de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
fantashe

Re: de oneindige vraag

Bericht door fantashe »

Ja, want ik heb nu voor de 4e dag achter elkaar vergadering van 1 tot half 5... en morgen ook nog. BORING!!!

Fijn he... pc op je werk?
ranting

Bericht door ranting »

Ik doe IT, dus ik kan verdomd weinig doen zonder PC. Daarbij is het natuurlijk fijne afleiding. :)

Wat voor PC heb je daar?
fantashe

Bericht door fantashe »

toshiba flaptop

ideaal voor saaie vergaderingen ;)

wat is je lievelingskleur?
Crownless

Bericht door Crownless »

Ligt erg aan mijn humeur. Maar nu zou ik zeggen, blauw. Maar rood is een goede tweede (soms dus eerste). En zilver. En dieppaars. En dennengroen. En zwart. En... en... Nou ja, zolang het geen pastelkleurtjes zijn eigenlijk. En niet overal van die felle neonkleuren.

Wie is je favoriete band/zanger(es)?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Heb niet echt een favoriet.... maar momenteel luister ik veel naar muziek van Brad Paisley... ligt ook aan hoe ik me voel denk ik...

Op welk nummer uit de jaren 70-80 kun je helemaal uit je dak gaan ?
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
ranting

Bericht door ranting »

Wow, te veel om op te noemen. Bergen nummers van Black Flag, de Bad Brains, Dead Kennedys, D.R.I., en nog meer punk en hardcore. En Slayer natuurlijk.

En niet mijn beurt, maar toch: favoriete band hier is the Melvins. Echt, wow, zo ontzettend gaaf. Baroness en High On Fire doen het ook goed.

En jaren 60?
Mack

Bericht door Mack »

Pfff, teveel om op te noemen.

Janis Joplin, Nina Simone, Beatles & the Stones. En dan nog ladingen obscuurder materiaal zoals Screamin' Jay Hawkins.

Welke muziek kun je echt niet uitstaan?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
oeps2

Bericht door oeps2 »

muziek die er net naast zit ...
(of t swingt net niet of t klinkt net niet)
verder hou ik van alles :clown:

wat ga je eten straks ?
ranting

Bericht door ranting »

Een goeie vraag! Ik denk penne met saus uit een potje en gehakt. En parmezaanse kaas er overheen. *Smek*

Wat kook je graag voor anderen?
oda

Bericht door oda »

Lasagna! Taart!

Wat was het beste concert waar je ooit bent geweest?
ranting

Bericht door ranting »

God, wat is dat moeilijk. Het beste concert ooit... Ik denk Slapshot, samen met Sick Of It All, 7 Seconds en nog wat andere bands, in de Melkweg, in 2004. Op dat moment was Slapshot echt mijn nr 1 band, ze waren goed in vorm, en de pit was serieus krankzinnig. Ik heb nog even een moment gedacht "waar ben ik in godsnaam mee bezig" voor ik weer in het gedruis sprong. Echt fantastisch. Voor de rest intens goede herinneringen aan Dynamo Open Air, toen dat nog groot en meerdaags was. En de eerste keer Slayer, een paar jaar terug, was ook wel redelijk memorabel. Of the Dillinger Escape Plan op Lowlands, hee, ook in 2004. Ik ben serieus tijd kwijt van dat concert - op een gegeven moment kreeg ik een waas voor m'n ogen en ik kwam even later weer bij, druk bezig in de pit. :)
Hm, je kunt denk ik concluderen dat ik het gewoon niet weet. :)

Ga je vaak naar concerten?
oda

Bericht door oda »

Nee, niet vaak.

Wanneer heb je voor het laatst een eekhoorntje gezien?
oeps2

Bericht door oeps2 »

ah de afgelopen herfst toen we in een huisje zaten midden in t bos :)

waardoor krijg je "rubberen knieeen" (het gevoel van dr hoeft maar dit te gebeuren en ik ga op mn knieeen ? )
en andersom tuurlijk .. (voor de D's)
ranting

Bericht door ranting »

Krijg ik niet. Als ik door BDSM een ding heb uitgevonden (behalve dat ik een vunz ben natuurlijk), is het wel dat ik stiekum best trots ben. Ik ben twee keer door de knieen gegaan tot nu toe, en beide keren was dat echt moeilijk. Maar, I aim to please. ;)

Bah, het is weer lente! Wat doe jij om de slaapkamer een beetje koel te houden?
oda

Bericht door oda »

Het wordt hier niet zo snel warm. Als ik het niet volhoud heb ik een ventilator, maar die heb ik nog niet tevoorschijn gehaald!

Hoeveel ramen heb je?
Plaats reactie