vanaf wanneer spreek je van 'je begin'
Re: vanaf wanneer spreek je van 'je begin'
Hm.. definitie kwestie dan, want ik vind arrogantie van dat 'kneel bitch!' gedoe. Zelfverzekerd zijn (en reden daartoe hebben) is echter wel weer een turn on. Ik definieer arrogantie als veel geblaat en weinig wol. Doe mij maar de wol.. als dat dan mèt geblaat komt, dan vind ik het dus eerder zelfverzekerd dan arrogant. Not sure if I'm still making any sense 

- eireann
- Site Admin
Wel making sense, maar niet meer on topic

**Self Rescuing Princess**
- miss_meeko
Voor mij persoonlijk was mijn begin mijn eerste spel. Voor die tijd wist ik niet zeker of het alleen fantasie of meer zou zijn. En hoewel mijn eerste spel zeker niet de beste was, eigenlijk was mijn "Dominant" een heel lief doetje, wist ik wel meteen dat ik ermee door wilde gaan
In het algemeen is mijn gedachte dat "je begin" het moment is waarneer je bewust bent van waar je voor kiest. Wanneer je bewust kiest om onderdanig of dominant aan iemand te zijn (en je partner het ook weet). Voor sommigen zal dat virtueel zijn en voor anderen in het echt.
Dienstbaar zijn aan je partner, of expres hem/haar boos maken omdat je kickt op de ogen etc. terwijl je partner niet door heeft dat het voor jou een prettig gevoel geeft is voor mijn gevoel niet "je begin" .
Volgens mij een beetje een warrige post... maar heb geen idee hoe ik het duidelijker neer kan zetten. Maar mocht iemand het wel kunnen, be my guest

In het algemeen is mijn gedachte dat "je begin" het moment is waarneer je bewust bent van waar je voor kiest. Wanneer je bewust kiest om onderdanig of dominant aan iemand te zijn (en je partner het ook weet). Voor sommigen zal dat virtueel zijn en voor anderen in het echt.
Dienstbaar zijn aan je partner, of expres hem/haar boos maken omdat je kickt op de ogen etc. terwijl je partner niet door heeft dat het voor jou een prettig gevoel geeft is voor mijn gevoel niet "je begin" .
Volgens mij een beetje een warrige post... maar heb geen idee hoe ik het duidelijker neer kan zetten. Maar mocht iemand het wel kunnen, be my guest

Ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb jaren gezocht en gevraagd om iets dat ik slecht kon omschrijven omdat ik niet wist dat er woorden voor waren. Dan zei ik bijvoorbeeld met schaamrood op mijn kaken dat ik diep van binnen waarschijnlijk helemaal niet feministisch ben en het heerlijk vind als een man zich 'mannelijk' durft te gedragen. Daarmee bedoelde ik enerzijds dat hij de deur voor me moet openhouden, maar anderzijds dat hij ook altijd toegang heeft tot mij...
Ik hoop niet dat ik met dit onderscheid mannelijk/vrouwelijk iemand beledig. Het is niet geslachtsgebonden maar eerder een poging om onderscheid te maken. Vorig jaar ontdekte ik de woorden Dom en sub en hoefde ik eindelijk niet meer politiek incorrect te zijn waar het ging om seks!
En toen begon het. Doordat ik las hoe anderen hun ervaringen beschreven besefte ik dat ik al jaren hiermee bezig was, maar inderdaad zonder het te weten. De bewustwoording heeft voor mij het echte begin ingeluid.
Ik hoop niet dat ik met dit onderscheid mannelijk/vrouwelijk iemand beledig. Het is niet geslachtsgebonden maar eerder een poging om onderscheid te maken. Vorig jaar ontdekte ik de woorden Dom en sub en hoefde ik eindelijk niet meer politiek incorrect te zijn waar het ging om seks!
En toen begon het. Doordat ik las hoe anderen hun ervaringen beschreven besefte ik dat ik al jaren hiermee bezig was, maar inderdaad zonder het te weten. De bewustwoording heeft voor mij het echte begin ingeluid.