Ik heb een heel bijzonder weekend gehad!!
Eerst natuurlijk het BDSM zaken feestje, dat was tof. Leuk ook om chell weer eens te zien!! Gezellig gekletst. Ook flink geflirt met een grote meneer.

ik heb 'm in z'n billen geknepen

Meermaals.

hihihi!
Daarna op zaterdag een (2e) date gehad met een D, die me in de touwtjes heeft gehangen (semi-suspension). Maar wat ik nog veel bijzonderder vond: hij heeft me gezweept en voor het eerst heb ik ervan genoten! Geen angst, geen paniek, geen stopwoord, enkel en alleen verlangen naar meer.

Ikke!

Wat hij me niet gaf! :icon_biggrin: Briljant! Echt geweldig! Niet die grens meteen al opzoeken, zei hij achteraf. En hoezeer ik er ook naar verlangd had, denk ik dat hij daarmee echt een geweldige zet heeft gedaan!

En nu heb ik spierpijn van de semi-suspension!

Ik heb echt het gevoel dat ik deze keer aan subspace heb gesnuffeld. Niet zoals ik wel vaker deed met een beetje wazig reageren, maar écht diep. Net ervoor stopte hij. Zo bijzonder... *diepe zucht* En ja... ook een beetje de sub in mij hervonden... toch een beetje opnieuw thuiskomen denk ik...
Nadat de D weer vertrokken was, heb ik in de bar van het hotel op jongetje gewacht. Kort rokje, jarretels, diep decolleté... Daar hoort een cocktail bij!!

Damn wat voelde ik me gooeehooeed!

Samen met jongetje mijn cocktail-met-besjes-en-limoen opgedronken en hij een mix met wodka. De barman riep de laatste ronde. Man man man wat was ik gelukkig. We hebben lekker geslapen en een iets minder lekker ontbijt gegeten dan we gewend waren van hotels. Maar ach, met jongetje is alles leuk!!

Vanmiddag lekker spelletjes gespeeld, super gezellig, veeeeel gelachen... En mijn laarzen terug gekregen!!

Tnx ranting! Je bent echt super!! (En Crownless en Bryan ook een beetje, maar ranting heeft er écht moeite voor moeten doen!

Tnx!)
En nu jarig...

Morgen werken, dan de welpjes ophalen want die komen een extra dagje thuis, taartje eten met de welpjes, mn ouders, de buurtjes en jongetje en over 2 weken vier ik het GOED!

Ik voel me ook echt jarig (mede dankzij een zingend jongetje).

Ik heb er zin in!!