Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Dreamer74

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Dreamer74 »

Zeker weten !! vraag blijft met welke brandweerman je nu geweest bent... :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
cinderella

Bericht door cinderella »

Vandaag werkbezoek gehad, volgende week beoordelingsgesprek. Het bezoekje vandaag was spannend, en het ging top! Enorm compliment gekregen. Dus volgende week vol vertrouwen het gesprek in, eigenlijk een formaliteit.
Maar....
Niemand weet wat er met de contracten gaat gebeuren in de komende tijd. Beoordelingen gaan door, maar nieuwe contracten worden voorlopig nog niet gemaakt. Begin april wordt de beslissing gemaakt, helemaal bovenaan in de top van de organisatie. Niemand die er invloed op heeft.
M'n vierde baan in vier jaar tijd. Nu gaat het eindelijk een keer goed, en kan ik er niks meer aan doen. Ik wil deze baan zo verschrikkelijk graag, en in principe mag ik blijven. Het duurt alleen nog minstens 2 weken voor ik echt duidelijkheid krijg.

En gister berichtje gekregen dat er een leuk autootje te koop staat. Of ik wil komen kijken, en hem inruilen. De mijne rijdt heerlijk, maar er is altijd wat. Wat is wijsheid? Woensdag ga ik proefritjes maken, daarna zien we wel.
toen doet er nu niet meer toe
Simbor

Bericht door Simbor »

succes cinderella :close_knuf:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ben zenuwachtig! Ik heb zometeen een sollicitatiegesprek! Ik ken de school, heb me ingelezen, weet wat ik wil vragen, weet mijn sterke en zwakke punten te benoemen... Wat had ik in vredesnaam nog meer kunnen voorbereiden? Aaah, zenuwen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

Helemaal niks meer, diep van binnen weet je dat t voldoende is. ben gewoon lekker jezelf, komt helemaal goed. Zet m op! :static:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Thanks! Waarschijnlijk heb je ook wel gelijk, ik weet inderdaad ergens wel dat ik alles gedaan heb :). En 't moet gewoon goed gaan. Heb zelfs een sms gehad van mijn vader die me succes wenst, dus dan kan het niet meer mis gaan :). Als ik eraan denk om rustig te praten, that is. Op m'n vorige gesprek voor m'n huidige stageplaats is me drie keer gevraagd of ik de trein moest halen, zo snel praatte ik. Toen ik van m'n ADHD vertelde, verklaarde dat een hoop voor m'n stagebegeleider :mrgreen:.

I can do it! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
phedre

Bericht door phedre »

die vraag krijg ik ook altijd.. of ik de trein moet halen, of dat ik gister al thuis wilde zijn...... helaas??? kan ik het nooit afschuiven op adhd, ik lul gewoon vijf kwartier in een uur.... (in tempo dan.. niet altijd gelukkig in hoeveelheid)
Simbor

Bericht door Simbor »

Sabrina, ook mijn beste wensen... blijf geloven in jezelf... laat los wat nu overbodig is... geniet gewoon van alles en iedereen die je ontmoeten zal...
knuf :close_knuf:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik heb 't weer gehad! De vrouw met wie ik het gesprek had, vertelde dat ze eigenlijk nog geen gesprekken doet, maar dat ze mij toch wilde uitnodigen omdat mijn brief er so enorm tussenuit sprong. Ze was echt helemaal lyrisch over me, vindt dat ik heel volwassen ben, heel enthousiast, gemotiveerd overkomt, welbespraakt ben, erg intelligent over kom... Het is alleen afwachten of de plek daadwerkelijk beschikbaar is volgend jaar omdat de docent die mijn begeleider zou worden, met ziekteverlof is en er dus een aardige kans is dat er geen docent is om mij te begeleiden. Maar ze vinden me wel helemaal yay!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Klinkt goed Sabrina, hopelijk is de plek ook echt beschikbaar!

Ik ben ook nerveus, want ik heb vanmiddag een echo en als het goed is kunnen we dan ook zien of de baby een jongen of een meisje is!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Neh spannend tessie! Hebben jullie al een voorkeur of een vermoeden?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Voorkeur niet.. Mn Lief denkt dat het een meisje is, en ik heb géén idee!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Alles is goed met de baby! :static: :inluv:
cinderella

Bericht door cinderella »

Gefeliciteerd! :banana:
De rest verklap je nog niet?
toen doet er nu niet meer toe
Phylion

Bericht door Phylion »

phedre schreef:die vraag krijg ik ook altijd.. of ik de trein moet halen, of dat ik gister al thuis wilde zijn...... helaas??? kan ik het nooit afschuiven op adhd, ik lul gewoon vijf kwartier in een uur.... (in tempo dan.. niet altijd gelukkig in hoeveelheid)
Dan is het per uur in ieder geval 12 minuten muisstil ;-)
Plaats reactie