Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
- JJV
Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
gelukkig waren ze niet in die kleur groen die je zo mooi vin.. eh.. o wacht..
~\v/~
een badpak en een legerjas... ja dat staat vast geweldig...JJV schreef:leuk badpakje, legerjas .. en collar.. om t beeld af te maken
niks mis mee toch?

- JJV
Nee, ik wacht op de films 
Maar een badpak staat alleen leuk met grote tieten hoor.. dat soort strakke stof trekt bij mij alles nog platter dan het al is. Mijn lijf staat een stuk mooier in andere kleding dan een badpak!

Maar een badpak staat alleen leuk met grote tieten hoor.. dat soort strakke stof trekt bij mij alles nog platter dan het al is. Mijn lijf staat een stuk mooier in andere kleding dan een badpak!
- JJV
on topic: ik heb beeld
(en believe joe me.. dat beeld is bèst goed)
(en believe joe me.. dat beeld is bèst goed)
~\v/~
- Peter^
- Contacteer:
Mijn nieuwe speeltjes:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
asti
aan dezelfde kant, en iets verderop (vanaf de Nieuwmarkt naar de Stopera), zit een bakker op de hoek. Het is een winkel met een vrij brede pui, onder de "ballustrade" die daar loopt.Hm weet welke straat je bedoelt en ken ook verschillende 2e handswinkeltjes daaro.. maar welke van ze verkoopt dat soort spul dan? Heb bij de winkeltjes die ik ken nooit iets gezien in de zin van uniformen of petten geloof ik...
boeien zien er interessant uit.
Het is niet echt fetish ofzo, na ja voor een nylon (kousen) fetishist misschien wel.
Ik heb van een duur panty merk hele dure bodystokking gekocht, een colletje, een lycra longsleeve, kousen blauw 15 den.
het is zo'n fijn panty zaakje 
Het is niet echt fetish ofzo, na ja voor een nylon (kousen) fetishist misschien wel.
Ik heb van een duur panty merk hele dure bodystokking gekocht, een colletje, een lycra longsleeve, kousen blauw 15 den.

- JJV
nou had ik dus niet goed op't schema gekeken.. dus dik uur extra dood te slaan tussen de ene koffie ding en de bubbletea-meet..
stukje over de wallen..
want mn eitje was wel eens aan vervanging toe
hangt er bij een shop "gratis eitje met draadloze bediening bij aanschaf van €30 aan toys"
(en de 3 voor 30 aanbieding telde dan weer niet)
grappig shopje.. grappige 3 voor 30 aanbiedingen ook
(geen idee wie een tulpvormig ding in z'n lijf wenst, maar ieder zn kink)
.. hangt er voor iets meer dan €30 een suede flogger.. die qua 'range' nog net miste in mn collectie...
knaap achter de balie was wat grappig aan't doen dat de aanbieding alleen bij toys gold..
(wij verbaasd: hoe noem je dit dà n?) maar we kregen zonder moeite nog zo'n draadloos ei mee ook
.. en een set batterijen (6 knoop-s en een .. 1.5v? kan me herinneren van fietslampjes dat dat dure rotkrengen zijn)
al met al
ikke blij
stukje over de wallen..
want mn eitje was wel eens aan vervanging toe
hangt er bij een shop "gratis eitje met draadloze bediening bij aanschaf van €30 aan toys"
(en de 3 voor 30 aanbieding telde dan weer niet)
grappig shopje.. grappige 3 voor 30 aanbiedingen ook
(geen idee wie een tulpvormig ding in z'n lijf wenst, maar ieder zn kink)
.. hangt er voor iets meer dan €30 een suede flogger.. die qua 'range' nog net miste in mn collectie...
knaap achter de balie was wat grappig aan't doen dat de aanbieding alleen bij toys gold..
(wij verbaasd: hoe noem je dit dà n?) maar we kregen zonder moeite nog zo'n draadloos ei mee ook
.. en een set batterijen (6 knoop-s en een .. 1.5v? kan me herinneren van fietslampjes dat dat dure rotkrengen zijn)
al met al
ikke blij
~\v/~
Is geen fetish maar je kan er best leuk meespelen.. Ga ze volgende week ophalen 

- Peter^
- Contacteer:
Ik heb op de kama nieuwe handboeien gekocht. De boeien zijn op meerdere standen in te stellen. Ik had al dit soort, maar wilde een slag kleiner hebben. Voor mensen met smalle polsen. Nu blijkt dat ze toch even groot zijn als die ik al had. Als er iemand belangstelling heeft, stuur me dan een pb'tje.
Geniet van de positieve momenten.
Er is een nieuwe aanwinst door Hertz gekocht, maar ik weet niet wat.
Enkel een (bdsm?)speeltje voor "ons". *is een nieuwsgierig aagje maar krijgt niets losgepeuterd*
Enkel een (bdsm?)speeltje voor "ons". *is een nieuwsgierig aagje maar krijgt niets losgepeuterd*