ik ga toegeven, ik ben erg jong begonnen in dit wereldje, toen der tijd was er erg veel aan de hand met me en ik ben met verschrikkelijk veel leugens begonnen.
mensen heb ik daar mee pijn gedaan, mensen die me geloofde en aardig voor me waren.
nouja lang verhaal kort inmiddels heb ik me...echt bekeerd van het liegen en zul je geen onwaar woord meer uit mijn mond horen.
dingen die ik niet wil vertellen verbloem ik niet met een leugen maar houd ik gewoon stil.
ik snap echter wel dat er fakers zijn, verschillende soorten ook.
er zijn fakers (wat ik trouwens een rotwoord vind) die het puur en alleen voor de geilheid doen, gewoon even klaar willen komen en daarom zich maar virtueel de titel slaafje geven zodat ze ana hun trekken kunnen komen (soms letterlijk).
daarnaast heb je ook mensen die gewoon bang zijn, omdat je nog jong bent? omdat je bang bent? dat mensen je misschien niet accepteren creeer je maar een alter ego die zo veel van de sm afweet dat je er zelf nog naar opkijkt ook.
dat deed ik dus.
mensen komen eigelijk altijd wel achter leugens...en het doet erg veel pijn als ze dat doen.
het duurt even voor je leert dat als je de waarheid verteld...mensen je ook waarderen, dat als je gewoon jezelf bent...mensen je kunnen leren kennen en als je open durft te zijn en je gevoelens durft te tonen...mensen respect voor je krijgen.
bij mij heeft dat ook lang geduurt, jaren zelfs...vele mensen die door mij op hun hart zijn getrapt...ik voel me daar errg schuldig over, erg verdrieitig ook dat ik de tijd niet terug kan draaien en alles overnieuw kan doen met de wijsheid die ik nu heb

helaas is dat niet mogelijk.
nu vind ik het erg moeilijk als ik een topic, advertentie, verhaal wat dan ook lees en mijn nekhharen gaan rechtovereind staan....dat is geen goed teken.
een engelse wijheid luid: it takes a thief to catch a thief.
en dat is zeker waar, ik vind het vervelend dat ik nu zie dat die vermoedens tegen over iemand anders geuit worden omdat ik weet hoe het is om aan de andere kant van de wijzende vingers te staan.
daarom heb ik geprobeerd het zo lief mogelijk te verwoorden.
ach ik denk dat ik dit gewoon even kwijt moest, soms hebben mensen meer kansen nodig om te ontdekken dat het "jezelf zijn" al meer dan goed genoeg is.
soms is het snappen waarom iemand dingen doet erg moeilijk of zelfs onmogelijk, daarom even een kijkje vanuit mijn ogen.