I-Doser

david^

Re: I-Doser

Bericht door david^ »

en welk effect was da dan bitemarks?
Daar ben ik eens benieuwt naar.
Ik heb daar straks LSD geprobeert maar ik heb dus 35 min naar die muziek/ruis geluistert en ik heb nix gemerkt :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: .

Gr
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Het effect was, dat ze zich toch ging richten op het geluid en de klappen daardoor meer onverwacht kwamen. Ook was ze een beetje aan het spacen van het geluid. Volgens haar zeggen niet stoned, maar wel wat wazig.

Ik merkte dat ze anders reageerde op de klappen die ze kreeg. Ze had veel meer schrikreactie, zeker als ik wat meer tijd tussen de slagen hield. Verder was de combinatie van niet weten wat ik van plan was, niets kunnen zien en alleen dat (irritante) geluid. We hadden de gratis "content.drg" van i-Doser.

Ik wil binnenkort eens een goed afsluitende koptelefoon met lang snoer hebben, dan kan ik haar helemaal gek maken :twisted:
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
vode

Bericht door vode »

Mja als je Idoser gaat luisteren om te trippen moet je toch flink stilliggen, niets doen, ogen toe. Maar dan nog hou je jezelf alleen maar voor de gek.

Wij hebben hier overigens wel een hoofdtelefoon met hele grote oor'dingen' en een lang snoer. En dan tapen we hem vast aan het hoofd met bondagetape omdat dat snel los kan komen en spacen maar. :lol: In combinatie met subspace kan je wel lekker zweven met Idoser
Gesloten