Welke workshops zou je kunnen geven?

Gesloten
MrsLolSMurfin

Re: Welke workshops zou je kunnen geven?

Bericht door MrsLolSMurfin »

bambi schreef: Maar moet je alles wel in een workshop willen doen. Waar is je eigen inzicht en gevoel om het samen te ontdekken en doen.
ik geef b.v bij een cursus bondage mensen een aantal standaard bondages mee, vanwaaruit ze zelf verder kunnen gaan experimenteren en combineren.
dus zelfs dan kan je samen een boel ontdekken.

en ik vertel altijd bij een workshop dat het mijn ideeen zijn van een bepaald onderwerp maar dat men er zelf hun eigen weg er in kan vinden.
kortom ik denk dat je bij alle onderwerpen je eigen draai er aan kan geven, alleen blijven de veiligheids aspecten wel nagenoeg het zelfde.
ook al is de enne bereid meer risico te nemen dan de ander.
phedre

Bericht door phedre »

ik denk dat bambi vooral doelt op de echt sexgerichte ideeen.

een workshop beffen? doe gewoon wat je lekker vindt, of waar je partner van aangeeft dat het lekker is
een workshop pijpen? doe gewoon wat je lekker vindt, of waar je partner van aangeeft dat het lekker is

goed gedacht bambi of vul ik weer veel te veel in??:)

met bondages, naalden en ong wat meer van die dingen zijn technieken bij nodig, is anders dan dingen die echt op gevoel gaan denk ik, dus is workshop misschien beter te doen
mej.s

Bericht door mej.s »

Dank u weer phedre voor de invulling van het antwoord hihi *nu weet ik ook waarom ik manager ben... love delegeren*

Idd, het is sex-gericht. Workshops zijn handig als het gaat om techniek en gevaren. Als beginneling kun je gevaren minder inschatten en met bepaalde technieken met de zweep voorkom je letsel die je niet wilt.
david^

Bericht door david^ »

Een workshop hypnose lom ik zeker volgen.
Maar vraag me eigenlijk af of dat wel veilig is?
Maar da zal wel he (ik ken er NIX van) anders zouden ze die niet geven.
Ook naalden lijkt me wel wat (me/ heeft echt wel schrik van naalden :oops: ) lijkt me zeer intiem.

Ik hou dit topic heel goed in het snuitje ;) .

Gr
Guilty

Bericht door Guilty »

Waarom zou een seksgerichte workshop minder boeiend zijn? Genoeg mensen die niet zoveel weten van pijpen, beffen, erotisch dansen, etc. Als er geen belangstelling voor is dan blijkt dat vanzelf wel lijkt me, maar ik zie geen reden t bij voorbaat al uit te sluiten!
Guilty

Bericht door Guilty »

david^ schreef:Een workshop hypnose lom ik zeker volgen.
Moeten alle activiteiten dan veilig zijn?
david^

Bericht door david^ »

guilty^ schreef:
david^ schreef:Een workshop hypnose kom ik zeker volgen.
Moeten alle activiteiten dan veilig zijn?
Ik neem even aan dat je dit niet serieus bedoeld?

En een workshop massage zie ik presies ook wel zitten.
Maar ja da word al moeilijk als je geen partner hebt he :cry: .

Gr
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Om maar eens een vaker gebruikte dooddoener te gebruiken ...
Het is een site voor beginners toch? (Ik herinner me nog wel dat soort uitspraken als er eens iets over de top werd gepost door een enkeling)
guilty^ schreef:Moeten alle activiteiten dan veilig zijn?
cinderella

Bericht door cinderella »

@ david: Dan had je naar de massagemeet moeten komen. Daar was denk ik ongeveer de helft zonder partner. Maar Tigerlily was/is ook lekker om met/op te oefenen!
toen doet er nu niet meer toe
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat bedoeld hij waarschijnlijk wel serieus ja :) Daar kan je leuke discussies over de definitie van 'veilig' van krijgen :)

Er was laatst een massage meet, als je twee mensen zonder partner hebt kan het ineens weer wel hoor :)
**Self Rescuing Princess**
fantashe

Bericht door fantashe »

Daarbij hou je het bij een workshop inderdaad veilig... lijkt me geen discussiepunt.
Mack

Bericht door Mack »

Een touwtjes-workshop kan beter door Guilty of LolSmurfin gegeven worden, maar ik kan wel aardig wat over knopen vertellen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
phedre

Bericht door phedre »

@ guilty...
ik ga nooit zo snel tegen je in, vaak zitten wel op dezelfde lijn of zo, maar kan je nu ook nog wat zinnigs bijdragen ipv vragen beantwoorden met tegenvragen?

feit dat bambi zich afvraagt of er dingen niet beter gewoon door ervaring geleerd kunnen worden, wil niet zeggen dat ze het uitsluit voor een workshop. Dus is jouw vraag of dat een reden is voor uitsluiting een totaal zinloze opmerking. Er wordt nl niets uitgesloten, er wordt niet gezegd dat het niet mag/kan/moet.
Guilty

Bericht door Guilty »

@david^: ja, dat bedoel ik zeker serieus. Er staan wel meer onderwerpen in dit draadje die niet veilig zijn, zie bv.de post van Marijke. Dat lijken me juist bij uitstek nuttige onderwerpen voor workshops.
phedre

Bericht door phedre »

phedre schreef:@ guilty...
, maar kan je nu ook nog wat zinnigs bijdragen ipv vragen beantwoorden met tegenvragen?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.. je kunt het!!:):)
Gesloten