oke 2 maanden zal voor sommige mensen klinken als niks maar ik speel met 7th normaal ongeveer 2 keer in de maand....nu ineens niet meer ik ben al 2 maanden niet meer fatsoenlijk aangepakt en stuiter als de HEL....ik ben super boos en op school overmant de stress me gewoon....op mijn werk ben ik gister officieel een beetje aangebrand genoemt...en dat ben ik ook!
en nu aankomende vrijdag zou ik eindelijk weer eens naar 7th gan alles al gepland enzo er was een KLEIN kansje dat het niet zou kunnen maar die was zo miniem...
niet dus zijn stomme kutwerk heeft ondanks zijn protesten besloten een of andere cursus te geve....
volgende week moet ik op mijn opleiding ene periode afronden en ik....aaaaaaah ik stuiter nu al zo erg dta ik me niet kan concentreren....stom stom som!!!!!!!!!! werk...
nee ik ga aan de wijn dat helpt tenminste....blokje om met dit hollandse kutweer.
(niet boos p jou hor eierann lief advies, ben gewoon even boos op alles)
tuurlijk de zon schijnt waar ik nie ben *GROMT*
dankje....chocola helpt altijd....
is het raar om te huilen om je Dom? of omdat je GEEN pak slaag krijgt?
pfff ik huil nooit....en nu ineens huil ik om de kleinste dingen....ik moet gewoon even...bleh alles eruit kunnen gooien...ik zag er zo naar uit...
Brabbeldasje, dat is redelijk normaal hoor! Ik ga ook stuiteren als ik niet eens in de zoveel weken een paar flinke tikken met de cane krijg. En dan ben ik bozig/ onredelijk en kan ik iedereen wel wurgen als ze zeggen dat ik vrolijker moet kijken.
Sporten helpt! En doe het zelf masochisme ook; ga dertig keer de trappen op en af lopen. Ben je vanzelf zo moe en pijnlijke benen dat je genoeg endorfine aanmaakt en dat voelt bijna net zo fijn als spelen. *knuffel*
Oh, en ik ben verdrietig omdat mijn vriendje nu een week naar Tsjechie gaat en ik op deze Apple geen trema kan vinden voor op de 'e' in Tsjechie. En dat ik mijn camera terug wilde brengen naar de fotografieplaats op school en dat ik daar nu al een uur op aan het wachten ben tot het kan. En nu nog 1 uur moet wachten.
En ik ben boos omdat ik moe ben van 3 uur reizen naar school hiervoor en ik dus nog langer moet wachten. Verdoriedubbeltjes.