ik denk toch dat er tussen de man en de vrouw een bepaalde rolverdeling al ingebouwd is, natuurlijk geloof ik van uit mijn geloof ook wel dat de man wel de heer des huizes is en...nouja dat is ook wel een beetje de regeling tussen man en vrouw toch? tegenwoordig is dat niet meer allemaal zo maar vroeger vooral was dat heel sterk en bij sommige gezinnen nog steeds. (de mijne bijv.)
dus dan denk ik dat als een man zich over geeft en sub word...die stap wat radicaler is...omdat hij meteen van MAN naar nouja subje gaat.
ik ervaar wel dat ik als vrouw soms nog de neiging heb om even de leiding te pakken....want hallo ik ben toch geen leeghoofdig blond slavinnetje... en dat laat 7th mij even voelen dat idd niet leeghoofdig ben

ik denk...dat als mannen eenmaal de stap gezet hebben...deze...meteen dieper gaat en ook meer in tegen...wat als normaal gezien word, denk ik...
oke ik vind dit eng om te posten dus zet er alvast bij ik heb even gestereotypt hoor natuurlijk is dit niet op iedereen van toepassing!!