Fireplay: info gezocht

Gesloten
funga{MrPaul}

Fireplay: info gezocht

Bericht door funga{MrPaul} »

Dit draadje had ik op Next gezet, ik zet het ook maar even hier neer :-)

Afgelopen zaterdag zag ik voor het eerst fireplay. Op het eerste zicht kon het me niet zo boeien, ik kon me er weinig bij voorstellen. Daarom dat ik na afloop aan de onderdanige vroeg "hoe dat nou voelt". Na die uitleg kon ik me er al iets meer bij voorstellen
Toen bood de Dominant aan om het eens op mijn hand te laten voelen. Nou neen, laat maar (ik ben bang van vuur ). Hij zei dat het op de hand wel meevalt, en dat hij heel voorzichtig zou doen. Nou vooruit dan maar.
Hij begon van heeeeel ver, zodat ik eigenlijk amper iets voelde en kwam voorzichtig wat dichterbij.

Lang verhaal kort gemaakt: het gevoel bevalt en smaakt naar meer

Weet iemand sites met gedegen uitleg hierover?

groetjes

funga
fantashe

Re: Fireplay: info gezocht

Bericht door fantashe »

Helaas... ben niet zo van de lezerige... meer van het doen...
Dus als je vragen hebt, shoot. Maar anderen kunnen je vast wel helpen aan sites.
Heleen

Bericht door Heleen »

Kijk maar op BDSM zaken, waar een zeer uitgebreide uitleg staat:

http://www.bdsmzaken.nl/content/bzk-bgr ... abelid=164
vode

Bericht door vode »

Ik heb het even doorgelezen en ik vind het heel intressant, maar ook een beetje eng dat mensen hier zomaar mee aan de slag zouden gaan.

Ik speel zelf ook met vuur, maar op een hele andere manier dan. Ik doe vuurpoi (jongleren met vuur) en heb sinds kort ook leren vuurspugen (echt spugen en zonder sprayflesje zoals in het artikel :icon_biggrin: ) en ik ben me heel erg bewust van de gevaren hiermee. Er is nog nooit iets mis gegaan, maar bij vuurpoi en vuurspugen breng je eigenlijk niemand anders in gevaar behalve jezelf, en als zoiets word toegepast op iemand anders. Nee, moet toch even wennen aan dat idee.

Verder ziet het er natuurlijk echt supergaaaaaaaaf uit en ik ben wel een beetje fan nu, maar alleen als iemand weet waar die mee bezig is want ik heb wonden gezien van mensen waar het misging (bij jongleren dan)
colet

Bericht door colet »

Gewoon informatie wil ik ook wel lezen en ervaringen horen. Ik weet graag alles of veel en vind het zeker boeiend om te horen wat iemand beleefd of erin vindt, het waarom, enz enz. Volgens mij moet je op zoveel letten.
Meer nog dan bij andere onderdelen van spel. Je moet én op je sub letten maar in dit geval ook nog eens héel erg op wat je doet. En ik denk dat vuur niet altijd te controleren is als hobbyist.(help taalpuristen!)
Verdiep je je in alles, let je op je sub. maar dan is er ook nog locatie, brandgevaarlijke meubels/plafond/vanalles...

Ik heb totnutoe maar één stel erover gehoord, ook dat wakkerde mijn enthousiasme niet aan. Ja, het enige waarvan ik zou genieten als ik het zag is het plezier en genot van de sub en Dom in kwestie. (heb al even gesmsd voor zinvolle bijdrage)

Zelf sta ik echt niet te trappelen! Vuur is zo'n ongelofelijke Harde Grens bij mij!
ik word al bang als er 'kacheltje' aangaat en/of kaarsen, dan blijft er een stukje van mij alert
funga{MrPaul}

Heleen schreef:Kijk maar op BDSM zaken
dank je, daar had ik niet aan gedacht :-)
Boeiend artikel

colet schreef:Zelf sta ik echt niet te trappelen!
Je weet niet hoe hard die man me heeft moeten overtuigen om het gewoon maar eens op mijn hand te laten voelen :lol:
Ik ben namelijk bang van vuur (en dus ook kaarsen). Toch was het gevoel, eenmaal ik het aandurfde, toch echt wel lekker. In gedachten verplaatste ik het gevoel van mijn handpalm naar een ander plekje op mijn lichaam en hmmm, zeker geen verkeerd idee.
Het feit dat ik er bang voor ben, voegt bij mij juist iets extra's toe wanneer het dan toch gebeurt. Stukje overwinning en zo.
Terwijl ik wél bang blijf, dus die drempel moet een volgende keer terug genomen worden (dat is bvb ook het geval bij naaldenspel).

groetjes

funga
Heleen

Bericht door Heleen »

We hebben nu een aantal keer met vuur gespeeld en het is geweldig! Vooral vuurfloggen. Het doet eigenlijk heel weinig pijn, maar het is zo'n fantastische mindfuck. Als je je Dom met een brandende flogger op je af ziet komen, je ruikt het vuur en de verschroeide haartjes... geweldig.
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik heb het 1x gezien tijdens een beurs in antwerpen en vond het wel heel gaaf om te zien.
Mijn interesse is toen wel gewekt. Thanks voor het artikel
kitten

Bericht door kitten »

Had je al wel aan fetlife gedacht? Hele nuttige groepen over fireplay daar!
funga{MrPaul}

Net voordat je dat opmerkte, kitten, had ik me lid gemaakt van een groep :-)

http://fetlife.com/groups/111/group_posts/298452" onclick="window.open(this.href);return false;

is een interessant draadje. Er wordt ook melding gemaakt van een boek. Interessant :-)

Het blijkt wel dat je best iemand hebt die je de ins en outs kan leren. Beter een workshop of zo volgen dan enkel op sites en literatuur afgaan.

Hmz, nu iemand vinden die dat kan en die eventueel bereid is een workshop te geven (dit kan via onze vereniging bvb).

groetjes

funga
Gesloten