Alleen naar de Showboat?
Re: Alleen naar de Showboat?
Wat een super avond!! We hebben ons reuze vemaakt bij het bargedeelte en beneden. Flink wat bekenden tegen gekomen, lekker gebabbeld. Leuk om de namen achter de gezichten te zien van deze site. Fijne relaxte sfeer en ik vond het met de extremiteit mee vallen (of zegt dat meer over mij hihi). Mooi aangeklede mensen. Ja we gaan zeker nog een keer 

- juffie
- Site Admin
- Heerscher-vd-nacht
http://www.mrs-manita.com/party/2-2010/feb-2010.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
verslag van Manita staat online
verslag van Manita staat online
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- kitten
Hey... Ruby, waarom staat onze foto er niet tussen? :icon_sad: Of kijk ik scheel?
Muis zijn ruggetje ook niet.
Hebben jullie wel zo'n kaartje gekregen van de fotograaf?
Dan kan je hem per mail opvragen.
Hebben jullie wel zo'n kaartje gekregen van de fotograaf?
Dan kan je hem per mail opvragen.
Hoe zit da daar nu eigenlijk met die dresscode.
Ik dacht enkel leder, rubber, latex, ezv... maar nu zie ik op de fotos verschillende mensen me stof?
Zelf zie ik iemand met een witte stoffe rok en daar een witte (soort van) t-shirt.
Hoe zit het nu juist want zou er heel graag eens naar toe gaan enkel de dresscode houd me tegen.
Gr
Ik dacht enkel leder, rubber, latex, ezv... maar nu zie ik op de fotos verschillende mensen me stof?
Zelf zie ik iemand met een witte stoffe rok en daar een witte (soort van) t-shirt.
Hoe zit het nu juist want zou er heel graag eens naar toe gaan enkel de dresscode houd me tegen.
Gr
Die mensen met dat witte stof ziet er uit alsof dat een van de shows was. Voor de rest zie ik echt alleen dresscode mensen op de foto's hoor, sorry. (oh en er onder staat ook nog dat ze er weer strenger op gaan zijn zelfs....)
oke ik probeer het ff uit te leggen
deze site http://www.mrs-manita.com/party/2-2010/feb-2010.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
helemaal naar beneden dan 3e foto reeks da zijn dan nog 16 fotos daar de 4e van boven rechts.
(ik hoop dat je er aan uit kan)
hij heeft een wit hemd aan en zij een zwart (wat het is weet ik ni ik denk een topje/jurk) en hetzijn vrij jonge mensen.
Gr

deze site http://www.mrs-manita.com/party/2-2010/feb-2010.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
helemaal naar beneden dan 3e foto reeks da zijn dan nog 16 fotos daar de 4e van boven rechts.
(ik hoop dat je er aan uit kan)
hij heeft een wit hemd aan en zij een zwart (wat het is weet ik ni ik denk een topje/jurk) en hetzijn vrij jonge mensen.
Gr
- Heerscher-vd-nacht
Als ik het goed begrijp dan doel je op de foto's van de DJ's en een foto van de bedrijfsleider van de boot. En die witte stoffen rok dat is Bob van Ropemarks ("bekend van radio&tv") die de show verzorgde.
Hebben we al een dresscode draadje?
Hebben we al een dresscode draadje?
Penny: "Where are you going?"
- cinderella
oke dan weet ik genoeg ja ik ken daar niemand he.
Vandaar da ik blijkbaar mis zat
.
Merci voor de reacties en voor de link.
Gr
Vandaar da ik blijkbaar mis zat

Merci voor de reacties en voor de link.
Gr