vraag over de Wii

colet

vraag over de Wii

Bericht door colet »

Niks te koop, hoor!
Ik heb advies nodig..dus please deel je ervaringen.
Wij hebben de nitendo Wii en wat spelletjes, natuurlijk willen kinderen altijd de nieuwste en die die "echt iedereen van de klas al heeft behalve ik". Afijn, kind heeft soort van gespaard (eigenlijk voor wat anders) en wil nu ineens het Wii balance board gaan kopen.
Ik, als ouderwetse moeder, vind het niet nodig, zoveel speelt ze er niet mee, andere spelletjes blijven dan liggen, sta in de weg, hoe lang is dat ding leuk en tjee wat een geld.....

Nu opperde ik al tegen haar, leen dat ding dan eens een week van iemand, dan weten we hoeveel je m gebruikt... Blijkt toch niet de hele klas m te hebben :mrgreen:
Mar: iwe heeft dat board en zegt: ja doen!! want het voegt zoveel toe...of wat dan ook....
Wie heeft dat board en zegt: zonde van geld is maar heel even leuk....
phedre

Re: vraag over de Wii

Bericht door phedre »

mijn jongste dochter heeft 'm, gebruikt hem best wel regelmatig, ik zie haar alleen nmaar rare bewegingen maken en zo, maar ze heeft de grootste lol zelf
puppie

Bericht door puppie »

Ik vind het balance board helemaal geweldig :mrgreen:
Maarruh, colet, koop jij al je wii spellen? :hypocrite:
JJV

Bericht door JJV »

ik begreep van een oudere (!) collega dat haar bejaarde moeder een balance board overwoog...
~\v/~
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Dat balanceboard is écht wel heel leuk vind ik. Is hier ook veel gebruikt. (ja ok, nu niet meer :mrgreen: )
kitten

Bericht door kitten »

Goh tessie... als je hem toch niet meer gebruikt... ;)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hahaha :D Nou ik vind hem dus wel leuk genoeg om hem niet weg te doen. Maar heb hem zelf sinds mn vorige zwangerschap niet meer gebruikt. Dat ding ging zeggen dat ik maar af moest vallen want ik kwam teveel aan :zweepje: Heb het hem nog niet echt vergeven geloof ik.
lhb

Bericht door lhb »

Ik gebruik het balanceboard (normaal) ook vrij regelmatig. Niet alleen met de spellen waar die bij hoort, maar heb ook G1 jockey en daarbij kun je je races ook wat echter maken door het bord te gebruiken. (en ja... als je dan al jarenlang geen racepaardjes meer gereden hebt levert he zelfs spierpijn op)
Bij mij is het dus wel een ding wat veel gebruikt word.
vode

Bericht door vode »

Ik heb eventueel wel eentje voor je die je kan overnemen voor wat minder dan de aankoopprijs als je wilt. Amper gebruikt, alleen de hoes van de balanceboard is een beetje stoffig omdat we hem amper gebruiken. Ik vond het heel leuk maar ik heb er de tijd niet voor. Je kan je er op wegen, spelletjes spelen, yoga. Ik vond het heel tof, alleen ben ik nu yoga zonder balance board gaan doen, en ben ik weer verslingerd aan wow op de pc. :lol:
Wever

Bericht door Wever »

colet schreef:... Afijn, kind heeft soort van gespaard (eigenlijk voor wat anders) en wil nu ineens het Wii balance board gaan kopen...
Als het van haar zakgeld is...heeft ze dan niet het recht om dat hoe dan ook te kopen?
Bij mij staat dat ding niet in de weg, en het is onvermijdelijk dat wat je ook koopt ervoor zorgt dat je andere dingen minder gaat gebruiken. Verder stimuleert het lichaamsbeweging en evenwicht, en vergeleken met andere fitnessproducten is het een prima koopje.

En hoewel ik het tegenwoordig wat minder gebruik, kan ik toch zeker zeggen dat het het geld waard is. Het spel dat je erbij krijgt (wii fit of wii fit plus) bestaat uit een heleboel kleine spelletjes waarvan de meesten zeker uitnodigen tot opnieuw spelen. Er zit een heel fitness- en yogacircuit in, én een aantal leuke evenwichtsspelletjes. :)

Als ik jou was zou ik hopen dat niemand zo'n ding op overschot heeft, colet. Want in een week raak je dat ding absoluut niet beu, en zal ze alleen maar harder aan jou lopen trekken om het met haar eigen zakgeld te kopen. ;)
puppysjors

Bericht door puppysjors »

schop...

balance board staat hier al tijdje ongebruikt in de hoek, maar ik zal er vast nog wel eens gebruik van maken.
Heb echter wel een hele guitar hero set op zolder staan, met microfoon, drumstel, en gitaar....

iemand interesse?
kitten

Bericht door kitten »

inclusief het spelletje? :) Zal eens bij jongetje peilen. Die heeft sinds kort een Wii.
puppysjors

ja incl. :)
puppie

Bericht door puppie »

Wat wil je ervoor hebben puppysjors?

*interesse hiero* :mrgreen:
puppysjors