Ik ga toch maar weer een serieuze afval-poging ondernemen, ik wil van mijn zwembandje af. De suiker in mijn koffie heb ik afgelopen week er al uit gegooid (raar trouwens, echt een moeilijke gewoonte om af te stappen. Niet vanwege de smaak, dat is geen enkel probleem, maar vanwege de handeling "suiker in koffie doen", da's zo gewoon, dat ik dat bijna automatisch doe), en ik ga maar weer eens proberen geen snoep meer in huis te halen. Ik heb wel gedroogde stukjes mango zonder toegevoegde suiker, wat me een mooie vervangen voor snoep lijkt (nog niet geprobeerd trouwens).
Zoals ik in het oude topic al zei, ga ik binnenkort ook een paar dagen sapvasten, al is dat meer voor de ervaring en het "cleansing"-effect dan het (meestal tijdelijke) gewichtsverlies. Waarschijnlijk doe ik dat vanaf 11 september en 3 tot 5 dagen (afhankelijk van hoe ik me voel en of ik moet werken), maar daar houd ik jullie wel van op de hoogte (moet dan toch ergens spammen dat ik honger heb

En ook nog even en vraagje: stijldansen, hoe goed is dat als "sport" als je wilt afvallen? Ben van plan om dat weer op te gaan pakken namelijk (heb brons en zilver gehaald toen ik 11/12/13 was). Dat zou 1 keer per week training zijn, geloof ik.