als je niet wil daten
Re: als je niet wil daten
@guilty^: Ben ook pas recent ingeschreven daar en nog aan 't zoeken hoe 't in elkaar zit. Wat extra opinie hier is dus handig meegenomen. 't Viel me wel op dat hun feestje binnenkort redelijk vlot volgeboekt werd. Met 170 deelnemers lijkt mij dat ze toch een vrij actieve gebruikersgroep hebben en 't al bij al niet zo slecht doen?
@ GentleTies. Wij organiseren het feestje voor bdsmzaken.nl. Het is lastig een vergelijking te maken tussen die site en fora als deze. Het forum van BDSMzaken is redelijk rampzalig, maar ik vind het wel leuk dat het een heel grote en open groep is. De advertenties en nieuwsbrieven worden erg veel gelezen. Doordat het zo groot en open is heeft het ook nadelen ..veel weirdo's en trollen.
Wij hadden overigens ook niet verwacht dat het feest zoveel mensen zou trekken. We zijn eigenlijk stomverbaasd.
Wij hadden overigens ook niet verwacht dat het feest zoveel mensen zou trekken. We zijn eigenlijk stomverbaasd.
Ook ik heb een account op BDSMzaken (wie eigenlijk niet hier) en ben ook niet zoekende. Ik doe soms mee op het forum. In de tijd dat ik aan het daten was heb ik wel wat dagboeken geschreven om mijn emoties kwijt te kunnen, want ja dit in je omgeving vertellen dat je een Dominante partner zoekt is niet zo handig en op deze manier kon ik het kwijt. Als ik een reactie krijg schijf ik netjes terug dat ik geen belangstelling heb.
@Peter: wat jij schrijft is inderdaad wat ik bedoel. Ik ken dit wereldje niet en wil het graag verkennen maar ben niet op zoek naar een (speel)partner. Ik vroeg me af of BDSM-zaken en datingsite is, waar je dus eigenlijk automatisch wanneer je je inschrijft de boodschap geeft dat je op zoek bent naar een date. Ik kreeg daar mails die mij die indruk gaven... Want als die site daar echt op gericht is (wat ik verder nergens uit op kan maken) kan ik me meteen weer uitschrijven.
Ik heb het overigens aan een van de mailschrijvers gevraagd, en volgens hem is die site wel degelijk daarop toegespitst (zei hij: omdat er voor 3/4 mannen 'rondlopen' die zelf wel op zoek zijn naar een (speel)partner).
Wat ik zoek is ... informatie, verhalen, lotgenoten... eigenlijk heb ik het al gevonden, hier. Dus als jullie nog tips hebben, graag!
Ik heb het overigens aan een van de mailschrijvers gevraagd, en volgens hem is die site wel degelijk daarop toegespitst (zei hij: omdat er voor 3/4 mannen 'rondlopen' die zelf wel op zoek zijn naar een (speel)partner).
Wat ik zoek is ... informatie, verhalen, lotgenoten... eigenlijk heb ik het al gevonden, hier. Dus als jullie nog tips hebben, graag!

- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Er zijn nou eenmaal mensen die elke vrouwennaam die op het net verschijnt ook meteen zien als mogelijke prooi. Je zit op 'n BDSM-chat DUS ben je op zoek (en het liefst naar mij).oda schreef:Ik vroeg me af of BDSM-zaken en datingsite is, waar je dus eigenlijk automatisch wanneer je je inschrijft de boodschap geeft dat je op zoek bent naar een date.
Een idiote gedachtengang maar ik ben ze meer dan eens tegengekomen, ook hier en op de chat. Straal negeren of afblaffen is dan meestal het beste advies.
F.
Klopt, vooral dat laatste. Maar na de zoveelste privéspringer die de privéchat gezellig begon met "Knielen slet" heb ik me uitgeschreven met een gewoon klinkende naam en heb me weer ingeschreven met een naam die in elk geval suggereert dat ik domme ben. Ik bedoel, afblaffen is 10 keer leuk, daarna gaat het vervelen. Dat is jaren geleden, sindsdien geen last meer gehad.Frodo schreef:Er zijn nou eenmaal mensen die elke vrouwennaam die op het net verschijnt ook meteen zien als mogelijke prooi. Je zit op 'n BDSM-chat DUS ben je op zoek (en het liefst naar mij).
Een idiote gedachtengang maar ik ben ze meer dan eens tegengekomen, ook hier en op de chat. Straal negeren of afblaffen is dan meestal het beste advies.
Dat is niet alleen in de BDSM wereld zo, maar ik kreeg het gevoel dat vooral vrouwelijke subs in deze wereld het tamelijk zwaar hebben om de idioten van zich af houden.
Als je nieuw bent in de BDSM scène, en je al worstelt met eventuele subgevoelens, zal het extra zwaar zijn, vermoed ik.
Dus maar even ten overvloede. Niet elke dom(me) is JOUW dom(me) en je bent pas iemand sub als je daar zélf mee instemt! De rest zijn idioten die je naar hartelust mag afblaffen, afzeiken, uitlachen of negeren.
't Probleem stelt zich in twee richtingen zeker? Net omdat ik geen zin heb om de -tigste te zijn die zich in een chat of op een forum wil opdringen, zoals je dat idd overal leest, ben ik daar gewoon nog nooit aan begonnen. Dat feestje dan, eh... heb ik iets te lang over getwijfeld... Was me ook te groot en te veel voor een eerste. Liever eens uitkijken naar een volgende pub night ofzo. Dat lijkt wel een leuke instapper daar.
@Oda: Eigenlijk hoor ik in mijn vanilla-singles-kennissenkring net hetzelfde; één dame sprak van rond de 150 berichten binnen de eerste week na het aanmaken van haar profiel (met leuke foto) op een bekende dating site. Best gewoon niet aan storen en negeren denk ik. Komt overal voor.
@Oda: Eigenlijk hoor ik in mijn vanilla-singles-kennissenkring net hetzelfde; één dame sprak van rond de 150 berichten binnen de eerste week na het aanmaken van haar profiel (met leuke foto) op een bekende dating site. Best gewoon niet aan storen en negeren denk ik. Komt overal voor.

@GentleTies: maar die vriendin van jou... die was toch wel op zoek? Zat er nog iemand tussen?
Ik stoor me er niet echt aan hoor, ben gewoon een beetje groen denk ik. Maar begrijp ik het nu goed dat jij juist wel graag zou willen daten maar je laat weerhouden door die opdringerige types? :icon_sad:
@oda: Dat voorbeeld was van een gewone dating site. Wou maar zeggen dat het daar niet minder erg is en ik eigenlijk weinig verschil zie met wat je vertelt over bdsmzaken.
Daten is mij zo dringend nog niet. Ben gewoon al iets te lang enkel aan 't lezen, zoals jij nu doet, en ben aan 't uitkijken wat mij 't leukst en meest geschikt lijkt om eens wat eerste contacten te maken. Daarna zien we wel...
Daten is mij zo dringend nog niet. Ben gewoon al iets te lang enkel aan 't lezen, zoals jij nu doet, en ben aan 't uitkijken wat mij 't leukst en meest geschikt lijkt om eens wat eerste contacten te maken. Daarna zien we wel...
Ben ik met je eens. Ik zit ook wel op een gewone datingsite, en daar krijg je te maken met een heleboel idioten als vrouw zijnde (mannen heb ik hier nog nooit over gehoord). Die zijn echter gemakkelijk te onderscheiden van mannen die oprecht belangstelling hebben. Ik zou me als man zijnde dus niet laten weerhouden door het feit dat vrouwen overspoeld worden door mafkezen. Ik zou wel zorgen dat mijn boodschap als oprecht geïnteresseerd overkomt.GentleTies schreef:@oda: Dat voorbeeld was van een gewone dating site. Wou maar zeggen dat het daar niet minder erg is en ik eigenlijk weinig verschil zie met wat je vertelt over bdsmzaken.
Waar ik op doelde toen ik het specifiek over vrouwelijke subs had, die nieuw zijn in het wereldje, is dat onzekerheid over het eigen functioneren als sub er toe kán leiden dat zo'n vrouw met elke "dominant" in zee gaat, 'want dat hoort nou eenmaal zo'. Nou, zo is het dus niet.