WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door juffie »

Je zag er ook fantastisch uit jill! Wat een prachtig lichaam heb je zeg!!!
MILF :grin_ani:
jill

Bericht door jill »

:bloos:
dankjewel juffie
Heleen

Bericht door Heleen »

Zo.. pfffff.. net thuis van mijn allereerste bijeenkomst bij de weight watchers. Er moet 5 kilo af en dat lukt me niet alleen. Ze hebben nu een aanbieding waarbij je 5 avonden mee kunt doen, alle info en begeleiding krijgt en geen inschrijfgeld betaalt, voor 50 euro. De moeite van het proberen waard vond ik. En als ik nu start moet ik me in de zomer in bikini kunnen vertonen.

Wel raar om zo'n zaal in te lopen met allemaal onbekende vrouwen die alleen maar over eten praten. Ik was best zenuwachtig en had zin ter plekke weer om te keren, maar toch maar doorgezet. Ik hoop alleen wel dat ik zin ga hebben in het tellen van die punten. Voorlopig schrijf ik in ieder geval alles op wat ik eet.
jill

Bericht door jill »

Goed van je Heleen! Omkeren is te makkelijk he!! Succes hoor!!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wat goed Heleen! Volgens mij is WW echt een hele goede en gezonde manier om af te vallen.
kitten

Bericht door kitten »

Oh idd! Hou ons op de hoogte, ik zie mezelf dat ook nog wel een keer doen!
Heleen

Bericht door Heleen »

Nou, ik ben dus op dag 1 en ik denk dat het dieet onmogelijk is. We hadden witte puntjes over van gisteren. Dus ik heb voor het ontbijt 2 puntjes op (8 punten) en voor de lunch twee puntjes (8 punten). Verder de hele dag niks. Geen koekje, suikerklontje, melk etc.. Ik heb nu een glas witte wijn op (3 punten) en een appel (0 punten) en dan ben ik al bijna door mijn punten heen en ik moet nog avondeten! ik mag nog 3 boterhammen met niks en dan is het over...

Life sucks!
kitten

Bericht door kitten »

4 punten voor 1 broodje?? :shock: Dat kan ik me niet herinneren!
Heleen

Bericht door Heleen »

ja 3 voor het broodje en ik heb 1 voor beleg (gerekend (heb er heel weinig op gedaan) :confused2:
kitten

Bericht door kitten »

Volgens mij had ik destijds 1 punt voor 1 of 2 bruine boterhammen. Ik kon er iig heel goed mee lunchen.
Heleen

Bericht door Heleen »

er is e.e.a.veranderd... je mag nu wel zo veel groete en fruit eten als je wilt (alles is 0 punten) en een boterham is 2 punten en een broodje 3. Totaal is 29 punten voor een dag (dat is voor mij, als je heel zwaar bent mag je volgens mij meer punten). Echt mega weinig vind ik. Je hebt dan wel weer 42 vrije punten per week die je bv in kunt zetten als je uit eten gaat of een verjaardag hebt etc. Die zet ik dus meteen maar in op de eerste dag :-(
kitten

Bericht door kitten »

Oh dat is idd veranderd, want ik mocht maar 20 punten.

Maar als je 29 punten hebt en je gebruikt er 8 voor ontbijt, 8 voor lunch en 3 voor een wijntje, dan hou je toch 10 over voor het avondeten? Groentes mag je al onbeperkt. Lukt dat niet?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Volgens mij zijn witte puntjes idd wel meer punten dan gewoon een boterham. Misschien moet je gewoon iets andere keuzes maken Heleen? De 3 punten vam dat glas wijn had je misschien beter kunnen gebruiken voor bij het avondeten.. Volgens mij is dat juist een beetje hoe dta dieet werkt. Je kan kiezen voor ongezondere dingen, dat mag, maar dat kost je gewoon heel veel punten. Er zijn zat gezonde dingen die weinig punten kosten, en dan kan je juist heel veel eten op een dag.
Heleen

Bericht door Heleen »

Deels hebben jullie gelijk. Ik houd dan 10 punten over, maar 45 gram rijst is alweer 3 punten. En 45 gram rijst is heeeel weinig. Dus dat kun je 3x doen en groente erbij. geen saus.. geen vega-vleesje... geen toetje.. geen koekje.. geen capu.. niet nog een glaasje wijn. Voor mij is dat dus bizar weinig eten. Ik schep met gemak 2 volle borden avondeten op. GJ en ik drinken geregeld wijn bij het eten.

Nou ja, die kilo's moeten eraf dus ik denk dat ik er even aan moet wennen. Want inderdaad mag ik dan wel weer een appel of een stuk ananas ofzo. ook lekker eigenlijk. Al met al zit ik vandaag op + 3 punten en dat is niet eens zo slecht vind ik zelf.

morgen weer een dag.
cinderella

Bericht door cinderella »

Heleen, ben je vegetariër?
Want vleesvervangers leveren volgens mij heel snel al een stuk meer punten op dan gewoon mager vlees, omdat veel vleesvervangers veel zetmeel kunnen bevatten, en die blijkbaar heel veel punten kosten.
toen doet er nu niet meer toe
Plaats reactie