangen neigt toch naar homoseksualiteit.
Maar waarom? Tja...
Mensen die niet aan BDSM doen en echt cht kiezen voor 1 weg, de weg van de hetero-seksualiteit, hebben misschien minder met anaal ontvangen.
"Ik ben geen homo!" hoor je dan vaak.

Wat het voor mij (ik ben bi-seksueel) zo lekker maakt is toch ergens wel juist dat gene.
"Ik ben toch geen homo?" nee, dat klopt, dat ben ik ook niet, maar mag ik daarom niet genieten van anale seks?
Duh, tuurlijk wel! Ik geniet ervan, vooral eigenlijk omdat het iets van vernedering heeft.
Als mijn meisje me neukt met een voorbinder heeft ze toch een beetje de macht in handen en laat ik me door haar neuken.
Als ze de butt-plug bij me inbrengt gaat mijn kontje ook omhoog, waarom?
Tja eigenlijk weet ik het niet, het voelt zo kwetsbaar, zo open en klaar om te ontvangen.

Het vernederende gedeelte speelt zeker een grote rol voor mij, maar ook wel omdat het zo lekker voelt.
Gevuld worden door zo`n grote voorbinder of brede plug...
Het prikkelt zenuwen die daarvoor nooit geprikkeld werden, een sensationeel lekker gevoel.
En waarom zou ik me daar niet open voor stellen? Nee, ik ben geen homo, maar ook geen hetero.
Ik geniet ervan, klaar.
Dat er een taboe op rust onder de 'stoere hetero-mannen' boeit me niet.

Vrienden van me hebben er ook niks mee, maar accepteren het wel van me, daarom zijn het vrienden, maar moeten er zelf ook niet aan denken.
Enige wat ik kan zeggen is: "Je weet niet wat je mist."
Dan kunnen ze wel ja zeggen, maar ze hebben het nooit geprobeerd.

"Je kan niet zeggen dat je spruitjes vies vindt om te eten als je ze nog nooit in je mond hebt gehad."
Dat geldt volgens mij net zo voor een voorbinder/plug/penis in je kont.
asti

Bericht door asti »

Tja, ik ken ook wel mensen die het wel geprobeerd hebben en er gewoon niks mee hebben hoor.
perman

Bericht door perman »

Afbeelding
(van)
.
perman

Bericht door perman »

.
Gesloten