sounds/ plasbuis spel

AET

sounds/ plasbuis spel

Bericht door AET »

Ik vroeg me af of hier iemand ervaring heeft met sounds of andere dingen in de plasbuis?
Zo ja hoe was dat of hoe voelt het?
Ik ben een boekje over CBT aan het lezen, waar het sterk wordt afgeraden wordt ivm de mogelijke beschadigingen en infecties
colet

Re: sounds/ plasbuis spel

Bericht door colet »

AET, alles wat ik erover heb gelezen is hetzelfde. Veel waarschuwingen, sterk afraden enz. met het oog op infectie's en beschadigingen.
Die infectie's zullen sterk afhankelijk zijn van een aantal factoren, waaronder omgeving, hygiëne, gevoeligheid van de 'patiënt"/gewiillig slachtoffer.
Als je wat doet, zou ik wel gaan voor iets goeds. Hoe zeg ik dat.... Nouja ik zag ooit een paar foto's en filmpjes waarbij er ook andere dingen werden gebruikt en dat is denk ik dan wéér risicovoller. (balpen, paperclip, lange injectienaald, zo'n ouderwetse haarschuifspeld)
Thank God I'm a girl. :static:

Ga je speciaal voor sounds? je kunt natuurlijk ook aan een catheter denken. (met diezelfde waarschuwingen)
(ik zie me nog bij de dokter zitten "nee, ik heb ook écht geen idee hoe ik aan die ontsteking kom")
phedre

Bericht door phedre »

colet schreef: Thank God I'm a girl. :static:
ik heb nog wel ergens een filmpje staan waarop staat hoe een vrouw in haar plasbuis geneukt wordt hoor.. dus roep niet te hard!! wie weet tot wat jouw Dom in staat is!
colet

Bericht door colet »

Ik zeg niks :shutup: Trouwens catheter en alles in die richting is een "doe maar liever niet" geworden, omdat ik erna héél snel problemen krijg. Dat ligt niet aan betreffende Dom, dat ligt aan mij.
Lieve help, ik heb gisteren toch wat gezien..inderdaad ook een vrouwelijk slachtoffer. Dus ik weet het, Phedre :shock:

AET noemde haar boek, daarom nam ik aan dat zij doelde op mannen. Of het gevoel hetzelfde is als bij vrouwen? Geen idee, mij maak je er niet blij mee in ieder geval.
poes

Bericht door poes »

Heb wel es een catheter gevoeld. Het doet geen pijn, en is eigenlijk vooral een beetje een gek of geil gevoel (al naar gelang je stemming). Neuken in een plasbuis kan idd, maar zal waarschijnlijk de aanschaf van incontinentieluiers tot gevolg hebben.

poes
roos

Bericht door roos »

Iemand een interessante link hierover?
cruciare

Bericht door cruciare »

Gaat het hier om een plasbuis van een man of een vrouw?
Ikzelf vind het een leuk spelletje (vrouw dus).
Bij een man heb ik het wel eens gezien, maar nooit gedaan.

Risico bij een vrouw is blaasontsteking dus na het spelen meteen plassen. En verder langzaam opbouwen, een vinger gaat er gemakkelijk in (pink zeker), en een luier heb ik nooit nodig gehad :P ... wel een washandje want ik word er nog al... eh.. warm van..
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

faery

Bericht door faery »

Blogpost van een erg enthousiaste dominant over dit onderwerp, inclusief plaatjes.

Ikzelf moet er niet aan denken, iew! Ik vind het er erg eng uitzien, en de risico's lijken mij te groot.
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Ik had er geen idee van dat je dit kon aanschaffen. Very interesting....

Bedankt ook voor de link Fro en faery. *zich verdiepen gaat*
fantashe

Bericht door fantashe »

Die Kiyan... *brede glimlach*
roos

Bericht door roos »

Thanks AET, Frodo and feary :worshippy:
asti

Bericht door asti »

oei ook wel eens website gezien van een vrouw die haar plasbuis had gestretched en erin geneukt werd. Not for me...

*poked ranting*... ;)
fantashe

Bericht door fantashe »

Wat zeg jij nou, asti... gaan we ranting... plasbuisspelletjes...
Oeh, DAT wordt een leuk feestje de 27e!! :twisted: :twisted: :twisted:
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

*heeft nog heeeeeel veel slang ... mag jij best wel wat van lenen hoor lieffie*
Gesloten