Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
zeb voelt zich rot! Weet niet precies waarom. Ben depri, wil alleen maar te bed en janken. Het schiet niet op en gaat niet over. En iedereen om me heen vermaakt zich prima....het voelt heel oneerlijk. Onbegrip over mijn gevoelens, het duurt al zo lang die depressie. Het wordt toch wel eens tijd dat het over gaat....verman je!
Dan kruip ik maar weer in bed, als ik slaap denk ik niet.....
Dan kruip ik maar weer in bed, als ik slaap denk ik niet.....
- kitten
Had je niet ook net een heftig moment gehad met je vrouw, zeb? The good kind? Want het is een bekend fenomeen dat je daarna een subdip of subdrop ervaart. En dat kan echt heel heftig zijn! Tot iemand me vertelde dat dát het was, was ik soms 1 of 2 dagen na een heftig spel zo ontzettend de weg kwijt...
Thxx Lilith, kitten en brabbeltje.
~ geniet van de knufffs ~
~ geniet van de knufffs ~
Een beetje vage reden om op het troostbankje te gaan zitten, maar ik heb de afgelopen week al 3 (drie!) keer over een ex van me gedroomd. Die ene waarmee het al een paar jaar uit is. Die ene die ik nu al bijna een jaar niet heb gezien of gesproken, omdat mijn relatie er bijna aan onderdoor ging toen we elkaar zagen op een festival een jaar geleden. Die ene die nu een relatie heeft met een ex-subje van een ex-dominant van mij (de wereld is weer eens klein). En degene die ik dus blijkbaar nog steeds niet helemaal los kan laten.
Nee, mijn eigen relatie loopt niet perfect op dit moment (met name op gebied van bdsm en sex niet, en ik ben veel meer poly dan hij), en ik twijfel me suf, en dat zou de dromen wel eens kunnen verklaren, maar leuk is anders. Ze maken me ontzettend verdrietig, en nog twijfelachtiger. En dat terwijl ik net had besloten dat ik mijn huidige relatie nog een serieuze kans geef. Muh
Nee, mijn eigen relatie loopt niet perfect op dit moment (met name op gebied van bdsm en sex niet, en ik ben veel meer poly dan hij), en ik twijfel me suf, en dat zou de dromen wel eens kunnen verklaren, maar leuk is anders. Ze maken me ontzettend verdrietig, en nog twijfelachtiger. En dat terwijl ik net had besloten dat ik mijn huidige relatie nog een serieuze kans geef. Muh

hmzzz das nie fijn faery, ik weet dat ik niet veel kan doen om het te veranderen....dus ik knuffol je maar even....het komt wel goed.
@ faery: vorige week zag ik mijn eerste (sekspartner)ex vriendje weer en daar was ik ook even mee bezig om die uit mn hoofd te wissen.
Bridget jones films met cookie dough icecream en veel knuffels wens ik je toe
Bridget jones films met cookie dough icecream en veel knuffels wens ik je toe

Ik word een beetje hopeloos. Ik weet niet welke kant ik uit moet. Ik wil zooooo graag gaan studeren hier in nederland. Maar met een vlaamse stufi kom ik er niet want ik moet ook nog genoeg geld in het laatje brengen omdat ik samenwoon, dus dan is nederlandse stufi de enige optie.
De opties daaaarvoor zijn OF 8u/week werken naast je voltijd studie. Wat er op neerkomt dat je amper vrije tijd hebt + ik vind gewoon nergens een baantje waar ik of met zekerheid terecht kan of voor 8u. En ik weet niet eens of ik dat trek, een hele dag werken naast een voltijd studie.
De andere optie is duaal studeren wat ik an sich wel zie zitten, alleen dan vind ik gewoon geen enkele werkplek die me wilt aannemen als duale student...
ARGH
De opties daaaarvoor zijn OF 8u/week werken naast je voltijd studie. Wat er op neerkomt dat je amper vrije tijd hebt + ik vind gewoon nergens een baantje waar ik of met zekerheid terecht kan of voor 8u. En ik weet niet eens of ik dat trek, een hele dag werken naast een voltijd studie.
De andere optie is duaal studeren wat ik an sich wel zie zitten, alleen dan vind ik gewoon geen enkele werkplek die me wilt aannemen als duale student...
ARGH
- Crownless
@ vode: Het ligt er ook aan welke studie je wilt gaan doen. Ik deed psychologie, en daarbij kon ik makkelijk 12 uur in de week bij werken. En daarbij, in Nederland ben je niet verplicht om in een jaar je propedeuse te halen. Je kunt er ook voor kiezen om 80% van de studiepunten te gaan halen. Doe je wel een jaar extra over de studie, en je moet goed in de gaten houden welke vakken een ander vak als toelatingseis hebben. En de politiek in de gaten houden, want ze willen gaan voorkomen dat mensen langer over hun studie doen.
Vaak trok ik het ook nog een tijdje als ik in de zomervakantie een maand fulltime werkte. Als je je vakken de eerste keer haalt, hoef je geen herkansingen te doen in de zomer, en dan heb je 8 Ã 9 weken vrij. Werk een maand, een maand over, ideaal.
Daarnaast is het in Nederland goed mogelijk om goedkoop te lenen naast je studie, wat je pas 2 jaar na je afstuderen hoeft beginnen met terug te betalen (in termijnen, of in een keer). En als je dan financieel helemaal aan de grond zit, zijn er ook nog regelingen waarbij het (gedeeltelijk) kan worden kwijtgescholden.
Vaak trok ik het ook nog een tijdje als ik in de zomervakantie een maand fulltime werkte. Als je je vakken de eerste keer haalt, hoef je geen herkansingen te doen in de zomer, en dan heb je 8 Ã 9 weken vrij. Werk een maand, een maand over, ideaal.
Daarnaast is het in Nederland goed mogelijk om goedkoop te lenen naast je studie, wat je pas 2 jaar na je afstuderen hoeft beginnen met terug te betalen (in termijnen, of in een keer). En als je dan financieel helemaal aan de grond zit, zijn er ook nog regelingen waarbij het (gedeeltelijk) kan worden kwijtgescholden.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Crownless
ik heb keelpijn 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
*zet grote pot thee met honing* Schuift crownless een kopje thee toe en gaat zelf ook met een kopje thee op de bank zitten.
Naast het feit dat het alweer vrijdagmiddag is (biologische klok
) heb ik weer zo slecht geslapen en ben sip. En is onhandig om op forum te gooien...(goh dat ik dat nog ns zou zeggen
)
Misschien met die thee in de hand en nu crownless toch niet kan praten even door laatste foto's kijken of er eentje is die op mijn MSN kan?
*schenkt nieuwe warme honingthee in*
Naast het feit dat het alweer vrijdagmiddag is (biologische klok

Misschien met die thee in de hand en nu crownless toch niet kan praten even door laatste foto's kijken of er eentje is die op mijn MSN kan?
*schenkt nieuwe warme honingthee in*
- eireann
- Site Admin
Waterijsjes! Lekker veel! Dat zegt mijn dokter altijd 

*sleept bed van de Bitemarks topic binnen*
*zet rondom af met rood-wit waarschuwingslint*
ziek in de nacht dat je op vakantie gaat is ***!!!!

*zet rondom af met rood-wit waarschuwingslint*
ziek in de nacht dat je op vakantie gaat is ***!!!!

- Dreamer74
*komt het topic binnen met een doos vol knuffels, kusjes, snoepjes en andere "happy-thinking" dingen*
En natuurlijk de knuffels voor iedereen die ze kan gebruiken...
En natuurlijk de knuffels voor iedereen die ze kan gebruiken...
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....