Violet wand info graag

brabbeldasje

Re: Violet wand info graag

Bericht door brabbeldasje »

hmzz nou daar ben ik niet zo zeker van :P:P mijn bofkont kan nog wel eens de plek zijn waar 7th het uit gaat proberen....

haha ach ik weet dattie daar toch nog wel even meewacht aangezien ik nogal panisch ben voor vuur :P:P
fantashe

Bericht door fantashe »

oh hij is lief en meegaand...

jij bofkont :)
brabbeldasje

hahaha jah ik heb het getroffen met zo een gemene sadistische rotzak :) die zo nu en dan zn lieve kanten heeft (al zijn die het saaist) en uhh ik zeg het saaist....niet saai in het algemeen....7th is nooit saai :P:P
Boefje

Bericht door Boefje »

pluis schreef:Pro tip:

Zelf t geleidende deel van de VW in je hand houden.. en héél liefjes tongzoenen met je partner..

*prrrrrrrrrrr*
Oe, dat klinkt sadistisch. :mrgreen:

D-D heeft overigens een oesterhandschoen voor zijn verjaardag van me gekregen. En die hebben we ook al in combi met de violet wand uitgeprobeerd. Not funny! :P
En hij gebruikt ook meestal zijn klauw-ring zodat ie met een heel fijn puntje de vonkjes over laat schieten. Ook niet fijn :P
brabbeldasje

hmm klinkt opzich wel...leuk :P:P

7th heeft zo een ding wat je in je hand houd en dan ben je zelf geladen en dan maar heel zachtjes strelen en borsthaartjes wegbranden :P
7th Sin

Bericht door 7th Sin »

Boefje schreef:D-D heeft overigens een oesterhandschoen voor zijn verjaardag van me gekregen. En die hebben we ook al in combi met de violet wand uitgeprobeerd. Not funny! :P
Hmm, die wil ik nog steeds aan mijn collectie toevoegen... Ook leuk voor een goeie spanking...
brabbeldasje

wat...zijn dat dan?...
cruciare

Bericht door cruciare »

Dit is een leuk speeltje inderdaad... de oesterhandschoen:

Afbeelding
brabbeldasje