Instant seks
- kitten
Re: Instant seks
Gut... Ik vandaag dus echt helemaal niet... 

Ik had maandag zo'n libidoloze dag. Ik wil eigenlijk wel altijd
. Dit weekend is vriendje er weer. Even de bloemetjes weer buiten zetten 

Hmm tjah...
Ik moet zeggen dat het bij al bijna een jaar lang weer op een laag pitje staat (=libidoloos, of kan dan niet bij mannen?), en alles wat er om heen komt kijken. Gewoon veel te veel andere dingen aan mijn hoofd gehad.
En als de behoefte toch even de kop opsteekt (pun intended) dan heb ik een fuckbuddy in de buurt: mijn rechterhand (of linker)
Ik moet zeggen dat het bij al bijna een jaar lang weer op een laag pitje staat (=libidoloos, of kan dan niet bij mannen?), en alles wat er om heen komt kijken. Gewoon veel te veel andere dingen aan mijn hoofd gehad.
En als de behoefte toch even de kop opsteekt (pun intended) dan heb ik een fuckbuddy in de buurt: mijn rechterhand (of linker)

Dat blijft anders, marcuw!
Net zoals eerder gezegd...ja, er zijn vibrators, douches, vingers, en al wat je wil......haha of eigenlijk niet wil, maar bij gebrek aan beter, kan gebruiken. Dat is 'HET" niet!!
Sterker..ik heb wat bambi ook zegt, eigenlijk altijd wel, toch zijn er uitschieters!! Op een NUENNUWILIK-dag, waarbij er veel grenzen zouden vervagen, dan stemt zo'n vibrator mij ook niet gelukkig.
Net zoals eerder gezegd...ja, er zijn vibrators, douches, vingers, en al wat je wil......haha of eigenlijk niet wil, maar bij gebrek aan beter, kan gebruiken. Dat is 'HET" niet!!
Sterker..ik heb wat bambi ook zegt, eigenlijk altijd wel, toch zijn er uitschieters!! Op een NUENNUWILIK-dag, waarbij er veel grenzen zouden vervagen, dan stemt zo'n vibrator mij ook niet gelukkig.
Ik ben onderhand eigenlijk wel voor een soort prikbord. Pun intended.
Vraag en aanbod enzo.
Vraag en aanbod enzo.
jij als een soort prikbord?poes schreef:Ik ben onderhand eigenlijk wel voor een soort prikbord. Pun intended.
Vraag en aanbod enzo.

Ik zie het al voor me - pak de punaise maar, schrijf een briefje en prik het vast op poes... 

Je geeft aan in een "prikbui" te zijn, ik geef alleen de voor de hand liggende opties, braaf als ik ben... is het al zondag?
- juffie
- Site Admin
Euh, ik wil niet backseatmodden hoor, maar mag ik jullie op het flirttopic of de slowchat wijzen? 

MILF 

Geloof me Juffie, dit was niet alleen Instant... maar heel dicht bij seks.. dichterbij dan veel van dit gezwets zal komen :-).. maar goeh.. ik zal mijn slowchatmondje wel houden..