de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
perman

Re: de oneindige vraag

Bericht door perman »

Nee, maar dat is ongetwijfeld niet het antwoord wat hier wenselijk is.

Ander twist dan: weet jij van twee ws'ers die samen gespeeld hebben wat eigenlijk verder niemand weet?
.
fantashe

Bericht door fantashe »

*knikt heftig van ja* (maar ga t lekker nie vertellen :P )

ga je naar de Pure zondag?
perman

Bericht door perman »

Nee.

Weet jij iets op spelgebied van een ws'er waarbij die persoon niet weet dat jij dat weet?
.
fantashe

Bericht door fantashe »

ik blijf knikken met jou :twisted:

ben je altijd zo nieuwsgierig?
perman

Bericht door perman »

Nee, maar jij blijkbaar wel :mrgreen:

Sneeuw gezien vandaag?
.
fantashe

Bericht door fantashe »

ik ben niet nieuwsgierig want ik wist het al :P

Nee, geen sneeuw... wel regen, bah bah bah

Time to go to work again... heb jij ook een te vol weekend?
perman

Bericht door perman »

Time to go home again, maar toch: Yep.

Wel eens geen puf om nog van je werk weer naar huis te gaan?
.
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Ja, en dan maak ik vaak een tussenstop bij mijn ouders die halverwege wonen.

Heb je een leuk weekend gehad?
colet

Bericht door colet »

Volgens mij weten heel veel WS-ers iets van andere WS-ers wat andere WS-ers dan weer niet weten van die WS-ers.
Of men moet mij dingen vertellen die andere WS-ers dan weer niet weten, maar ik neem aan dat wat mij verteld wordt soms ook bekend is bij andere WS-ers.
Hihi, nog te volgen? Ik zou ook knikken dus en tegen een nieuwsgierige JJV ben ik wel opgewassen :twisted: !

Ja ik had een redelijk weekend. Vrijdagavond met meiden op de bank TV gekeken (vinden zij een feest, ik wat minder gezien de kueze van programma's, maar alles voor de sfeer :))
Zaterdag met jongste naar het Geldmuseum, oudste ging winkelen. Alleen!!! 's Avonds knus op bank met stukje taart, na een te lange solarium-ronde dus ik ben lichtelijk verbrand :()
Zondag hard in huis aan de slag waarbij oudste rigoreus met vuilniszakken aan de slag ging, jongste ook aangestoken werd...ineens visite van een uurtje....daarna pizza gehaald en gisteravond zalig twee uur voor de buis met 24!
Wat is die Jack toch stoer :inluv: ... en anderen leuk om te zien. (tussendoor plots herinnert aan mijn sub zijn..:S )

Wat is jouw favoriete serie -ever???
miss_meeko

Lois and Clark, the new adventures of superman!

Vond ik echt super om te kijken, al moet ik zeggen dat ik ook de dvd boxen heb maar er nu toch nooit zo aan toekom.

Wie is jou held? (fictief of in het echt)
kitten

Bericht door kitten »

Screw 'em all, het is nog steeds Agnes Kant!!

Ter ere van 100 pagina's oneindige vraag: wat vond je nou echt een leuke vraag en beantwoord hem? :)
miss_meeko

De vraag was: wat was jou meest extreme fantasie?

Ik vond bij het doorspitten van het topic tot nu toe niet de leukste vraag, maar door het antwoord vond ik hem wel de leukste. Eigenlijk zijn het ook meer de antwoorden die de vragen soms zo leuk maken.
jane schreef:ehm.... :oops: ...... fantasie is niet werkelijk he?

er was eens een klein prinsesje en ze heette djeentje.... op een dag zei haar vader tegen haar.... "zeg djeentje, het wordt tijd dat we een huwelijkskandidaat voor je zoeken". "buiten bij de poort staan een stuk of wat stoere prinsen te wachten. ze hebben allemaal in de oorlog tegen verwegistan gevochten en ze zijn stuk voor stuk ongewassen en ongeschoren".
Met lood in haar parelmoeren schoentjes ging prinses djeentje naast haar vader door de gangen van het paleis. Prinses djeentje werd voorgesteld aan een commissie van wijze heren. "dit is Merlijn, hij zal de magie tussen jou en de prinsen keuren, dit is dokter Bernard, hij zal controleren of de lichamelijke proporties in balans zijn, dit is..... enz. enz. enz......

f.f. (fast forward)

nadat de laatste prins zijn lederhozen weer vastbond rond zijn uitgezakte blubberbuik streek djeentje haar kleding weer recht en wandelde naar haar kamertje in het paleis waar ze onder haar hemelbedje huilde van vernedering. Niet vanwege al die prinsen (die waren stuk voor stuk hemels) maar vanwege haar vader die toe had gekeken, geen teken had gegeven dat het genoeg was en naderhand met de commissie was gaan vergaderen.....

Nu moet ik hem ook nog antwoorden.... maar ben er niet zo goed in als jane was

Mijn meest extreme fantasie is gedrogeerd worden door mijn eigen partner. Op een wijze dat ik nog wel bij zinnen ben, maar niet kan protesteren ofzo. Daarna op alle mogelijke manieren misbruikt te worden, door hem, en anderen terwijl het op film word vastgelegd. En de volgende avond vastgezet zodat ik niet hard weg kan rennen hem samen kijken.

Wat vind jij het allerlekkerste toetje?
oeps2

Bericht door oeps2 »

peer met in het holletje gorgenzolamousse :food:

ga je fiesten lopen autorijden of bussen vandaag ?
Toran

Bericht door Toran »

Autorijden, maar dat heb ik al gedaan. Verder nog wat lopen, anders kom je nergens.

Fiets jij graag?
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
puppie

Bericht door puppie »

Graag is relatief. Het brengt me meestal wel het snelst van a naar b door de stad :)

Zou je wel eens Formule 1 willen rijden?
Plaats reactie