Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Peter^
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

En ik zie weer een gekleurde/roze Betty Boop! Yeh, go on!
kitten

Bericht door kitten »

En ik heb inspiratie voor een taart! :static:
asti

Bericht door asti »

IK HEB VAKANTIE :static:

Laatste keer was in augustus dus ik ben zoooo blij dat ik de komende anderhalve week even NIKS met werk te maken heb! Wooohoooo! Lekker paar daagjes naar Londen en daarna thuis lekker helemaaaaaaal niks moeten en hoeven... nice. Hm misschien ga ik wel eens proberen ook een mooie taart te maken. Of koop ik gewoon een taart en eet me't ongans :D Either way... VAKANTIE! :static:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik werd ook vrolijk van de website die pluis linkte! Yay voor "Hey, zo raar zijn mijn boobs helemaal niet" en meer van dat soort positieve gedachten :mrgreen:. En naja, ik heb wel eens geklaagd over zwaartekracht, maar dan word ik weer vrolijk van Vriendjes reactie als ik daarover ga klagen "Hangende boobs zijn goed, want dat zijn echte boobies. En ik hou van grote hangende echte boobies". Yay voor boobs en Vriendjes en andere vrolijkheid!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Mack

Bericht door Mack »

Ach, groot... klein... hangend.... "zwaartekrachtbestendig" :roll: ...

Als ze maar lekker gevoelig zijn tijdens het spelen & vrijen. :static:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Mack schreef:Ach, groot... klein... hangend.... "zwaartekrachtbestendig" :roll: ...

Als ze maar lekker gevoelig zijn tijdens het spelen & vrijen. :static:
:mrgreen: Dergelijke uitspraken hoor ik hier ook vaker inderdaad... Alleen jammer dat dat gevoelige nog wel eens misbruikt wordt :aggut:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Mack

Bericht door Mack »

Misbruikt? Dat zou zo'n lieverd als Romanticide toch nooit doen? :hypocrite:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Mack schreef:Misbruikt? Dat zou zo'n lieverd als Romanticide toch nooit doen? :hypocrite:
Natuuuuuuuuuuurlijk niet! Maar schijn bedriegt wel hoor, als hij er met zo'n grote grijns op z'n gezicht bij staat te kijken... :aggut:
JJV

Bericht door JJV »

* proest *
laatste speeldate verhaalt enthousiast aan een andere poly-contact .. als soort counter op wat hij haar allemaal vertelt.. wat ze met mij had uitgevroten.. (en op zich was dat best mild)

hij stil
en na tijdje..
" But but JJV is old... how can you fancy him "

ik lig helemaal in een deuk nu
~\v/~
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

1. Vanavond naar de film Alice in Wonderland met stel vrienden
2. Nog één dagje werken, dan vakantie
3. Te beginnen met bezoek aan theatershow Hans Liberg
4. Zaterdag uitslapen
5. Zondag verjaardagsfeesten
oda

Bericht door oda »

Klinkt goed Peter! Geniet ervan!
oeps2

Bericht door oeps2 »

JJV schreef:* proest *

" But but JJV is old... "

ik lig helemaal in een deuk nu
hij heeft wel een punt :mrgreen:

:clown: :clown: :clown:

:jjv:
JJV

Bericht door JJV »

en dat er hier dan NOG weer mensen ouder zijn maar wel razend actief.... Dat maakt me ook weer vrolijk
~\v/~
oda

Bericht door oda »

:yes:

*vindt ouwe mannen sexy*
Sabrina

Bericht door Sabrina »

[TMI]Ik ben vrolijk! We eten altijd bij mijn schoonouders op vrijdag, en toen ze net weg waren besloot Romanticide geloof ik dat ie daar even gebruik van ging maken, want voor ik het wist lag ik met ontbloot onderlijf op de keukentafel en werd ik gebeft en geneukt op die zelfde tafel! :smiley_panic:
Plaats reactie