CB6000 ontsnapping

miss_meeko

Re: CB6000 ontsnapping

Bericht door miss_meeko »

kitten schreef:hm, da's wel ineressant. En draagcomfort? Issie niet erg zwaar om de hele dag met al dat gewicht aan het zaakje te hebben hangen? Hoe lang heeft John hem aaneengesloten om?
Zou dat niet wennen? Net zo iets als van die zware oorbellen of een zwarte nekketting? De eerste keren voelt het heel zwaar maar als je het vaker gebruikt went het? Heb ik trouwens ook als ik overstap van zomer naar winterschoenen, voelt dan ook aan het begin zwaar, maar met een uurtje ben ik eraan gewent.

Ik vind het trouwens wel echt hele interessante dingen, tenminste, met kuisheidsgordels voor vrouwen dan. Puur omdat ik zelf geen sub heb of wil. Maar als ik wel een mansubje had, dan zou het me ook wel heel leuk lijken om zo'n ding, waar je dan niet uit kan ontsnappen, te hebben
MrsLolSMurfin

Re: CB6000 ontsnapping

Bericht door MrsLolSMurfin »

kitten schreef:hm, da's wel ineressant. En draagcomfort? Issie niet erg zwaar om de hele dag met al dat gewicht aan het zaakje te hebben hangen? Hoe lang heeft John hem aaneengesloten om?
als hij hem net om heeft dan voeld hij hem wel ja.
maar zoals gezegd het went net als zware oorbellen.
dat hij zwaar is heeft ook een voordeel en dat is dat hij goed naar beneden zakt door het gewicht en je dus niet door zijn broek heen een hele dikke gordel bobbel ziet.

het nadeel is dat je heel erg moet nadenken voordat je een drager van een rvs gordel een knietje geeft, want dat doet erg veel zeer aan je knie ;) grinnnn

john draagt hem vaak, alleen als hij bij mij is gaat hij af, maar ook niet altijd, het is maar net hoe mijn pet staat.
hoef er ook niet aan te denken dat hij misschien een keer af moet, want hij kan desnoods altijd gedragen worden, zonder problemen.
op het moment draagt hij hem niet, die periodes komen ook voor.
maar weken achtereen dragen of maanden is geen probleem.

groetjes
Gesloten