Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
funga{MrPaul}

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door funga{MrPaul} »

Vandaag ligt de nieuwe Glamour op de mat (Nederlands maandblad), met hierin een bijlage van H&M. En verhip, ik vind het leuke tuniekjes en jurkjes die erin staan. Vrolijk ga ik naar de h&m shop (voor het eerst !!!) om dan vast te stellen dat ik de kledij daar niet terugvind.

Grrrrrrrrrrrrrrr
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

hebbes

verkrijgbaar vanaf eind maart

http://www.hmthegardencollection.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

moppert nog wat na
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Dat is smikkelen en smullen... :mrgreen:
lhb

Bericht door lhb »

stomme huisartsen (en assistenten) hebben verd... 3 telefoonnummers van me (waaronder mn mobiel) bellen ze naar het nummer waarvan ik GISTER nog gezegd heb dat dát nummer alleen 's avonds bereikbaar is. En ipv dan dus mijn mobiel te bellen, nee we MAILEN dat er een afspraak gemaakt moet worden. Dat word om 10 uur gemaild... en je kan tot half tien bellen voor een afspraak. :x

Na 4 weken tobben en onderzoekje zus en zo... ik ben het zat.. wil gewoon weten wat er is... en nu moet ik weer wachten tot morgen om een afspraak te maken.. dan ws dus tot vrijdag om er terecht te kunnen aangezien ze normaal op donderdagmiddag gesloten zijn (nu dus woensdag ook). Maar he... het zijn alleen maar longen en bijbehorend zuurstofgebrek.. dus we wachten gewoon maar weeeeeeeeeeeeeeeer af :x
(ja is een beetje zat ervan sorry)
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

*geeft een stevige knuffel aan lhb*
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
leonietje

Bericht door leonietje »

ow balen is dat lhb

Ik wil ook ff mijn rant eruit gooien.

Ik moet van mezelf op dit moment heel erg de touwtjes in eigen handen houden ivm sollicitaties, me huidige werk, en nog een paar dingen.
En dan komt er ineens onverwacht een enorme stuiterbui op, die vind dat ik me nu maar ff onderdanig moet voelen.
Maar dat mag niet dan wordt ik onzeker en dat kan ik niet hebben nu.
Ik moet sterk zijn, dat sub zijn mag later wel weer maar NIET NU!!
Nu moet ik het alleen doen dr is niemand in de buurt die me van dat gestuiter af kan helpen en het komt gewoon niet uit... :cry: :donder:

Naar stuiter topic gaat... :icon_sad:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

*geef ook aan leonietje een megaknuffel...*
Nog ff volhouden meid... komt allemaal goed...

of zoals ze in de reclame zo mooi zeggen.. "het komt allemaal goed schatje..." :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
lhb

Bericht door lhb »

tnx dreamer en leonietje

hmz.. tegen stuiteren kan ik helaas niet helpen.. maar toch even een knuff.. niets zo vervelend als een bui die écht klote uitkomt
kitten

Bericht door kitten »

@lhb: dan bel je om 10 uur toch? Als ze dan zeggen dat je maar tot half 10 mag bellen, leg je ze uit waarom je toch nu die afspraak wil maken, dat zij het verkeerde nummer hebben gebeld en te laat gemaild hebben en dat je je uitslagen wil!
lhb

Bericht door lhb »

ja kitten... dat had gekunt.. maar ik heb onder werktijd geen toegang tot mijn mail. Dus werd het al 13 uur voor ik de mail zag.. en toen stond het bandje aan dat ze een vrije middag hadden.
Maar.. inmiddels wel uitslagen... het zijn iig niet de longen (nu alleen nog wat dan wel ;) ) en mag dus komende week weer langskomen (nu moet eerst de prednison uit mn lijf weg)
kitten

Bericht door kitten »

Ah, fijn dat je wel je antwoord hebt!
lhb

Bericht door lhb »

ja gelukkig wel.. want nog een keer tijdens een weekend op uitslagen wachten had me geloof ik wel bij de muur op gedreven (vorige onderzoek kwam de uitslag op maandagmorgen van binnen). En ach... de aanhouder wint.. uiteindelijk snappen we wel waar de klachten wegkomen, ooit.
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Bleh... Zo zin in om te gaan naar de Avatar meet - heb ik sinds gister weer last van rug. En gister dus al afgezegd om naar Cuyk te gaan (markt) om te kijken of ik in ieder geval dan vandaag mee zou kunnen.

Ging het gisteravond redelijk goed, dus hoopvol - nog lopen sms-en en PB-en, is het vanmorgen weer knudde.
En als dan de NS ook nog eens aangeeft werkzaamheden op het spoor tussen Den Bosch en Tilburg te hebben - en ik naast een extra overstap in Nijmegen dan ook nog eens een bus vanaf Den Bosch moet pakken... Funest voor mijn rug.

Ik krijg het idee dat de NS het er om doet - in 9 van de 10 gevallen waarvan ik denk: laat ik de trein eens gebruiken, heeft de NS iets bijzonders op de route die ik wou nemen... Serieus... Alsof de duvel er mee speelt...

Nou ja, ik hoop dat de anderen in ieder geval een fijne dag hebben - het weer is in ieder geval redelijk zomers (tenminste, vanuit mijn raam hier in Arnhem gezien).

*grmbl* bedenkt dat ie dan dus Avatar maar snel een keer moet gaan zien voor ie echt de bioscoop uit is.
kitten

Bericht door kitten »

:hug: We gaan je missen Marcuw! Ik hoop dat je deze keer snel van de ellende met je rug af bent! :icon_sad:
rubyvita

Bericht door rubyvita »

*rant modus aan*

Grhmmbblll.... ik word er echt onpasselijk van dat 1 iemand de boel hier zo kan verzieken en manipuleren. Bliepje krijgt het voor elkaar om mensen tegen elkaar uit te spelen, om een topic helemaal alleen voor zichzelf te hebben, weinig inhoudelijks te posten in andere topics, en de gemoederen goed bezig te houden, en ook nog even gratis en voor niets een hele hoop aandacht, positieve raad en goede bedoelingen mee te krijgen, want zo is WS ( en dat is een goed ding!) Ze krijgt het zelfs voor elkaar dat ik hier nu loop te ranten over haar! Bleeghhh!
Negeerknop is al tijden aan, maar haar naam valt te pas en te onpas in andere topics waardoor ik me niet kan ontrekken aan haar ( voor mij) storende aanwezigheid.

Zo, dat is eruit!
Plaats reactie