Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven

Gesloten

Oprichting nieuwe SM- parenclub omgeving Eindhoven

Goed idee!
25
78%
Ik weet het niet.
2
6%
Liever niet.
1
3%
Anders.... (plaats een post)
4
13%

Totaal aantal stemmen: 32

Bitemarks

Re: Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven

Bericht door Bitemarks »

Klinkt goed! En de dingen die de bank vraagt zijn inderdaad geen dingen die een andere bank niet zou vragen.
Daarbij is het voor jezelf ook wel lekker dat je aannemelijk kan maken dat je uiteindelijk winst gaat maken.

*stuurt nog een portie voorspoed die kant op*
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nog voortgang Castor? (kunnen we al soliciteren? ;) )
**Self Rescuing Princess**
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Blijf die voorspoed doorsturen, alle kleine beetje helpen. :)
En de vacatures gaan binnenkort in de maak. ;):P

Goed nieuws voor de nieuwschierigen onder jullier en natuurlijk voornamelijk degene die dit allemaal rendabel winstgevend gaan maken. ;)

Vandaag weer druk in de weer geweest met bellen en wat persoonlijk gebabbelt met wat mensen.
Ik heb vandaag de volgende toezeggingen gekregen...

* De huidige huurder wil voor een leuk prikkie de huur over laten zetten op mijn onderneming. Hij wilde er namelijk toch mee stoppen en dit zou een goede afronding zijn.

* De bank heeft toegezegt zaken met me te willen doen. Nu is het alleen zorg om het ondernemingsplan zo goed mogelijk af te stellen.

* De financiele investering in de onderneming neemt steeds vastere vormen aan. Deze is nu gedeeltelijk toegezegt of minstens haalbaar.

Deze week nog wat afspraken met o.a. de gemeente voor wat detailwerk en dergelijke.
Ondertussen begint het nu toch wel een beetje spannend te worden allemaal.
De verwerkeling van mijn plannen komen steeds dichterbij en ik werk er nog steeds hard aan om het ook echt zover te krijgen.
Ik doe het natuurlijk niet alleen voor mezelf maar ook voor jullie rare mensjes. :P:)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik voorzie een feestje !!
phedre

Bericht door phedre »

Gaaf castor!!! hoop dat het je allemaal gaat lukken!!
je zet een takke eind weg, dus je zult me er niet veel zien denk ik, maar heel veel succes!!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

:static: :static: :static:
Castor! Ik zie inderdaad een club-warming-party op komst!

Super!!!
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Gaaf nieuws zeg!
hartstikke leuk voor je. En voor ons ;)
kitten

Bericht door kitten »

:static: Ik zie een klusmeeting! :mrgreen:

D'r moet veeeeel gebeuren. :shock: Maar sjongejonge wat GAAF man!!
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
faery

Bericht door faery »

is/heeft toegezegD (g staat niet in 't kofschip). Sorry dat ik even mierenneuk, maar zulke foutjes staan zo slordig in vacatures of bedrijfsplannen ;)

Verder: stoer! Hopelijk komt het snel helemaal van de grond!
Mack

Bericht door Mack »

Gaaf! Als je nog hulp nodig hebt met geluids of lichttechniek mag je een gil geven.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Dank je voor alle enthousiasme. :D
Erg gaaf!
Maarrrrrr .. we zijn er nog niet. Ik moet nog steeds veel regelen en overtuigen.
colet

Bericht door colet »

Maarrrr wij worden ook enthousiast van jouw plannen!

Doe jij maar regelen en onderbouwen, schrijven en echt gaan bouwen....ga ik tussendoor nog een massageworkshop doen bij Simbor en bied ik niet zozeer klushulp aan, maar ook een ontspannende massage! Dat zijn óók belangrijke dingen!! Na hard werken is het goed om te ontspannen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Is er nog een update Castor?
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Hoi hoi.

Ja, heeft even geduurd maar ik leef nog steeds. :P
Ben tussendoor nog een weekje op vakantie gehad en heb het ff druk gehad, maar ....

Zodra ik wat tekeningen heb ontvangen van het pand wat ik op ogen heb ga ik de gemeente stalken voor een passend bestemmingsplan. Vanaf daar gaat het nog ergens tussen de 4 en 6 weken duren voor er een definitief antwoord op volgt.
Afhankelijk daarvan kan het of nog wat langer gaan duren of juist heel snel gaan.
Naja ... ik wist van te voren al dat dit veel tijd en geduld gaat eisen en dus heb ik mezelf daar op ingestelt.
Maar ... Vreescht niet menschen der buitensporigheid de plannen vorderen gestaag. :)

PS: Mocht er iemand zijn die zich in de wereld der advocatuur of wetgeving bevind, dan laat even weten. Wat advies en consult is altijd welkom.
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Dames en heren. Jongens en meisjes.

Vandaag een kleine doorbraak gehad in mijn queeste naar een bdsmclub hier in Eindhoven.
Ik heb afgelopen week nog eens contact opgenomen met de makelaar van een pand wat ik al eerder op het oog het.
Het pand bleek bij nader inzien nog steeds niet verhuurd.
De persoon die het eigenlijk zou gaan huren heeft zijn zaken niet rond gekregen of zo en het pand was dus nog steeds vrij.
Meteen een afspraak gemaakt natuurlijk en vanmiddag samen met de makelaar nog eens door het pand gewandeld.
De man was erg gelaten en stond erg positief tegenover mijn plan en probeerde zelfs nog wat mee te denken in de mogelijkheden van de ruimte van het pand. De eigenaar van het pand zelf vond het allemaal prima en had bij voorbaat al geen problemen met de plannen.
Met andere woorden .... Wanneer wilde ik mijn club beginnen. :)

Nou natuurlijk klinkt het allemaal heel erg positief en dat is het natuurlijk ook zo, maar nu moet ik nog 2 obstakels overwinnen voordat mijn plannen daadwerkelijk vorm aan kunnen nemen.

Obstakel 1 is de gemeente.
Ik moet voor het betreffende pand een wijziging van het bestemmingsplan aanvragen.
Het pand moet namelijk wel het juiste bestemmingsplan hebben voordat ik verder kan.
Dat houdt dus in dat ik de gemeente moet gaan overtuigen van mijn plannen en doelstellingen.
Kan lastig zijn en daar ga ik natuurlijk wel vanuit, maar het kan ook meevallen, wat natuurlijk alleen maar beter is. :)

Obstakel 2 is de bank.
Als het bestemmingsplan rond is dan zijn er natuurlijk financiën nodig om alles voor elkaar te krijgen.
De bank heeft al toegezegd zaken met me te willen doen, maar natuurlijk moet ik nog steeds een goed onderbouwd en fundamenteel stabiele ondernemingsplan aanleveren.
Een bank blijft een bank.

En daar ga ik nu de komende periode mijn energie in steken.
Als eerste de gemeente voor die wijziging en daarna mijn ondernemingsplan om de bank centjes "afhandig" te maken. :)
Ondanks de bureaucratische molen die de instanties me toegooien geef ik niet op.
Mij schrikken ze niet af met al die papierhandel en regel technisch gezever. :)
Mensen om me heen zijn enthousiast, de mensen waarmee ik "zakelijk" contact hebt zijn ook enthousiast, de gemeentelijke instanties hebben tot nu toe nog steeds dat gegeven wat ik wilde hebben en weten.
Ik zie mijn kansen nog steeds verhogen en de reacties blijven aan.
Ik heb er zin in en ik ga er vrolijk tegenaan. :)

Alle hulp is natuurlijk welkom.
Denk je iets bij te kunnen dragen dan laat het zeker even weten.
Mijn pb staat open en alle kleine beetjes helpen.

Groetjes
Mr.Castor
Gesloten