De WS............
- juffie
- Site Admin
Re: De WS............
Ach. En die zat dan ook meteen de eerste de beste avond al bij Tessy in dr prive. 

MILF 

Wat een geluk dat ik dan Dom ben (nee, niet die dom) en man - weinig last van prive springers - als ik uberhaupt al op de chat kom.
Fro -misschien zou je eens voor lokaal kunnen spelen - en eens de chat te bezoeken als frida - je vrouwelijke sub-tegenpool
Fro -misschien zou je eens voor lokaal kunnen spelen - en eens de chat te bezoeken als frida - je vrouwelijke sub-tegenpool

ik heb nooooooooooooooit een privee springer
schijtbakken
en ik wil t zo graag

schijtbakken

en ik wil t zo graag

Ik moet duidelijk weer eens een avondje komen chatten. Hee... vanavond ben ik vrij... 

Neuh, maar zo'n Hathor mag zijn tandjes wel even op me stukbijten 

*leest thread*
Dus...is dit draadje zoals het reacties op advertenties topic, behalve dat hier wel naam & toenaam vermeld wordt?
*is niet zeker of die schandpaal nu goed- of afgekeurd is*
Dus...is dit draadje zoals het reacties op advertenties topic, behalve dat hier wel naam & toenaam vermeld wordt?
*is niet zeker of die schandpaal nu goed- of afgekeurd is*
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Alle hier vermelde figuren loggen onder duizend-en-één nicks in dus je kan 't niet echt een schandpaal noemen. Je kunt mensen wel even waarschuwen zodat ze hun tijd niet aan dit soort idioten verspillen.Wever schreef:*is niet zeker of die schandpaal nu goed- of afgekeurd is*
Overigens: Ik denk dat 't zonnetje weer is gaan schijnen want ook Paar is opnieuw gesignaleerd. Hij heet nu John (zónder dakje - er is er ook een mét) en woont nog altijd in JOUW woonplaats - welke dat ook is.
F.
- kitten
Frodo schreef:en woont nog altijd in JOUW woonplaats - welke dat ook is.

- eireann
- Site Admin
Ik zou er bijna meer om gaan chatten; leuk zo'n vogel in je prive terwijl je weet dat het een rare vogel is 

**Self Rescuing Princess**
Lijkt me handig zo'n figuur...
Gewoon antwoorden als hij vraagt waar je woont: oh ik heb geen vaste woon en verblijfplaats...
Staat ie met zijn mond vol tanden
Gewoon antwoorden als hij vraagt waar je woont: oh ik heb geen vaste woon en verblijfplaats...
Staat ie met zijn mond vol tanden

- eireann
- Site Admin