Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Eh... zeldzaam slecht advies???? Want waar heeft brabbel zich mee te bemoeien? Als de dame dan tegenspreekt, is brabbel de gebeten hond. Nee, niet mee bemoeien, hopen dat de dame tot inkeer komt, maar zeker NIET hem inlichten en daar ook niet mee dreigen...
Laat dat maar aan anderen over.
Laat dat maar aan anderen over.
ach daar is het nu toch te laat voor...ze is nu al bij hem...
ik snap je hoor fantashe maar het probleem is ik snap kitten ook en zou zo graag haar advis opvolgen het gaat....niet om een oud schoolvriendje....maar om 1 van de weinige waar ik van houd.
ik snap je hoor fantashe maar het probleem is ik snap kitten ook en zou zo graag haar advis opvolgen het gaat....niet om een oud schoolvriendje....maar om 1 van de weinige waar ik van houd.
Juist dan...
laat dat niet verpesten door zoiets. Voor je het weet, word je beschuldigd van stoken en heb jij het gevreten.
Just be there for him when he needs you.
laat dat niet verpesten door zoiets. Voor je het weet, word je beschuldigd van stoken en heb jij het gevreten.
Just be there for him when he needs you.
- kitten
Zodat brabbels vervolgens erachter komt dat brabbel het wist en niks deed?
ouch...
ouch...
*wenst brabbel een dosis gezond verstand en laat het hier verder bij*
en dat is mijn eigen gezonde verstand
en dat is mijn eigen gezonde verstand
- kitten
Edit: Zodat brabbels vriend vervolgens erachter komt dat brabbel het wist en niks deed?
ouch...
(ik was een woordje vergeten)
ouch...
(ik was een woordje vergeten)

*holt met d'r EHBO-koffertje het toneel op*colet schreef:Kijk! Kijk! Kijk dan!!!{insert hevig snikkende smilie die verdrinkt in eigen tranen}
ik snapte em wel hoor kitten
en bedankt fantashe....het komt allemaal wel goed...ik zie het morgen allemaal wel te gemoet komen....
pff in ieder geval bedankt.
maar je snapt wel dat ik het liefst nu op de fiets zou stappen en dan maar 120 km fietsen....om het te voorkomen?
en dit klinkt misschien egoistisch maar ik bedoel het in de liefste zin...dit kan ook nog wel eens invloed gaan hebben op zijn manier van omgang naar mij...er is een beste kans dat Hij mij nouja...de schuldgeeft....ze maakt het uit omdat ze niet kan...delen namelijk...ooh jeetje dit klinkt zo stom...maar ik wil echt niet dat dit gebeurd.
ben zenuwachtig hoe Hij het op zal pakken.

pff in ieder geval bedankt.
maar je snapt wel dat ik het liefst nu op de fiets zou stappen en dan maar 120 km fietsen....om het te voorkomen?
en dit klinkt misschien egoistisch maar ik bedoel het in de liefste zin...dit kan ook nog wel eens invloed gaan hebben op zijn manier van omgang naar mij...er is een beste kans dat Hij mij nouja...de schuldgeeft....ze maakt het uit omdat ze niet kan...delen namelijk...ooh jeetje dit klinkt zo stom...maar ik wil echt niet dat dit gebeurd.
ben zenuwachtig hoe Hij het op zal pakken.
- kitten
Ah, het is "de andere sub"... *knikt* da's altijd lastig. Het is niet jouw schuld dat zij niet kan delen. Hopelijk ziet hij dat ook...
*Met kitten eens is*
Die andere sub had het kunnen weten denk ik dan.
Die andere sub had het kunnen weten denk ik dan.
neehoor,.. ooit moet je ontdekken dat je niet kunt delen, terwijl je er toch volledig van overtuigd was dat je het wel zou kunnen. Of je kunt delen kan ook heel erg afhanken van gevoelens die je ervaart bij 'die andere partij met wie je moet delen'. En het kan ook zijn dat de D in kwestie er andere ideeen van delen op na houdt, dan je van te voren had verwacht of afgesproken...
- Mack
Ow vode.... :close_knuf:
Meer weet ik ook even niet te zeggen...
Meer weet ik ook even niet te zeggen...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
jah maar zijn idee van delen is echt heel normaal.
de subjes zien elkaar nooit...alleen wou zij er niks van weten....en ik vond het niet zo fijn om "the dirty little secret" te zijn...
uit eindelijk heeft ze me toch online gesproken enzo....en zins dien ginget bergafwaards....ze zei dat ze het wel goed vond maar dan ineens was ze weer helemaal verdrietig als 7th wat meer aandacht aan mij gaf....
ach ik vind het gewoon heel vervelend...dat het zo gelopen is.
ik bedoel ik vind 7th super en moet er nu echt nie aan denken om het uit te maken ofzo....maarja zij blijkbaar wel...
de afgelopen....maand, denk ik, heb ik enorm op eierschalen gelopen....super voorzichtig gedaan...als we op chat waren en zij was er ook....nou dan...pff moest ik me soms echt inhouden...maar dat deed ik ook...ik bedoel 7th is een goede Dom en Hij verdiende ook haar en zij verdiende Hem...dus ik wou dat absoluut niet breken....maarja...het kwaad is nu geschied....
god zij dank pakt 7th het goed op....zal hem vanmiddag wel even uitgebreid spreken maar heb net al een geruststellend berichtje gehad en dat doet goed....
hmzz misschien ben ik niet al te aardig geweest toen ze vertelde dat ze het uit ging maken, dan ga ik in Dom Protection Mode
en die is niet zo lief...als de kalmte bij haar wat wedergekeerd is....zal ik maar eens mijn excuus aanbieden...
maar vanmiddag eerst 7th doodknuffellen.
@vode: sorry ik weet niet exact wat er met je moeder is, ik heb wat geprobeerd terug te lezen maar kon even niks vinden...
maar een ouder missen is nooit fijn, of ze nou terug komen...of niet...sterkte van mijn kant in ieder geval. :close_knuf:
de subjes zien elkaar nooit...alleen wou zij er niks van weten....en ik vond het niet zo fijn om "the dirty little secret" te zijn...
uit eindelijk heeft ze me toch online gesproken enzo....en zins dien ginget bergafwaards....ze zei dat ze het wel goed vond maar dan ineens was ze weer helemaal verdrietig als 7th wat meer aandacht aan mij gaf....
ach ik vind het gewoon heel vervelend...dat het zo gelopen is.
ik bedoel ik vind 7th super en moet er nu echt nie aan denken om het uit te maken ofzo....maarja zij blijkbaar wel...
de afgelopen....maand, denk ik, heb ik enorm op eierschalen gelopen....super voorzichtig gedaan...als we op chat waren en zij was er ook....nou dan...pff moest ik me soms echt inhouden...maar dat deed ik ook...ik bedoel 7th is een goede Dom en Hij verdiende ook haar en zij verdiende Hem...dus ik wou dat absoluut niet breken....maarja...het kwaad is nu geschied....
god zij dank pakt 7th het goed op....zal hem vanmiddag wel even uitgebreid spreken maar heb net al een geruststellend berichtje gehad en dat doet goed....
hmzz misschien ben ik niet al te aardig geweest toen ze vertelde dat ze het uit ging maken, dan ga ik in Dom Protection Mode

en die is niet zo lief...als de kalmte bij haar wat wedergekeerd is....zal ik maar eens mijn excuus aanbieden...
maar vanmiddag eerst 7th doodknuffellen.
@vode: sorry ik weet niet exact wat er met je moeder is, ik heb wat geprobeerd terug te lezen maar kon even niks vinden...
maar een ouder missen is nooit fijn, of ze nou terug komen...of niet...sterkte van mijn kant in ieder geval. :close_knuf:
Weet eigenlijk niet of ik me hier moet melden of in het vrolijk topic.
vanmorgen om 6.15 uit bed gegaan omdat ik om 9 uur aan het werk moest..maar door verkeerde reisadviezen, uitgelopen werkzaamheden en weet ik pas zou ik een uur later zijn..waarop ik vervolgens niet meer hoefde te komen..
Dus vanuit utrecht maar weer omgekeerd..richting amsterdam. Dus al met al 2.5 uur aan het reizen om weer terug op beginpunt te zijn..
't vrolijke is dat ik over 10 min wel weer bij Bite onder de deken kruip..
Bwuh

vanmorgen om 6.15 uit bed gegaan omdat ik om 9 uur aan het werk moest..maar door verkeerde reisadviezen, uitgelopen werkzaamheden en weet ik pas zou ik een uur later zijn..waarop ik vervolgens niet meer hoefde te komen..

Dus vanuit utrecht maar weer omgekeerd..richting amsterdam. Dus al met al 2.5 uur aan het reizen om weer terug op beginpunt te zijn..
't vrolijke is dat ik over 10 min wel weer bij Bite onder de deken kruip..
Bwuh