WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
vode

Re: WS valt af!

Bericht door vode »

Ik sport en eet gezonder... En ik kom bij... LOGISCH *grrr*
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik weet niet hoeveel vet je bent kwijtgeraakt en hoeveel je sport, maar het kan. Als je spiermassa kweekt kun je namelijk aankomen, omdat het zwaarder is dan vet (voor als je nog iets van natuurkunde weet van vroeger, het heeft een grotere dichtheid dan vet).
toen doet er nu niet meer toe
Heleen

Bericht door Heleen »

ja vode dat klopt. Dat heb ik ook ooit eens gehad toen ik opeens heel veel ging sporten. Maar dat is idd spiermassa, en dat is zwaarder dan vetmassa. Waarschijnlijk merk je het wel aan je omtrek van bv taille en benen.
mej.s

Bericht door mej.s »

vode schreef:Ik sport en eet gezonder... En ik kom bij... LOGISCH *grrr*
I know. Heb hetzelfde. Maar je moet niet kijken naar je gewicht maar naar je omvang in centimeters zegt de fysiotherapeut en je BMI. Maar met al dat sporten ben ik de 'kipfiletjes' nog niet kwijt bij mijn bovenarmen en dat zou ik wel heel graag willen. Trainen, trainen ... *zucht* :nopompom:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik had me voorgenomen mij vandaag in te houden, maar tegen al het lekkers wat ik vandaag voorbij zag komen, kon ik geen nee zeggen. :smiley_panic:
kitten

Bericht door kitten »

mej.s schreef:Maar met al dat sporten ben ik de 'kipfiletjes' nog niet kwijt bij mijn bovenarmen en dat zou ik wel heel graag willen.
Is dat ook niet op een gegeven moment zeg maar de leeftijd? :bloos:
Heleen

Bericht door Heleen »

Vandaag weer woensdag en dus op de weegschaal.. en...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 4 ons aangekomen! :devilish: En ik heb deze week ook echt mijn best gedaan.. baal... (en nu weer de motivatie opbrengen om vol goede moed weer verder te gaan.. moeilijk!)
Chris

Bericht door Chris »

Weeg je wel op vaste tijden?
Als je met een volle blaas weegt zit je ook zo op 4 ons extra. Of als je net gegeten hebt en de keer daarvoor niet.
Heleen

Bericht door Heleen »

ja, vaste tijden (weight watchers-weegtijd: woensdagavond 19.15 uur) en zelfs wekelijks exact dezelfde kleding. Maar inderdaad, een paar koppen koffie voor het wegen kan al verschil maken. Volgende week nieuwe kansen.
artemis

Bericht door artemis »

Daarom weeg ik me s'ochtends voor het ontbijt en met weinig kleding aan.
Maar als je dus de dag ervoor veel hebt gegeten zie je dat gelijk, maar ach das er vaak weer snel af. :)
shani

Bericht door shani »

Hoi hoi, afvallen al lang opgegeven. Het is nu niet meer willen afvallen maar strakker worden :icon_biggrin:
Ik ben sinds anderhalve maand aan het bodypumpen, minimaal 2x in de week, probeer 3x.
Een aanrader om het te proberen hoor, het werkt :P
Billen, benen armen waaronder ook de kipfiletjes het wordt echt strakker. Wel veel spierpijn in het begin.
Leuke groepslessen op goede muziek, instructeurs die je er doorheen slepen :icon_biggrin:
Weegschaal al lang de deur uitgegooid. Je raakt er alleen maar gefrustreerd door. Motivatie broeken die losser gaan zitten, en je een maatje kleiner kan kopen :banana:

liefs
Shani
vode

Bericht door vode »

Ben nu van 88,8 naar 87,4 gegaan sinds de 18, toen samen begonnen met 2 vrienden (we voeren ook alledrie elke dag ons gewicht in op valtaf.nl. Hopelijk houd deze dalende lijn aan :banana:
Heleen

Bericht door Heleen »

Hè hè.. ik ben nu in totaal (ruim 7 weken) precies 5 kilo afgevallen en heb nu een BMI van 21,4. Ik word zo langzamerhand eindelijk ook wel blijer van wat ik in de spiegel zie en ik pas al mijn kleding weer. Voor het mooie val ik het liefst nog 2,5 kilo af, maar ik weet dat dat lastig is.

De weight watchers groep waar ik bij zat is gestopt, dus ik moet eigenlijk een andere groep nemen (op een tijdstip dat mij slechter uitkomt). Wellicht ga ik het op eigen kracht proberen. Aan de andere kant leert de ervaring dat ik wel een stok achter de deur nodig heb...
oeps2

Bericht door oeps2 »

shani schreef: Weegschaal al lang de deur uitgegooid. Je raakt er alleen maar gefrustreerd door. Motivatie broeken die losser gaan zitten, en je een maatje kleiner kan kopen :banana:

liefs
Shani
ik heb geen weegschaal
ben nou 2 maanden bezig ? misschien anderhalve maand ..
ben van denk ik maatje 42 naar 40 naar 38 en jippieeeeeeeeeeee
38 gaat al losser zitten :static: :static: :static:

helemaal cool ...
mej.s

Bericht door mej.s »

Zo, vandaag me maar weer eens een schop onder de kont gegeven en nu aanstalte voor de kilo's eraf. De 3 kilo die ik was afgevallen er natuurlijk weer aangesnoept of teveel gegeten met vrienden :roll: . Discipline... zo moeilijk is dit toch niet. Om van het eten af te blijven en niet het te gaan doen als ik me even rot voel en het even tegen zit. Eind juli ga ik op vakantie, dus ik heb nog even. In theorie is 2 kilo per maand zo weinig toch. En nee het helpt niet dat ik kriebels heb en het voor deze man niet veel uitmaakt. Het gaat er om wat ik wil en dat is -6 kilo :)
Plaats reactie