Onderwerp: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
chippie_ schreef:vanmorgen onderweg naar mn werk is mn uitlaat erafgevlogen.... of losgelaten (ik moet niet overdrijven)
Toen ik dit las moest ik eraan denken dat een paar maanden terug ook bij mij de uitlaat losschoot. Gelukkig kon in wél doorrijden, hij was doorgeroest achter de katalysator maar zat gelukkig nog wel goed vast. Vréselijke herrie maakte ie wel en dat trillen, brrrr. Precies een gebrom waar ik dus kotsmisselijk van wordt, en dat is dus niet fijn achter het stuur.
Maar goed, dat was dus helaas niet het enige kleine mankement, dat ding is inclusief 2 keer inbraakschade een keer of 7? naar de garage geweest, in het jaar, en ik was het zat. Elke keer weer een kleine reparatie, ook al kan ik er op wachten, ik had er geen zin meer in. En dus neem ik na pas 2 jaar afscheid van mijn toch wel heerlijk rijdende nog maar 12 jaar oude rode fransoos, en ruil ik hem in voor een grijs glimmende oost-aziaat. Nog geen 2 jaar oud, de peuter heeft zelfs nog fabrieksgarantie, en dan moet je 'm voor de zekerheid ook gelijk maar allrisk verzekeren. Das ook ff slikken als je op de verzendknop drukt om het geld over te maken. Morgenmiddag mag ik 'm ophalen.
Het zoeken naar m'n kentekenbewijs heeft trouwens ook gelijk opgeleverd dat er een verhuisdoos of 3 extra zijn opgeruimd, dus ook in huis wordt het weer wat ruimer.

Ja, ik ben een enorme chaoot, maar langzamerhand wordt ook dat weer wat beter.
Oh, en m'n nieuwe contract is nog niet getekend, maar ik heb het blijkbaar goed gedaan het afgelopen jaar, en het is bijna zeker dat m'n baan wordt uitgebreid tot het aantal uren dat ik wilde hebben. Dus ook die onzekerheid is zo goed als weg.
Dus eh... Als je niet van smilies houdt, dan snel wegkijken