Telt de mondhygiënist als leuk? Of huiswerk? Anders niet.
Jij wel?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Twee maanden Hintergarten zoals mijn ouders dat zo mooi zouden noemen .
Ga jij een exotische reis maken deze zomer?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Nee, als jij met exotisch bedoeld wat ik ermee bedoel.
Je weet wel....a la Bounty.... hagelwit strand, wuivende palmen, geen druk, maar gezellig bezet strand... zo'n tweepersoons hemelbed op het strand met drie mooie mannen erin....gespierd en gebruind bovenlijf..die mij welkom heten ...
Geen idee.
Ik kan me mijn dromen sowieso hoogst zelden herinneren, dus laat staan dat ik dan nog weet waar het over ging als het dan toevallig ook nog een erotische lading had.
Wat is momenteel een goeie fantasie die jou makkelijk mee over het randje helpt?
Bah, dit gaat een heel hoog kotsgehalte hebben, dus pak maar een teiltje...
Romanticide. Hij is gestopt met z'n opleiding om voor mij te zorgen, is van heel ruim inkomen naar nauwelijks rondkomen gegaan om voor mij te zorgen, doet nu al zo lang alles voor me... Dan kan het niet anders dan dat hij mijn allergrootste held is.
Ik vind 't een hele mooie vraag, dus ik wil 'm graag doorschuiven.
mijn moeder, klinkt waarschijnlijk vrezelijk maar....ze is altijd verschrikkelijk lief voor me geweest en heeft me weer terug in haar hart gesloten nadat ik die gebroken had, zo wil ik later ook zijn....