WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Heleen

Re: WS valt af!

Bericht door Heleen »

Zo, drie dagen toprestaurants overleefd. Genoten van fantastische wijnen en heerlijk eten. En ook nog eens 2 ons afgevallen. Overdag heel erg opgelet op wat ik at en het versgebakken brood grotendeels laten staan. En het voordeel van hele goede restaurants is ook meestal dat de porties wat kleiner zijn. In één van de resturants waren ze zelfs bizar klein. Alleen zaterdag ging ik voor de bijl en heb ik iets minder opgelet (iets te veel wijn, het toetje helemaal opgegeten en zelfs nog wat chips later op de avond) - maar toen heb ik volgens mij ook heel wat calorietjes verloren door een heftige sm-sessie.
kitten

Bericht door kitten »

Dat laatste helpt vast ook wel ja! :mrgreen:
nijntje

Bericht door nijntje »

Hier sta ik volgens de weegschaal al een maand stil.... Hoewel ik voor mijn gevoel wel afgevallen ben. Maar misschien zit ik gewoon lekkerder in m'n vel, kan ook. Hoe dan ook, ik wil nog steeds voor het einde van het jaar 5 kilo kwijt... Hopelijk gaat dat nog wel een keer gebeuren. Ik probeer wel op te letten met wat ik eet en ik ben fanatieker gaan sporten. Nee, nog niet zo fanatiek dat ik daar nou meteen meer spiermassa mee gekweekt heb hoor, daarvoor moet ik toch echt nog wel wat langer en vaker gaan sporten ;)

Ach, zolang ik mij goed voel vind ik dat al winst. Ook al is de weegschaal het dan nog niet met mij eens....
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Door al je sporten kan het ook zijn dat je lichaam wel verandert en strakker wordt, maar niet echt in kilo's minder wordt.

Misschien een meetlint er bij?
**Self Rescuing Princess**
lhb

Bericht door lhb »

http://www.eigenkracht.nl/?nieuwsId=540" onclick="window.open(this.href);return false;
misschien wel een leuk artikel voor de afvallers. Ik kwam deze tegen op zoek naar de dispensatie procedure voor medicatie die op de dopinglijst staat. Gaat hier over meer vet verbranden door sporten zonder extra uren op de fiets/loopband of wat men ook maar doet aan cardiofitness. Weet niet of het echt werkt want ik hoor bij de "lucky few" die toch vrij snel afvalt, dus ga het niet even testen :$

grtz
lhb
oeps2

Bericht door oeps2 »

inmiddels wat weken verder met t ziekenhuis(crash) dieet

ik doe t maar tot donderdag en t gaat fantastisch :static:

zit inmiddels in maatje 38 :static: :static:

**ikke is trots ** :) :) :) :)
mej.s

Bericht door mej.s »

Maatje 38, dat ga ik nooit halen. Dan zou ik flink anorexia hebben met uitstekende ribben en ingevallen gezicht en er niet meer uitzien.

De laatste weken maar eens gaan denken hoe ik die kilo's er af kan krijgen. Ook een gesprek gehad met de huisarts. Zij vind het allemaal niet zo nodig. Het goed in je vel zitten is veel belangrijker dan alle moeite doen voor 6 kilo. Dit gezien wat ik allemaal meegemaakt heb op gezondheidsgebied. Ook zal ik moeten wennen aan hormonen die een eigen willetje hebben en dus ook de cyclus reguleren. En die hypofyse kan er niet uit :D

Wel houd ik rekening met wat ik eet en dan zal het wel een keer lukken. Met maatje 42 ben ik meer dan tevreden. Dat is dus nog een kilo of 4. Vorige week nog gehoord dat ik er best goed uitzie en dat deed me best wel wat.
Heleen

Bericht door Heleen »

Vandaag weer op de weegschaal bij de weight watchers. Vorige week was de weegschaal kapot dus nu wegen voor 2 weken. Tatatataattaatatatatataaaaaaaaaaaaaaa.. 2 kilo er af!!!!! :banana:

Nu dus in totaal in 3 weken 4,2 kilo kwijt. Het gaat echt goed en het kost me niet eens echt veel moeite. Ik hoef nog maar 2,5 kilo en dan ben ik op mijn streefgewicht..
mej.s

Bericht door mej.s »

Super Heleen !!
Hmm, moet ik dat maar eens gaan proberen?
Chris

Bericht door Chris »

Ik schommel nog steeds heerlijk tussen de 100 en 105 in MAAR! Ik heb sinds vorige week een nieuwe fiets en ben alweer een paar keer naar werk op en neer geweest (2x8 km) en er wordt tegenwoordig fatsoenlijk boodschappen gedaan. Echter heb ik ook geen trek de laaste 2 weken en volgende week heb ik weer late en nachtdiensten. Dus maar is kijken hoe verrot ik na volgende week ben. :lol:

p.s. Doe je goed Heleen!
Heleen

Bericht door Heleen »

Hey Chris,

Anders kom je maar een keertje naar ons fietsen in Leiden, moet net te doen zijn voor je heen en terug.

Cola light, fruit en komkommer hebben we ook volop in huis.

Heleen
Chris

Bericht door Chris »

Is prima, als het nou net nog even wat beter weer wordt kom ik wel die kant op :)
artemis

Bericht door artemis »

Goed zeg Heleen!
Bij mij zijn die kilo's van het zondigen er ook al weer af.
Dus weer lekker op de 60 kg. :banana:
En daar blijf ik ook!
Heleen

Bericht door Heleen »

Om mezelf te belonen voor de verloren kilo's heb ik net deze jurk gekocht:
jurk1.jpg
en ook maar meteen deze"
jurk2.jpg
Me so happy!!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Chris

Bericht door Chris »

*Bedenkt Heleen in die jurkjes en denkt... Jammie!*
Plaats reactie