Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
fantashe

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door fantashe »

trema: "e
of numeriek alt137
Chris

Bericht door Chris »

[ALT E] en dan de letter waar je de puntjes op wil.
[ALT I] als je een dakkie ergens op wil gooien.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Alt i geeft me í
Alt e geeft me é
hoe krijg je dan de twee puntjes er boven (na 6 jaar op een mac wil ik toch wel eens uitvinden)

Ontopic ehm.... Ik heb hier niks te zoeken, knuffels voor de rest dan maar :)
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Shift ingedrukt houden, ondertussen de toets met de aanhalingstekens 1 keer indrukken, loslaten en dan de e typen.
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Maar ik heb geen shift.. ik google wel even :)

http://www.forlang.wsu.edu/help/keyboards2.asp" onclick="window.open(this.href);return false; handig :) wel m'n taal naar nederlands moeten zetten, maar dat geeft niet
Crownless

Bericht door Crownless »

Hoe maak je dan hoofdletters?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oh, shift, die heb ik wel :) die noem ik altijd 'pijltje' :D heb de mac versies gevonden iig, niet met de shift :)
Kiyan

Bericht door Kiyan »

'T is dat het hier OT-gezwets heet...... :lol:
kitten

Bericht door kitten »

*stuurt knuffels naar brabbel*

Je stelt je niet aan, 2 maanden is láng. En als het nu alweer wordt afgezegd, dan mág je daar boos om zijn. Ook op alles en iedereen. :close_knuf:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

dankje...ik voel me gewoon even...een beetje raar wist niet dat ik er zo van afhankelijk was....hmzz
tknapt nog steeds niet heel erg op, afgezien dat de plannen voor het weekend gelukkig wat veranderen, viel ik het onbedwinbare gevoel om je huilen telkens als een zwaar brok in mijn keel.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

tot overmaat van ramp er net achter gekomen dat 7th vannacht zn 3e nachtdienst draait...

ik slaap al 4 nachten niet meer als een uurtje....pff vannacht zal het dus ook niet veel gaan worden.
nog even zo door en dan kun je me van de vloer vegen, ik ben dood op :(
phedre

Bericht door phedre »

als je nu weet dat hij werkt, en dus toch niet bereikbaar is of zo voor je, wrom ga je dan niet zelf ff proberen wel goed te slapen, dan ben je morgen stukje minder down waarschijnlijk en krijg jij een smsje dat het allemaal wel goed zit!!!!

terusten en dikke knuff
Mack

Bericht door Mack »

Voor de puntjes op de "e" (of i);
option - u (van ümlaut)
:ugeek:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
mej.s

Bericht door mej.s »

Doseren, leren doseren brabbel. Dat is de enige manier om het onder controle te krijgen. Hoe meer je je fixeert op iets dat je niet hebt hoe meer het bezit van je krijgt. Ik kan natuurlijk heel flauw zeggen 'wees blij dat je iemand hebt waar je op kunt wachten en op kan stuiteren, ik heb niemand', maar dit is niet eerlijk. Ik probeer met je mee te denken omdat ik het gevoel heel goed ken. Probeer je gevoel en gedachten op iets anders te zetten. Zet een pot thee, kijk tv, doe de tuin. Het leven is niet alleen dat verlangen om sub te zijn. Je hebt daarnaast ook nog een eigen ik die net zo belangrijk is. Ik denk eigenlijk nog wel belangrijker. Want waar val je op terug als het even niet gaat zoals je wilt...

:kiss: s
Crownless

Bericht door Crownless »

Soms kun je stuiterigheid ook gebruiken om positieve dingen te doen. Zoals ineens het huis opruimen zodat de speelmogelijkheden de volgende keer ideaal zijn. De speeltjeskoffer opnieuw indelen zodat er beter overzicht is in wat er allemaal is, of zodat de volgende keer 'vergeten' speeltjes ineens bovenop liggen. Een erotisch verhaal schrijven voor je dominant, waardoor hij ook weer zin krijgt je onder handen te krijgen. Hem niet benaderen met 'ik wil dat je me gaat slaaaan' maar 'oeh, ik zou het nu geweldig vinden om voor je te kronkelen'. Jij bent een sub, gebruik die stuiterigheid om te stralen in al jouw onderdanige glorie. Make him want you just as bad. Dominanten stuiteren ook. En jij hebt daar als sub meer invloed op dan je denkt.

En nee, dat is geen manipulatie, of toppen from the bottom. Dat is gewoon normaal verleidingsgedrag van partners, gegoten in een bdsm-jasje.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie