de oneindige vraag
- perman
Re: de oneindige vraag
Hangt van de tijd en afstand af. Ik doe nu al dagelijks 50km heen en 50km weer forensen maar dat is voor werk van 10:00 tot 18:30 en da's qua spitdrukte voor mij wel redelijk te doen. Daarbij ben ik niet zo'n snelle verhuizer, dus doe maar forensen.
Als je artikelen leest zoals "Mogelijk EU-internetcensuur", maak je dan wel eens zorgen?
Als je artikelen leest zoals "Mogelijk EU-internetcensuur", maak je dan wel eens zorgen?
.
jazeker .. ik denk dat de bureaucratie er alleen maar nog veeeeel groter van gaat worden
duik je nog van de hoge ?
duik je nog van de hoge ?
- perman
Als hoge=3 meter: ja, als hoge>3 meter: Nee.
Wat is het laatste wat je gebroken hebt? (denk: borden, benen, ramen, etc.)
Wat is het laatste wat je gebroken hebt? (denk: borden, benen, ramen, etc.)
.
een glas .. zo pets in duizend stukkies
heb je wel eens iets expres op de grond kapot gegooid ?:
heb je wel eens iets expres op de grond kapot gegooid ?:
Heeeeel lang geleden. Een ruimteschip, wat ik van Lego had gemaakt. En toen heeeeel hard huilen, omdat het stuk was.
Lego of Playmobil? (Le-go, Le-go!)
Lego of Playmobil? (Le-go, Le-go!)

- perman
Zelden tot nooit. Ik had laatst wel de herinnering aan het moment dat ik in slaap viel. Dat ik op dat moment nog het gevoel had wakker te zijn, maar dat m'n fantasie al alle kanten op ging. Ik had ook het idee dat ik dat altijd had, maar het me eigenlijk nooit kan herinneren. Zo zal het met die dromen ook wel gaan.
Wat is de vroegste droom die je je kan herinneren? Als in, die je als kind had?
Wat is de vroegste droom die je je kan herinneren? Als in, die je als kind had?
Dat ik achterna werd gezeten door een wolf (echt!).
Wat was je lievelingssprookje?
Wat was je lievelingssprookje?
'American Gods' van Neil Gaiman. Echt zo gaaf. Ik blijf hem ook herlezen, ik wacht steeds tot het verhaal genoeg is weggezakt om het weer te kunnen doen.
Wie is je favoriete schrijver?
Wie is je favoriete schrijver?
- Sabrina
J.K. Rowling, George Orwell en David Gemmell. Had ik al gezegd dat ik niet kan kiezen? 
Wat is het slechtste boek dat je ooit gelezen hebt?

Wat is het slechtste boek dat je ooit gelezen hebt?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Crownless
Oeh, het slechtste... Ehm... In Babylon van Marcel Möring. Ik las hem voor Nederlands, het was echt een enorm dikke pil die echt vreselijk saai was. Zelfs de seks-scene kon me niet veel boeien (over een man die aan een trio meedoet en zich ineens realiseert dat zij zijn pik in haar aars geleid heeft, terwijl hij op de grond lag en boven zijn gezicht de balzak van een andere vent zag deinen. Hoe non-erotisch. En oh oh oh, hij kreeg er een heel drama van want hij had dus sodomie gepleegd.
). Ik heb daadwerkelijk delen geskipt. Het enige boek voor Nederlands dat ik niet volledig gelezen heb. Maar ik deed mijn best! En een ander slecht boek ben ik alweer vergeten hoe het heet, maar het opent met een man die zich voor/tijdens het douchen in de spiegel bekijkt terwijl hij zich aftrekt, met shampoo als glijmiddel en er werd uitvoerig beschreven hoe die klodder sperma ergens heen kliederde vermengd met schuim. Wat een afknapper!
Slechtste film die je ooit zag?

Slechtste film die je ooit zag?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Oh bah!
Ik weet het nooit hoor, beste en slechtste dingen aanwijzen is niet mijn sterkste kant.
Heel stom vond ik Mars Attacks. Zo stom dat het is blijven hangen
Eet je weleens geen fruit omdat je geen zin hebt om te schillen?
Ik weet het nooit hoor, beste en slechtste dingen aanwijzen is niet mijn sterkste kant.
Heel stom vond ik Mars Attacks. Zo stom dat het is blijven hangen

Eet je weleens geen fruit omdat je geen zin hebt om te schillen?
- miss_meeko
Ja, dat is wel voor mij een reden om te weinig fruit te eten. Als het al helemaal klaar zou staan is het toch minder moeite. Zelfde met aanmaaklimonade eigenlijk....
Heb jij een vaste muzieksmaak, of voor bepaalde activiteiten (school/schoonmaakwerk/gewoon werk/auto) aparte liedjes?
Heb jij een vaste muzieksmaak, of voor bepaalde activiteiten (school/schoonmaakwerk/gewoon werk/auto) aparte liedjes?
ja als ik moet werken zet ik altijd zware donkere muziek op beetje zoiets als ameno echt van die strijdliederen....dat helpt echt, verder ben ik erg uhhh nouja vind eigelijk alles wel leuk 
wat is je lievelings eten....

wat is je lievelings eten....