Houding bepalend voor orgasme?

Gesloten
colet

Houding bepalend voor orgasme?

Bericht door colet »

Dwalend over internet las ik een Engelstalig forum over female forced orgasms. TS: Waarom een vrouw soms niet komt, of het ligt aan de gebruikte vibrator, de manier van doen (hard/zacht duwen, snelle stand of slowspeed én de houding van de sub!) Liggend of staand maakt bij sommigen veel en bij anderen niets uit.
Discussie gelezen tot er iemand iets post over mannen.
Quote van CM:
H: Hmm is it more difficult for women to have an orgasm standing? It didnt occur to me that it would be. I am a bit surprised to hear it.

C: I have only done it once or twice. It has something to do with the tension in the legs (you have to get the tension off your feet). I know alot of guys that cannot orgasm standing up either, or their legs give out immediately afterwards.
En nu wil ik het weten ook :mrgreen:
Hoe is dat bij jullie? Zowel mannen als vrouwen natuurlijk!
Maakt het verschil of je ligt, staat, hangt of zit? Of je vastgebonden bent of niets van dat.
En zij zweren bij de Hitachi, dat geen enkele vrouw kan ontkomen aan een orgasme, of ze dan ligt of staat. (mods, dat is zeker nieuw topic of kan dat gewoon terloops mee in deze...)
En die benen, dat geldt dan toch niet alleen voor mannen? Als dat zo is, dat zij daarna immediately bezwijken, dan is dat voor elke D van een mannelijke sub een uitkomst :twisted:
JJV

Re: Houding bepalend voor orgasme?

Bericht door JJV »

ik heb idd met meerdere dames't spelletje gedaan

ik lik .. jij blijft staan . wie houdt dat't langst vol

;) die won ik meestal

of't dan 'makkelijker' klaarkomt weet k niet
maar dat niet kunnen blijven staan is me bekend
~\v/~
colet

Bericht door colet »

en als man?? Kun je als man echt niet blijven staan?

Zelf kende ik in de praktijk alleen de liggende variant. In stoute fatasiën kwamen hele andere varianten voor...
Mijn ex-vriend heeft het wel een keer staand geprobeerd, maar dat vond ik niks.

Ahum en toen kwam de BDSM en weinig keuze hebben( niet dat ik dat zou willen ;)). De eerste keren dacht ik alleen maar als ik stond..."dit gaat niet werken, dit is niet fijn" Tot ik mij gemakkelijker ging voelen en dus ook staande me meer overgaf... Ook zittend blijkt 'het' allemaal gewoon te werken :bloos: . Het zit en/of zat 'm bij mij vooral in het op mijn gemak voelen/goed voelen en durven.
Al is mijn voorkeur nog altijd liggend, gewoon omdat je dan niet helft van je kracht hoeft te gebruiken om overeind te blijven. Op één of andere manier voelt het gewoon anders als je ligt.

En een paar houdingen heb ik nog niet ervaren. De iets minder voor de hand liggende, zoals min of meer achterover, of opsekop, als ook in bad? Hm die laatste is liggend, toch kun je ook niet echt laten gaan, want dan verzuip je.
roos

Bericht door roos »

Staand, liggend, hangend etc. klaarkomen maakt voor mij niet zoveel uit.
Ik vind gehurkt/zittend lastiger dat wel.
Om spuitend klaar te komen sta ik juist het liefst voor de Dom.
Slap in de benen komt wel voor als ik al meerdere malen ben gekomen, dan krijg ik een soort overprikkeling waardoor ik mijn benen niet stil kan houden en ze slapper worden.
oda

Bericht door oda »

Lichamelijk lukt het best, dat geldt ook voor hem.
De weerstand in mijn hoofd maakt het wel erg lastig. Want ik voel me niet graag 'groter' dan mijn Lief. Maar dat geldt ook in liggende houding, dus met spierspanning oid heeft dat niets te maken.
Andersom geldt dit trouwens ook: hij vind soms extra fijn om te staan, juist vanwege het plaatje.
Gesloten