Wie bepaalt de straf...

Gesloten
phedre

Re: Wie bepaalt de straf...

Bericht door phedre »

maar misschien is a ook wel volwassen genoeg om zelf een en ander te bepalen? heeft ze daar A ook helemaal niet voor nodig?
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Wat zouden toeschouwers X en y nu van dit alles denken? :mrgreen:
Wever

Bericht door Wever »

Triskelis schreef:Verder denk ik dat het "volwassener" is voor A om zelf te bepalen wat A met a doet,
daar is geen C voor nodig.
Dat is jouw mening.
(en nee, ik zeg hier niet dat een DM of organisator zou nodig zijn)
Triskelis schreef:By the way:
Wever: Ik schreef namelijk dat die er zijn om de goede orde te bewaren en misverstanden/ruzies te vermijden.
Dat schreef je helemaal niet !
By the way:
Wever schreef:...Wat mij betreft: Dom A en Dom B overleggen wat en proberen iets te bereiken waar beiden mee leven. Komen ze er niet uit, dan leggen ze het aan een objectieve omstaander voor; bij voorkeur de DM of de organisator. In dat laatste geval kan het zijn dat er eerder een lesje in "hoe gedraag ik me op een BDSM-feest" gegeven wordt dan straf, maar dat zal wel van het soort feest afhangen.
Triskelis

Bericht door Triskelis »

Dank je,

zoals ik al zei.

En voor de rest schaar ik me geheel achter:
Wever: negeert even 8 bladzijden aan antwoorden
fantashe

Bericht door fantashe »

chippie_ schreef:Als ik een D/s zou hebben zou ik waarschijnlijk ook wel goede vrienden blijven plagen en dan heb ik er geen probleem mee dat diegene me ook op mn plek zet.
En dat zou ik ook van mijn D willen zien... dat die dat accepteert.

Daar zeg je ook nog zoiets... Hoe leg je die verstandhouding uit aan je Dom als die bijv. zelf nooit meegaat naar meetings? Dat je dus wel eens een schrammetje of blauwe plek van een goeie Vriend op kunt lopen... Toestemming vragen om met een ander te mogen spelen (als je dat nodig hebt of stuitert) is dan een optie. Maar als het niet om die gradatie gaat, maar inderdaad gewoon wat 'stoeien' met een goeie Vriend...

Het heeft me wat gesprekken gekost ;)
Gesloten