Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
fantashe

Re: Vrolijk!

Bericht door fantashe »

ik ook ik ook ik ook!!!!
sandra

Bericht door sandra »

Heel veel plezier dit weekend!!! Maar dat gaat wel goedkomen zo te horen :)

Ik heb ook wel zin in dit weekend! Ik ben vrij van mijn werk en we gaan even voor een weekje het Noorden van Australië bekijken! Enige nadeel is dat er een weekje geen internet is... maar voor de rest is het super!! :static:

Geen werk! Meer zon :static: ! Andere omgeving zien! Aboriginals ! Slapen in een jeugdhotel! Daar komen in het regenseizoen! Jeeh :p

Spreek iedereen snel weer :bye:
fantashe

Bericht door fantashe »

Veel plezier! :)
YOY

Bericht door YOY »

Geef mij maar Amsterdam ! lalala lala la tralala
op een gezellig weerzien.........
Simbor

Bericht door Simbor »

geniet Sandra
:bye:
Muis77

Bericht door Muis77 »

Ook hier vandaan een fijne week gewenst sandra. Geniet ervan! :hug:
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

*heeft ook bijzonder veel zin in vandaag* :mrgreen:

Nog even de laatste paar puntjes op de i en dan .....
fantashe

Bericht door fantashe »

de puntjes ergens anders op? :hypocrite:
ranting

Bericht door ranting »

"Vrolijk" is misschien een beetje een understatement.

Mijn vader kwam vandaag een pakje langsbrengen. En, na lang wikken en wegen, heb ik hem verteld dat ik aan BDSM doe. Ik was eigenlijk het bangst dat hij het niet zou begrijpen, en zich zorgen zou maken om niks. Maar, ik heb hem jaren geleden ook over m'n depressies en m'n drugsgebruik verteld, en dat pakte hij ook allemaal goed op. Nou, dit dus ook. Het kwam er met horten en stoten uit, maar toen de eerste woorden er eenmaal uit gingen, verliep het verder soepel. En z'n reaktie had niet beter kunnen zijn! Het kwam er op neer dat het niet zijn ding is, maar dat hij kan zien dat ik goed in m'n vel zit, en als dat hierdoor komt, dan maakt dat hem gelukkig. En hij is blij dat hij geen doorsnee kind heeft.

En dan te bedenken dat we zoveel ruzie hebben gehad vroeger. Ik ben nu zo blij met hem. :) :) :)
Lilith

Bericht door Lilith »

Oh, wat leuk wandering! Heerlijk, zo'n vader, en wat fijn dat je zo veel bij hem kwijt kan! :close_knuf:
colet

Bericht door colet »

eh lilith?? Wat las jij??

Fijn ranting zulke gebeurtenissen, het voelt toch prettig als iemand die je lief is, begrip voor je heeft en je neemt zoals je bent. Als je het zelf wil delen dan, he?!
Ik wilde het ook graag tegen mijn vader vertellen en dat heb ik dus ook gedaan ooit. Weliswaar speelde ik toen nog niet, dus dan loopt een gesprek ook beetje raar. Maargoed, ik was tevreden dat ik het verteld had.
oda

Bericht door oda »

Heftig ranting! Ik word helemaal vrolijk van jouw verhaal! :icon_biggrin:
vode

Bericht door vode »

Vrolijk want:

- Maandag verwijsbrief halen voor de plastisch chirurg (borstverkleining)

- Donderdag eindelijk eerste afspraak met de vaste psych na twee maanden veel gedoe met een doorverwijspsych-achtig iets die alles in de soep liet lopen

- Vrijdag een afspraak bij het IND om een verblijfsvergunning aan te vragen ondanks dat ik hier rechtmatig mag verblijven zonder omdat ik een EU onderdaan ben. Maar met dat papiertje mag ik wel een poging wagen stufi aan te vragen om eindelijk te kunnen studeren.
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik ben ook vrolijk... t was super gisteravond... overwacht met noni geknuffeld :icon_biggrin:
Ga nog wel even een verslag schrijven over een ander bijzonder iemand... Geduld :)
fantashe

Bericht door fantashe »

ranting schreef: Ik ben nu zo blij met hem. :) :) :)
En ik ben zo blij voor een jongen die ik zo zie groeien! :kiss:
Plaats reactie