Net de rekening betaalt van een lunch met iemand waarmee het niet klikte, de man die de rekening wou splitsen dus. Ik weet dat het niet uit zou moeten maken en toch en toch... Het voelt als een extra afwijzing, en misschien heb ik het ook wel zo gebruikt.
De rekening betalen is een teken van gulheid en het heeft ook iets verzorgends. Je zorgt voor degene met wie je bent. Het is dus in zekere zin ook een teken van kracht. De rekening betalen mag dan niets betekenen, of zou niks mogen betekenen, het doet het wel, ergens.
Ik had es met een vriendin van hier een date met een nieuwe ws-er, een switch. Hij had een grote mond op de chat, dus we wilden hem wel es in het echt zien. Hij beweerde meer dominant dan sub te zijn... Wij gingen hem es lekker uitttesten, heel kinderachtig en heel onschuldig tegelijk. Het was een grappig gesprek. Hij moest eerder weg dan wij, en ging zijn rekening betalen. Het was geen date-date, meer een meeting eigenlijk. Wij gingen natuurlijk nog even door met hem analyseren toen hij weg was. We waren er voor 99 % van overtuigd dat hij eigenlijk een sub was die dat niet durfde erkennen. We grapten dat als hij ook voor ons betaald zou hebben, hij toch dominant moest zijn... Maar dat leek er beide niet op. We moesten erg lachen en slikken toen hij wel voor ons betaald bleek te hebben!
Hij is nu op WS geheel en al als D actief...
Zomaar een verhaaltje, na een mislukte date,
:icon_sad: