Instant seks
- JJV
Re: Instant seks

volgens mij zijn nieuwe draadjes nog steeds gratis
(èn bestaat t 'hèy ik wil NU koffie' draadje volgen mij al)
~\v/~
- kitten
Het is een geinig topic hoor. Maar als ik écht instant sex wil, is dit topic wel de laatste plek waar ik dat kenbaar zou maken. Dan maak je in mijn msn toch echt meer kans.
- JJV
- kitten
Wat nou?? 

- Dreamer74
*zag ook iemand online komen...* 

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

- JJV
- Dreamer74
ja zag het... jammer hoor... 

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 

Als ik msn nou gebruikte
maar dat heb ik een paar jaar terug al de deur uit gedaan...
Maar ik wil toch seks met een vrouw. En wel binnen nu en niet al te lang

Maar ik wil toch seks met een vrouw. En wel binnen nu en niet al te lang

*stoft vooroordelen over feministen als postmodernistische potten af*
Meid, je doet toch genderstudies-dingen? Dat kan toch niet zo moeilijk zijn dan
Anders mag je best een keertje met mijn studiegenoten de kroeg mee in
Meid, je doet toch genderstudies-dingen? Dat kan toch niet zo moeilijk zijn dan

Anders mag je best een keertje met mijn studiegenoten de kroeg mee in

Ik volg geen vakken meer he
En mijn scriptie doe ik bij psychologie, en daar is dat toch een stuk lastiger 

Hè, crap. Nou, af en toe naar een paar coleges gaan kan geen kwaad toch?
Kom anders maar naar mijn Feminism in Europe vak mee :icon_biggrin:

Jij denkt dat ik daar tijd voor heb? Mijn tijd gaat vol op aan actievoeren, en soms blijft er een restje over voor mijn scriptie 

Wel erg frappant om te zien dat dit topic zo massaal is bekeken en/of op gereageerd. Het mannelijk deel uit de regio Tiel zal vast al helemaal hebben gesmuld 

.....gesmuld van de koffie ? ......of was het dat gedacht werd koffie te ruiken en dat er zin in koffie ontstond ?
en soms ruik je echt koffie en dan gebeuren er ook dingen dat je ineens enorme zin in koffie hebt/krijgt .
anderzijds zuip je soms de hele dag door zoveel koffie van matige kwaliteit uit GROTE mokken omdat het je aangeboden word, het gratis is , je de aanbieder niet teleur wil stellen, jedorst hebt , wakker wil worden anyway, en dus maar meedraait met de koffiemolen.
en dan wordt je ergens gevraagd of je een espresso of lungo of mischien een doppio wil proberen/proeven, instant ter plekke vers gezet, volgens vast recept met liefde en aandacht en glaasje water erbij.
maar je hebt dat beeld van die GROTE mokken op koffie lijkende vochtigheid in je kop zitten en je hebt al zoveel naar binnen gewerkt dat je maagzuur ook al weer opspeelt en nog een rennie.....tsja
bovendien al die cafiene.....
ik hou erg van koffie, het lijkt dat ik er veel van consumeer, lijkt ja, maar ik ben heel selectief ik drink eigenlijk alleen ter plekke vers gezette koffie en dan espresso of lungo of mischien een doppio en dan let ik ook nog op welke bonen, met voorkeur 100% arabica niet gemelangeeerd, liever geen robusta, en het crema laagje is doorslaggevend voor het aroma dat zich daaronder dan tussen mij en het kopje ontvouwt , elke keer weer spannend je moet je er alleen voor open stellen en dat kan instant net als het bereiden.
maar de naam van dit topic was instant sex...........misschien eens verder kijken dan de buitenkant van de cremalaag ?
en soms ruik je echt koffie en dan gebeuren er ook dingen dat je ineens enorme zin in koffie hebt/krijgt .
anderzijds zuip je soms de hele dag door zoveel koffie van matige kwaliteit uit GROTE mokken omdat het je aangeboden word, het gratis is , je de aanbieder niet teleur wil stellen, jedorst hebt , wakker wil worden anyway, en dus maar meedraait met de koffiemolen.
en dan wordt je ergens gevraagd of je een espresso of lungo of mischien een doppio wil proberen/proeven, instant ter plekke vers gezet, volgens vast recept met liefde en aandacht en glaasje water erbij.
maar je hebt dat beeld van die GROTE mokken op koffie lijkende vochtigheid in je kop zitten en je hebt al zoveel naar binnen gewerkt dat je maagzuur ook al weer opspeelt en nog een rennie.....tsja
bovendien al die cafiene.....
ik hou erg van koffie, het lijkt dat ik er veel van consumeer, lijkt ja, maar ik ben heel selectief ik drink eigenlijk alleen ter plekke vers gezette koffie en dan espresso of lungo of mischien een doppio en dan let ik ook nog op welke bonen, met voorkeur 100% arabica niet gemelangeeerd, liever geen robusta, en het crema laagje is doorslaggevend voor het aroma dat zich daaronder dan tussen mij en het kopje ontvouwt , elke keer weer spannend je moet je er alleen voor open stellen en dat kan instant net als het bereiden.
maar de naam van dit topic was instant sex...........misschien eens verder kijken dan de buitenkant van de cremalaag ?