de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
Sabrina

Re: de oneindige vraag

Bericht door Sabrina »

Spontane dingen, vooral. Mij ineens dingen laten doen, mij ineens gaan meppen/wurgen/weet ik veel watten. Als ik erom vraag, is het niet meer spontaan en vind ik 't niet meer leuk. Idem met verrassingen trouwens... Ik vind 't geweldig, maar 't is geen verrassing meer als je er om vraagt :P.

Is er iets wat jij héél graag wilt, maar wat je partner absoluut niet ziet zitten?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Bericht door fantashe »

Oh... help... op welke partner moet ik nu antwoorden...

Echtgenootpartner of Dompartner?

Allebei dan maar.
Echtgenoot zou heel veel moeite hebben met bodymodification.
Dom heeft moeite met stuiterbuien. Weigert daar pertinent aan toe te geven. Vragen helpt niet, uitdagen helpt niet. (Waar ik ontzettend van baal, maar wat hem wel in mijn ogen echt Dom maakt)

En andersom? Wat zou je partner graag zien waar jij echt niet aan wilt?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Pfoeh, moeilijk. Er is niet iets wat ik écht niet wil en Romanticide écht wel wil. Andersom komt 't dan weer wat meer voor, maar dit niet echt.

Iemand bij wie dat wel voorkomt?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
playfulpain

Bericht door playfulpain »

Mijn partner zou een verdieping van de spelrelatie willen zien. Dus meer naar 24/7 oid. Ik heb daar geen behoefte aan.

Vinden jullie BDSM soms ook net carnaval? (met al die verkleed partijtjes?)of ligt dat aan mij?
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Ik snap wat je bedoelt maar zou het geen carnaval bedoelen, het heeft nu eenmaal ook met een fetish te maken.
Ikzelf doe niet aan om/verkleedpartijen. Ene keer draag ik leer, andere keer minimaal zwart, weer een andere keer net zo makkelijk een pak.

Meest geslaagde openbare plek waar je een spel hebt gespeeld?
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

In Veenendaal, volgens mij is dat van bdsm midden Nederland. Was zo'n geweldige speelruimte, lekker ruim en vooral ook een kleine meeting dus dat vond ik wel leuk. Nu al lang niet meer geweest.

Wat doe jij als je zin hebt om te knuffelen en er niemand is? :(
perman

Bericht door perman »

Schouders ophalen, beetje sippen en maar wat bewuster gaan werken (of werk ontwijken).

Klopt jouw eerste gevoel bij iemand meestal?
.
fantashe

Bericht door fantashe »

Eigenlijk altijd.

In wat voor toetje heb je nu trek en ga je dat ook eten?
miss_meeko

In chocodreams. (chocolademouse met fudge dingentje enzo) En die ga ik ook straks eten denk ik.

Wat vind je een nadeel aan bdsmer zijn?
fantashe

Bericht door fantashe »

Dat het wereldje zo klein is en je vaak met haat en nijd wordt geconfronteerd. Dat lijkt hier zoveel groter...

Wat is de leuke kant eraan?
miss_meeko

Het spelen :D

De kans om af en toe helemaal niets te hoeven en bijna alle verantwoordelijkheden even te laten voor wat ze zijn.

Ik laat de vraag staan.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dat je zo ontzettend gewaardeerd wordt om wie je bent!

Ik heb altijd een wat minder goed zelfbeeld gehad, maar sinds ik de stoute schoenen aantrok en naar mijn eerste BDSM-minded meet ben gegaan, is dat enorm verbeterd. Okee, het is nog niet wat het zou moeten zijn, maar wel een stúk beter. Na mijn eerste meet, april 2006 in een Amsterdamse kroeg, kwam ik 's avonds in de chatbox. Nou, ik liep zowat naast mijn laarzen, zoveel complimentjes dat ik kreeg.

Er wordt in de scene veel minder op uiterlijkheden gelet, je hoeft niet zo je best te doen om aan een perfect plaatje te voldoen.

En als er al op uiterlijk wordt gelet, dan is dat vrijwel altijd positief! :static:

Welk spelelement was eerst een harde grens, maar is inmiddels al aardig vervaagd?
MILF :grin_ani:
Mack

Bericht door Mack »

Het spelen! :mrgreen:

Dat er super-leuke vrouwen zijn die zich aan mij durven en willen overgeven.

Met wie zou je nog een keer willen spelen?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Toran

Bericht door Toran »

Het allerliefst? Of graag..

Durf jij antwoord te geven op die vraag?
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
fantashe

Bericht door fantashe »

Ja. Ik zou heel graag nog een keer een spel spelen met Yoda... *grom* wat was DAT leuk. Ik zou er nooit meer een D/s mee kunnen beginnen, maar zomaar een spel, for old friends sake? Heerlijk! En de overgave zou compleet zijn.

De andere insteek: met wie zou ik nu wel eens een spel willen spelen (waarmee ik dat nog niet gedaan heb?) Lastig... want ik ben geen player dus er moet al sowieso een mentale klik zijn. Ga ik over nadenken...

Heb jij wel eens met iemand gespeeld puur en alleen om het spelen, terwijl je eigenlijk niks met die persoon had verder?
Plaats reactie