Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Lilith

Re: Vrolijk!

Bericht door Lilith »

kitten schreef:Owwww ben jaloers op je brabbel! Anderhalve maand! :inluv:
Ik ook!!!

En even over iets heel anders: net superfantastiche skype-sex gehad met vriendjelief, fuckbuddy gevonden die 100 meter van mijn huis studeert en morgen een date *uitgeputte gelukzalige zucht*. Mijn week kan niet meer stuk :icon_biggrin: :icon_biggrin:
kitten

Bericht door kitten »

:static: :static: Once more with feeling!! :static: :static: :static:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oTTHOFNJZEo[/youtube]

Ik ben bij aflevering 7 van seizoen 6! :static: :static: Once more with feeling!
vode

Bericht door vode »

Vrolijk want ik heb ook een filmpje! :banana: :static: :inluv: Zelluf gemaakt voor mijn wollebol, met herinneringen van vroeger tot nu.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eu25Ug-WJ2g[/youtube]
fantashe

Bericht door fantashe »

Complimenten! Wat een mooi, leuk filmpje :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

leuk vode!

en murron? Hoes't met de vlinders?
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Erg leuk vode!

Ik heb ooit voor mijn ex-lief een powerpoint gemaakt met Valentijn. Leuk om te doen!
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Mooi filmpje vode!
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Ik ben vrolijk omdat ik net sinds lange tijd weer eens nieuwe kleding heb gekocht! Een paar tassen vol :D
JJV

Bericht door JJV »

kleren kopen rules idd

.. vooral als je zelf niet't pashok in moet
/me had ook een leuke dag
~\v/~
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Vode, wat een technisch mooie foto van dat ronddraaiende blauwe ding. Maar filmpje? Het is toch een soort diavoorstelling?
vode

Bericht door vode »

Het is gewoon een lage sluitertijdfoto van een LED-staff. En het programma noemt moviemaker en het bestand .avi, dan vind ik het een filmpje. ;)
Avery

Bericht door Avery »

Woesj. Gister een superleuke date gehad met een mooi meisje en fijn gezoend en fijn geshopt. Daarna thuis gespeeld met vriendlief en ben ik na het spel lekker bij hem gaan zitten op een kussen toen hij iets aan het maken was voor een van zijn bijlen. In slaap gevallen en hij heeft me naar bed gedragen. :inluv:
En supervrolijk wakker geworden! En ook al was er net even drama is dat alweer voorbij en ben ik gelukkig.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*vrolijk-topic binnen stuitert* Gisteren was leuuuuuuuuk! Ik heb zelfs blauwe/rode/paarse tieten en we hebben voor 't eerst in toch wel een aantal maanden weer een echt uitgebreid zwepenmepspel gehad, en mijn pijngrens begint heeel voorzichtig weer te verschuiven, de goede kant op! Yay! :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
leonietje

Bericht door leonietje »

:static: voor Sabrina

En zelf ook vrolijk meet was leuk en fijn enzo
ranting

Bericht door ranting »

Nou ik ben ook blij hoor. Was beregezellig gisteren. Leuke nieuwe en bekende mensen gezien en gesproken, lekker gespeeld, weer een drempeltje genomen (rondbanjeren in m'n blote kont), en erg blij dat er een nieuwe lokatie is gevonden voor de Saense Meet. En yay, de schade is beperkt gebleven tot m'n achterwerk, dus ik kan met een gerust hart met de familie op vakantie volgende week! :static:

Oh ja, fan, bedankt voor het kadootje nog :)
Plaats reactie